Guest Diegtiariow Posted March 19, 2023 Report Share Posted March 19, 2023 NAZWA: Obiekty dla lokacji [SDK 0.7] TWÓRCA: justrainy (Khyzyr) WSZYSTKIE OBIEKTY (18.07.20 - 10.02.23) W JEDNYM ARCHIWUM (EDYTOR YARA Z 30.11.21): [YANDEX] WSZYSTKIE MODELE SĄ DO SAMODZIELNEGO WSTAWIENIA DO GRY. NIE BYŁY TESTOWANE PODCZAS KOMPILACJI W GRZE I OCZYWIŚCIE GRZE! PODCZAS KORZYSTANIA Z PRAC NALEŻY UKAZYWAĆ TWÓRCĘ. 1 - PUNKT KONSERWACJI I NAPRAWY: Spoiler Wielokąty: 52 514 Wierzchołki: 33 135 Tekstury: oryginalny CoP Screeny: 2 - PACZKA SZYN NA DREWNIANYCH PODKŁADKACH: Spoiler Wielokąty (całkowita waga): 11 214 Wierzchołki (całkowita waga): 8 412 Tekstury: oryginalny CoP Model została użyta w lokacji Północno-Zachodnie Wysypisko. Screeny: 3 - ŚCIANA OCHRONNA: Spoiler Wielokąty: 24 606 Wierzchołki: 17 208 Tekstury: oryginalny CoP Screeny: 4 - REMIZA STRAŻACKA: Spoiler Wielokąty: 92 174 Wierzchołki: 50 924 Tekstury: oryginalny CoP Screeny: 5 - SKLEP: Spoiler Wielokąty: 25 950 Wierzchołki: 16 081 Tekstury: oryginalny CoP Screeny: 6 - AGROPROM (NIEZAKOŃCZONY): Spoiler Agroprom zmieniony kolosalnie i rozszerzony. Główne obiekty - oryginał, ale są autorskie obiekty. Mało ich nie jest. Archianomalie występują. Lokacja według planów twórcy była praktycznie skończona. Chciał później zająć się dopracowaniem i pierwszymi testami w grze, ale modder zmienił zdanie. Wielokątów - 1 224 945, HOM'ów - częściowo (głównie z oryginalnych obiektów), obiektów 160. W archiwum jest scena pod wersję 3Ds Max 2020, pliki formatu fbx, obj, 3ds, a także oddzielny folder z obiektami, format których jest zrozumiały dla SDK stalkera. Brakuje jednej tekstury, której nie znaleziono, ale jest gdzieś w scenie. Jest tam mtl_perehod2 z CS. Teren jest zoptymalizowany, ale nie skończony. W grze nie została ta lokacja testowana. Rozmiar lokacji +- 900m2. Screeny: https://disk.yandex.ru/d/izYhFrTUd4cbiQ https://drive.google.com/drive/folders/1EZKvLKvt6tHyMqLTx24X0fqBsxQoP0s3?usp=share_link Linki: https://disk.yandex.ru/d/kfyHacFddLYwvw https://drive.google.com/file/d/1Benp0X4EHM7J3fhgSVb7m7S3LmCK5tnU/view?usp=sharing 7 - PACZKA NIEDOPRACOWANYCH MODELI: Spoiler W archiwum: trzy modele wiejskich domów (modele są ciężkie, dużo szczegółów, dach z azbestu, wszystkie rzeczy); model obory; młócarnia, dwusekcyjny, zmieniony wariant GSC; niedopracowany, nierozwalony magazyn; elewator, zebrany poprzez spline (sklejanie), powinien był nieprawdziwy, niedopracowany; kawałek laboratorium. Linki: https://disk.yandex.ru/d/D2RFTvMRRQ_SIA https://drive.google.com/file/d/1yytQhdYdnOPdK2JzTB1Tm3JL6-hJ0rJx/view?usp=sharing Screeny: ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1051-sdk-07-obaekty-dlya-lokaciy/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.