Jump to content

Presety Custom Data [CoP]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Presety Custom Data [CoP]

 

OPIS:

Spoiler

Jest to mała ściągawka dla tych, którzy robią coś ze spawnem w SDK LE i mniej więcej rozumią, do czego jest potrzebny dany kod. Właściwie stworzono do kopiowania i wklejania i przede wszystkim oszczędzania czasu.

 

Co należy wziąć pod uwagę:

  • Twórca tematu na ap-pro jest przyzwyczajony do dzielenia logiki różnych grup obiektów na podfoldery (smart, anomaly, npc_logic, monsters_logic i inne). Nie jest to obowiązkowe, ale jest zalecane. Praktyka pokazuje, że w tym wypadku inni twórcy modów będą łatwiej mogli się orientować w plikach logiki Waszego moda.
  • Każdy preset jest średnim zestawem dla logiki. Możecie oczywiście usunąć/dodać dodatkowe sekcje w postaci collide, story_object.
  • Zamiast location, w ścieżce piszemy nazwę lokacji.

 

PRESETY CUSTOM DATA:

Spoiler

SMART TERRAIN:

Spoiler

[smart_terrain]
cfg = scripts\location\smart\smart_name.ltx

 

ANOMAL ZONE:

Spoiler

[anomal_zone]
cfg = scripts\location\anomaly\anomal_zone.ltx

 

CAMP:

Spoiler

[camp]
cfg = scripts\camp.ltx

 

SPACE RESTRICTOR:

Spoiler

[story_object]
story_id = restr_story_id

[logic]
cfg = scripts\location\restrictors_logic\restr.ltx

 

SLEEP ZONE:

Spoiler

[logic]
cfg = scripts\sr_sleep.ltx

[story_object]
story_id = sleep_id

 

PHYSIC OBJECTS AND QUEST ITEMS:

Spoiler

[story_object]
story_id = object_story_id

[collide]
ignore_static
ignore_small_objects

[logic]
cfg = scripts\location\physic_objects\object.ltx

[physics_common] ;Alternatywa "fixed_bones", wykorzystywana dla questowych itemów device_pda, itd.
fixed_bones = link

 

ANIMATED OBJECTS:

Spoiler

[story_object]
story_id = anim_object_story_id

[collide]
ignore_static
ignore_small_objects

[logic]
cfg = scripts\location\physic_objects\anim_object.ltx

[animated_object]

 

INVENTORY BOX:

Spoiler

[story_object]
story_id = box_story_id

[logic]
cfg = scripts\location\inventory_box\box.ltx

 

ACTOR INVENTORY BOX:

Spoiler

[story_object]
story_id = actor_box_story_id

[logic]
cfg = scripts\actor_inventory_box.ltx

[level_spot]
actor_box

 

DOOR:

Spoiler

[logic]
cfg = scripts\door.ltx

[collide]
ignore_static

 

EXCLUSIVE:

Spoiler

[exclusive]
monster = location\monsters_logic\monster_l.ltx
npc = location\npc_logic\npc_l.ltx

 

LEVEL CHANGER:

Spoiler

[pt_move_if_reject]
path = esc_level_changer_to_val_reject_way ; patrolowa ścieżka, na początek której przerzuca gracza

 

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.