Guest Diegtiariow Posted March 6, 2023 Report Share Posted March 6, 2023 NAZWA: OMF Editor v1.2 TWÓRCA: ValeroK OPIS: Spoiler Narzędzie do pracy z formatem omf. Za bazę wzięto OMF Editor od mortany: https://github.com/mortany/omf_editor Obsługuje formaty animacji Shoc, CS, CoP. Parametr Real time length mnoży wszystkie wizualne liczniki przez szybkość animacji. Parametr Ask for overwrite przy scalaniu animacji będzie pytać o nadpisanie każdej animacji, przy wyłączonym parametrze program zapyta tylko raz. Tools->Swap anim marks otworzy plik omf, ustawi go jako głównego i przerzuci wszystkie motion marki ze starego pliku do nowego do animacji z jednakowymi nazwami Możliwości: Spoiler 1. Scalenie kilku plików omf (Tools->Merge with, Tools->Add anims from) 2. Klonowanie, usuwanie, zapisywanie wydzielonych animacji poprzez PPM 3. Praca z motion marks 4. Praca z flagami 5. Możliwość zapisywania do skls, skl (wydzielone) poprzez Save As 6. Naprawa animacji Gunslinger mod (Tools->Try repair) 7. Wyświetlenie animacji bone parts, możliwość konwersji do formatu ltx dla importu do SDK 8. Skróty: F4 - Otwarcie pliku, F5 i Ctrl+S - Zapis pliku, F6 - Zapisać jako, Delete - usunięcie wydzielonych animacji 9. Wiele fixów wylotów i błędów z oryginalnej wersji 10. Możliwość zmiany nazwy kości - Tools->Rename bone names 11. Przeglądanie Bone parts - Tools->Show bone parts LINKI: Spoiler Kod źródłowy: https://github.com/VaIeroK/Omf-Editor Link do pobrania: https://github.com/VaIeroK/Omf-Editor/releases/tag/1.2 ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/3550-omf-editor-v12/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.