Jump to content

Obiekty dla lokacji [SDK 0.7]


Recommended Posts

SDK-0-7.jpg

NAZWA: Obiekty dla lokacji [SDK 0.7]
TWÓRCA: justrainy (Khyzyr)
WSZYSTKIE OBIEKTY (18.07.20 - 10.02.23) W JEDNYM ARCHIWUM (EDYTOR YARA Z 30.11.21): [YANDEX]

 

WSZYSTKIE MODELE SĄ DO SAMODZIELNEGO WSTAWIENIA DO GRY. NIE BYŁY TESTOWANE PODCZAS KOMPILACJI W GRZE I OCZYWIŚCIE GRZE! PODCZAS KORZYSTANIA Z PRAC NALEŻY UKAZYWAĆ TWÓRCĘ.

 

1 - PUNKT KONSERWACJI I NAPRAWY:

Spoiler

Wielokąty: 52 514
Wierzchołki: 33 135
Tekstury: oryginalny CoP

Screeny:

pr-ZJl-Gok-JdGbql94g8h-OTGj5iwo-WSUYnd-CBt8o-EaEJPm-Eoo-U317-QWVL4-WoqgZw-JEVm-CDS3Ui-Jemmevp-Vms-E4var-LPkCCKn-Dore-Rq9v-RNCo-Do04y6-YPz-Jic7t

 

2 - PACZKA SZYN NA DREWNIANYCH PODKŁADKACH:

Spoiler

Wielokąty (całkowita waga): 11 214
Wierzchołki (całkowita waga): 8 412
Tekstury: oryginalny CoP

Model została użyta w lokacji Północno-Zachodnie Wysypisko.

Screeny:

0129o-FB49-Li-JA72-CPh3-A86-GMpo0dp-PCr-IHQcu95s

 

3 - ŚCIANA OCHRONNA:

Spoiler

Wielokąty: 24 606
Wierzchołki: 17 208
Tekstury: oryginalny CoP

Screeny:

3q-Kww-EjbyhMGwx-Yl-Fw-Chmvt-Rkw-Vn-Mlnh-FRap-Gi-Mz94-Zrw-Oeyc-Zv-BQ9d-UQKr4Kqp2sxe-C5-J

 

4 - REMIZA STRAŻACKA:

Spoiler

Wielokąty: 92 174
Wierzchołki: 50 924
Tekstury: oryginalny CoP

Screeny:

Zimi-Mpuj5pvpl-REm-Nl-D20-XRVrylv-V7Mj5j0-MBl-YDm6-Pf-Ci-B0-Dcllo-Dts-FA45a-S6d-Ojvmq22-Iyq-Zc6-WIxOv-PT3-Nry-Qse-Oh-RId-V5-SXvlu-PE4i0i-E

 

5 - SKLEP:

Spoiler

Wielokąty: 25 950
Wierzchołki: 16 081
Tekstury: oryginalny CoP

Screeny:

a-Wc5-Qexc-YSf73-Ktf-N77iNK6-TLl-P8i-NNF1-Wr53q-Szyy0-LSpc991f11-Yna3-QDOEac-HPPi-IO6lzpm0y-Bq-EX

 

6 - AGROPROM (NIEZAKOŃCZONY):

Spoiler

Agroprom zmieniony kolosalnie i rozszerzony. Główne obiekty - oryginał, ale są autorskie obiekty. Mało ich nie jest. Archianomalie występują. Lokacja według planów twórcy była praktycznie skończona. Chciał później zająć się dopracowaniem i pierwszymi testami w grze, ale modder zmienił zdanie.

Wielokątów - 1 224 945, HOM'ów - częściowo (głównie z oryginalnych obiektów), obiektów 160. W archiwum jest scena pod wersję 3Ds Max 2020, pliki formatu fbx, obj, 3ds, a także oddzielny folder z obiektami, format których jest zrozumiały dla SDK stalkera. Brakuje jednej tekstury, której nie znaleziono, ale jest gdzieś w scenie. Jest tam mtl_perehod2 z CS. Teren jest zoptymalizowany, ale nie skończony. W grze nie została ta lokacja testowana. Rozmiar lokacji +- 900m2.

Screeny:

https://disk.yandex.ru/d/izYhFrTUd4cbiQ

https://drive.google.com/drive/folders/1EZKvLKvt6tHyMqLTx24X0fqBsxQoP0s3?usp=share_link

Linki:

https://disk.yandex.ru/d/kfyHacFddLYwvw

https://drive.google.com/file/d/1Benp0X4EHM7J3fhgSVb7m7S3LmCK5tnU/view?usp=sharing

 

7 - PACZKA NIEDOPRACOWANYCH MODELI:

Spoiler

W archiwum:

  • trzy modele wiejskich domów (modele są ciężkie, dużo szczegółów, dach z azbestu, wszystkie rzeczy);
  • model obory;
  • młócarnia, dwusekcyjny, zmieniony wariant GSC;
  • niedopracowany, nierozwalony magazyn;
  • elewator, zebrany poprzez spline (sklejanie), powinien był nieprawdziwy, niedopracowany;
  • kawałek laboratorium.

Linki:

https://disk.yandex.ru/d/D2RFTvMRRQ_SIA

https://drive.google.com/file/d/1yytQhdYdnOPdK2JzTB1Tm3JL6-hJ0rJx/view?usp=sharing

 

Screeny:

11-02-2023-202536.png11-02-2023-202546.png11-02-2023-202631.png11-02-2023-202640.png11-02-2023-202725.png11-02-2023-202733.png11-02-2023-201845.png11-02-2023-201857.png11-02-2023-202119.png11-02-2023-202129.png11-02-2023-202432.png11-02-2023-202443.png11-02-2023-203016.png11-02-2023-203351.png11-02-2023-203359.png11-02-2023-203412.png11-02-2023-203424.png

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1051-sdk-07-obaekty-dlya-lokaciy/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity