Guest Diegtiariow Posted March 13, 2023 Report Share Posted March 13, 2023 NAZWA: Automatyzowane wyszukiwanie tekstur TWÓRCA: V.I.R.U.S. OPIS: Spoiler Język programowania, w którym program został napisany: Delphi Cel programu: Program został opracowywany w celu uproszczenia przenoszenia tekstur z SoC do CS/CoP. W szczególności w CoP/CS brakuje wielu tekstur z buildów i trzeba ręcznie je szukać w logu i przenosić do gry. Ten program ma za zadanie automatyzacji tego procesu, wystarczy tylko wpisać listę potrzebnych tekstur i wskazać foldery skąd trzeba je brać i gdzie je wrzucać. I dzięki elastyczności programu, można go używać nie tylko do stalkera. Aby szybko otrzymać potrzebną listę tekstur - wczytajcie potrzebny poziom w grze, i w konsoli (logu), gdzie na początku będzie lista brakujących tekstur, can't find ... W notatniku należy przetworzyć tę listę poprzez zamianę i wstawić go do programu. NK - nazwa konta Instrukcja: Wchodzicie do xray_(NK).log lub level_(NK).log, albo w 3 innych edytorów X-Ray SDK Szukajcie linijek ze słowami Can't find texture 'nazwa folderu\nazwa tekstury' Usuńcie wszystko oprócz nazwa folderu\nazwa tekstury (usuwamy również cudzysłowy) Wstawiamy wszystkie brakujące tekstury do obszaru Список имен W sekcji Откуда wybieramy miejsce, skąd wzięliście obiekty lub lokację. W sekcji Куда wybieramy miejsce, gdzie zostaną dodane znalezione tekstury. Naciśnijcie Генерировать, a po znalezieniu wszystkich znalezionych tekstur naciśnijcie Копировать. SCREENY: Spoiler LINKI: Spoiler http://files.xray-engine.org/v.i.r.u.s./Texture_Copier.rar ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1631-avtomatizirovannyy-poisk-tekstur/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.