Skocz do zawartości

GUI for X-Ray SDK


Rekomendowane odpowiedzi

BT7CO.png

NAZWA: GUI for X-Ray SDK
TWÓRCA: Graff46

 

OPIS:

Spoiler

Graficzny interfejs dla szybkiego wywołania Actor Editor, Level Editor, i kompilatorów dla wybranych lokacji. Program był testowany na X-Ray SDK 0.7 RePack by DaaGuda V2.

 

Dla pracy z programem trzeba ustawić jego plik konfiguracyjny - guiconf.ini.

 

Ustawienia konfigu:

Spoiler

Konfig jest wypełniony w postaci pliku *.ini. Ustawienia są podzielone na sekcje.
Sekcje:
[paths] - Zawiera ścieżki do potrzebnych lokalizacji, trzeba go ustawiać pod siebie obowiązkowo.
sdk - Ścieżka do folderu z plikami binarnymi Actor Editor, Level Editor
comp - Ścieżka do kompilatorów
lvls - Ścieżka do pliku z opisem lokacji (game_levels.ltx).
Pozostałe sekcje zawierają parametry dla różnych trybów kompilacji lokacji
[loc] kompilacja lokacji główna
[aimap] kompilacja AI siatki
[spawn] kompilacja spawnu
[detail] kompilacja trawy

 

Użycie:

Spoiler

W górnej części interfejsu programu znajdują się 2 przyciski LE i AE, które uruchamiają odpowiednio Level editor i Actor editor. Na liście poniżej pojawiają się lokacje określone w konfigach SDK, po wybraniu lokalizacji przyciski na dole interfejsu programu zostają odblokowane do operacji na lokacji. Osobno należy powiedzieć o montażu spawnu: Po kliknięciu przycisku "Spawn" pojawi się okno z 2 listami (górną i dolną). Górna lista zawiera dostępne lokacje, a dolna lokacje, dla której tworzony będzie spawn. W celu dodania lokacji do dolnej listy - na górnej liście należy kliknąć dwukrotnie na element listy z nazwą pożądanej lokacji. Aby usunąć lokację z dolnej listy wystarczy kliknąć dwukrotnie na liście element z nazwą pożądanej lokacji. Po wybraniu lokacji należy kliknąć przycisk "ОК".

Trzeba uważać przy dodawaniu lokacji do listy dla kompilacji spawnu (dolna lista), ponieważ program nie obsługuje sytuacji, w której jedna lokacja jest dodawana kilka razy.

 

 

 

LINKI:

Spoiler

Do edytowania kodów źródłowych programu jest potrzebny HiAsm:   GOOGLE,   WIKI (ENG)

Repozytorium: https://github.com/Graff46/GUI_for_X-Ray_SDK

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/2403-gui-for-x-ray-sdk/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.