Skocz do zawartości

Buildowskie zasoby dla gry


Rekomendowane odpowiedzi

NAZWA: Buildowskie zasoby dla gry

 

ROSTOK Z BUILDU 1865:

Spoiler

d81a1b234291aa28b55badb4a8aa409c.jpeg

Twórcy: GSC, stepler, BotKILLer

Link: https://disk.yandex.ru/d/NZbkS_xNdmsTF

 

TEKSTURA SPECNAZOWCA Z ALFA-BUILDÓW SOC:

Spoiler

W zasobach gry i w starych buildach jest tekstura wojskowych specnazowców. To stara tekstura z buildów 1097-1472. Jest bledsza i pasuje bardziej dla bagiennych operacji. Wielu osobom bardziej się podoba aniżeli oryginalna. Ale zawsze pojawiał się standardowy problem. Rozmiar tekstury nie odpowiadał współczesnemu renderowi stalkera. W grze wyglądała bardzo ubogo. Jak człowiek z Quake 1 =). W Internecie pojawiła się również duża tekstura w postaci obrazu, ale podczas konwersji tego obrazu do tekstury formatu gry pojawiły się trudności z utratą kolorów, z utratą szczegółów i cząstek płótna. Ten mały mod, ale niezbędny dla fanów starego dobrego stalkera, natychmiast eliminuje wszystkie problemy związane z tą teksturą. Wystarczy pobrać i wrzucić teksturę do gamedata\textures\act i cieszyć się nostalgią i buildomanią.

http://img.maryno.net/images/e33cadd7b431d4c97d5674e5d177b57e/2d519e26a85be1eb1aa5b260ad3ed0a2.jpeg

Stworzono na podstawie tekstur Venom - Codename: Outbreak. GSC - 2001 rok.

Link: https://disk.yandex.ru/d/8G5nZgUudtusk

 

KURSOR MYSZY Z BUILDU 1472 SOC:

Spoiler

Wielu osobom podoba się standardowy kursor Windows XP, aniżeli ten ogromny kursor z kręcącym się centymetrom znakiem radioaktywności, który twórcy dodali do premierowej wersji gry. Jeśli tworzycie mod, przywracający Tego samego Stalkera lub po prostu chcecie ulepszyć swoją grę, to możecie pobrać ten buildowski zasób. Biały kursor myszy jest z buildu 1472. Statycznie, prosto, wygodnie, logicznie. A najważniejsze - w buildowskim klimacie.

http://img.maryno.net/images/e33cadd7b431d4c97d5674e5d177b57e/4d60a51d2627e19fd019e7adb08c5fdc.jpeg

Link: https://disk.yandex.ru/d/iWyjR6tudtaiC

 

TEKSTURA PDA Z BUILDU 1935 SOC:

 

EKRAN WCZYTYWANIA Z BUILDU 2205 SOC:

Spoiler

Tekstura оgólnego obrazu tła podczas wczytywania gry, a także przezroczyste ekrany wczytywania lokacji (wcale się nie pojawiają). W ten sposób otrzymujemy taką funkcjonalność ładowania statycznego i klimatycznego, jak w kompilacji 2205.

http://img.maryno.net/images/e33cadd7b431d4c97d5674e5d177b57e/e3b52655515ebff98e96233d77321c74.jpeg

https://disk.yandex.ru/d/fOTzXBI3StoLu

 

FN F2000 Z BUILDÓW SOC:

 

FOV 90 DLA WSZYSTKICH BRONI SOC:

 

HUD Z BUILDU 1935 SOC:

Spoiler

Praktycznie to samo, co i interfejs z Shadows Add-On, ale trochę odchudzona wersja niż w buildzie 1935.

Link: https://disk.yandex.ru/d/197xm7X0dmsbT

 

BUILDOWSKI RAGDOLL SOC:

Spoiler

Dawny piękny i efektywny ragdoll. Innymi słowy stara i dobra korekta fizyki. Bardzo przydatny buildowski mod.

http://img.maryno.net/images/e33cadd7b431d4c97d5674e5d177b57e/7f15d2d4b58e3c2cd8cc9d0328a5f75a.jpeg

Link: https://disk.yandex.ru/d/zKpeL77qdtxVj

 

AK Z BETA BUILDÓW SOC:

Spoiler

Są dźwięki z buildu, ikonka w wysokiej jakości, normalna nazwa, duży opis, HUD modelu, korekcja, zmienione konfigi, tekstura. Lepiej stawiać ręcznie, ale można też posłużyć się gotowcem.

Twórca: RETRIX

http://img.maryno.net/images/e33cadd7b431d4c97d5674e5d177b57e/f80dd3c6ac7084d4eb82bdcd3b6cd432.jpeg

Link: https://disk.yandex.ru/d/RrK2k9l9StoLj

 

SZCZURY I KOTY SOC:

Spoiler

Przywrócone i dodane na Kordonie szczury 2 rodzajów poprawione i kociaki z dźwiękami. Twórca: Maksim R. (Р.М.А. lub Максим Р)

Link: https://disk.yandex.ru/d/q23Y4pORStoLD

 

AK Z BUILDU 1935 SOC:

 

RĘKAWICZKI Z BUILDU 1472 SOC:

 

BUILDOWSKIE TEKSTURY MONOLITOWCÓW:

 

BUILDOWSKIE TEKSTURY BRONI:

 

BUILDOWSKI PIES SOC:

Spoiler

Twórca: lafugix

Większy pies ze starszych buildów. Przeznaczony dla fanów buildów i wszystkiego, co z nimi związane, ponieważ różnice w stosunku do finalnego nie są tak widoczne na pierwszy rzut oka.

Link: https://disk.yandex.ru/d/Fwx4qTiJdmtLR

 

HUD ŚRUBY Z BUILDU 1472 SOC:

Spoiler

Stara śruba, dwie ręce przed sobą.

Link: https://disk.yandex.ru/d/LhjfFnJNdmtAD

 

BUILDOWSKIE SHADERY SOC:

Spoiler

Bez shaderów:

FOU0OJT0gSk.jpg

Ze shaderami:

azPMC9eijYs.jpg

Link: https://disk.yandex.ru/d/khADjJIfdmsnU

 

AK Z ALFA-BUILDÓW DLA CS/COP:

Spoiler

Twórca: MODOSKEA

Model wyciągnięty z buildu 1154, adaptowany na HUD modelu standardowego AK, + w archiwum jest jego ikonka dla ekwipunku i ulepszeń.

Link: docviewer.yandex.ru

 

MODELE NPC Z BUILDU 1935 SOC:

Spoiler

Twórca: 6poHR777

Wszystko działa całkiem normalnie. Sprawdzano na 1.0006 SoC.

x_855588ff.jpgx_f25dbfeb.jpg

Link: https://disk.yandex.ru/d/ar1qEVIcdokHz

 

ROZMOWA W PDA DLA COP:

Spoiler

Twórcy: denis2000

Pomysł: denis2000, GSC

Możliwość rozmowy z dowolnym NPC przy pomocy PDA. Dla Zewu Prypeci.

Opis: Dane rozwiązanie pozwala prowadzić dialog z NPC, używając przy tym PDA. Zasięg działania PDA to 150m. Teraz można brać lub meldować wykonanie zadania, otrzymywać ważną informację lub dowiadywać się wiadomości, nie znajdując się blisko NPC. Struktura dialogów w PDA jest bardzo podobna na strukturę zwykłych dialogów - tylko zrealizowana nie w plikach .xml a .ltx. Wywołanie okna dialogowego wykonuje się po użyciu specjalnego przedmiotu w ekwipunku (lub można zrealizować jako oddzielny dział w ogólnym PDA).

Link: https://disk.yandex.ru/d/9qYScufCHoKG5

Źródło: http://sigerous.ru/forum/322-3149-1

 

HUD'Y Z BUILDÓW:

Spoiler

Twórcy: AdrenoBPC, GSC

Różne warianty HUD'a z buildów:

  • Build 1098
  • Build 1114
  • HUD w stylu Build 2215
  • HUD w stylu Build 2215 adaptowany pod CoP
  • HUD w stylu Cienia Czarnobyla
  • HUD w stylu Cienia Czarnobyla adaptowany pod CoP
  • HUD w stylu Czystego Nieba

 

Link: https://mega.nz/file/ZwRTgYbS#pcgZW9cLhgdWVifkSgQYJeHumuaXyEdWVlydJXPI9bs

 

BUILDOWSKI EKWIPUNEK I PRZEDMIOTY POJEDYŃCZO:

Spoiler

Podziękowania za materiał: @Froman

Link: https://disk.yandex.ru/d/6LeUxSrMvySVDQ

 

STARA WERSJA EGZOSZKIELETÓW Z BUILDU Z 2008:

Spoiler

146f02dad327.jpg

Podziękowania za materiał: @J_man

W archiwum występują modele dla Powinności, Wolności, Stalkerów, Najemników i Monolitu.

Link: https://disk.yandex.ru/d/RkAnKHBX3KrsGy

 

BUILDOWSKA POGODA:

 

BUILDOWSKIE SILNIKOWE POPRAWKI:

Spoiler

Podziękowania za materiał: Stalker_1997auf

Opis w archiwum.

Link: https://drive.google.com/file/d/10nFBZAhOhAj1UTMfQoUAfFK-wvAWxXKt/view

 

RĘCE Z BUILDU 1154:

Spoiler

4.png

Podziękowania za materiał: Stalker_1997auf

Link: https://disk.yandex.ru/d/fJOr1HbHicbrS

 

RĘCE Z SOC ADAPTOWANE POD COP:

Spoiler

608965663_ss__05-06-21_20-46-07_(zaton).thumb.jpg.a24df796770ff3ec82e7081df2fe2ce8.jpg

Podziękowania za materiał: xrLil Batya

Są bump'y. Dodano buildowską teksturą rękawiczek, ale można zamienić ją na inną.

Link: https://disk.yandex.ru/d/DrDB7-GasI03NQ

 

BUILDOWSKIE "TRZĘSIENIE" BRONIĄ DLA SOC 1.0006:

Spoiler

Podziękowania za materiał: xrLil Batya

Przywraca "trzęsienie" bronią ze starych buildów i animacje sprintu dla noża.

NIEKOMPATYBILNE Z MODAMI, KTÓRE MAJĄ SILNIKOWE POPRAWKI.

Link: https://disk.yandex.ru/d/UAMGewxiACs1Fw

Instalacja: usunąć bin i gamedata (lub zmienić nazwy) i wrzucić nowe z archiwum ze zgodą na zamianę.

 

DRZWI SIDOROWICZA Z NAPISAMI JAK W STARYCH BUILDACH:

 

MODELE HUD I KONFIGI FORTA I KAŁASZA Z LOST ALPHY:

Spoiler

форт.jpgкалаш.jpg

Podziękowania za materiał: Forsvillet

Link: https://disk.yandex.ru/d/qzRPDTGxytgmIg

 

PACZKA BUILDOWSKICH IKONEK NPC:

Spoiler

U9m-Zkpi-Sfqo.jpg

Podziękowania za materiał: Forsvillet

Link: https://disk.yandex.ru/d/9IrM3U8U_tcVgw

 

RÓŻNE RZECZY(CZCIONKA, GŁOS, POGODA, AMBIENT, DŹWIĘKI, MENU):

 

PACZKA BRONI Z BUILDÓW:

Spoiler

Podziękowania za materiał: lemster311

Paczka zawiera bronie z różnych wersji buildów. W paczce znajduje się nigdzie nieopublikowany AKMS z buildu 1580.

Screeny: https://disk.yandex.ru/d/zDzi6HgIv1_bBw

Link: https://disk.yandex.ru/d/wq-Fhr098tNP0w

 

PISTOLETY Z BUILDU 1472:

Spoiler

Podziękowania za materiał: lemster311

Nie są doskonałe w tej wersji i wymagają poprawy.

Link: https://disk.yandex.ru/d/iXip6Knr4PmQKw

 

BUILDOWSKI ŚMIGŁOWIEC Z 1935:

Spoiler

ss_senya.xd_06-02-22_01-58-09_(l12_stancia).thumb.jpg.973390c836a256d8b18fba373a41b0f4.jpg

Podziękowania za materiał: Senya

Posadzony na kości oryginalnego śmigłowca z SoC + z buildowską zmienioną animacją. Poprawiono szkło.

- veh_mi24_u_01 to piloci z teksturą jeffry jak w buildzie

- veh_mi24_u_02 to piloci z teksturą z oryginalnego SoC

Link: https://disk.yandex.ru/d/NsmYzGEMjoouDw

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1052-bildovskie-resursy-dlya-igry/

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Diegtiariow zmienił(a) tytuł na Buildowskie zasoby dla gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.