Jump to content

S.T.A.L.K.E.R. SOC SDK Classic (beta)


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: S.T.A.L.K.E.R. SOC SDK Classic (beta)
TWÓRCA: vadvalskiy

 

OPIS:

Spoiler

Praktycznie podstawowy ale stabilny toolkit został zrobiony. Może się komuś przydać np. do modowania, a także w zasadzie sprawdzi się też dla tych, którzy chcieli pograć wyłącznie w domyślny SoC z drobnymi poprawkami błędów.

Dla pierwszego uruchomienia nic nie jest wymagane! Po prostu rozpakuj w wygodne miejsce i zainstaluj: redist\oalinst.exe.

Zestaw zawiera silnik, samą grę i narzędzia do niej, kompilatory, konwerter + dodatkowe oprogramowanie do pracy z konfigami i skryptami.

 

Ogólne zmiany:

Spoiler
  • Zaktualizowano szereg bibliotek.
  • Pełna stabilność i kompatybilność z Win10.
  • Zmiany w gamedata:
    • Format (*.script) skryptów Lua został zmieniony na (*.lua)
    • Format (*.s) shaderów Lua został zmieniony na (*.lua)
    • dodano równięż dodatkowe .bat dla wygody korzystania (zmiana nazwy tam i z powrotem, ale format *.lua jest nadal wymagany do działania)
    • Pliki (gamedata\*.xr) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\*.xr)
    • Pliki (gamedata\game.graph) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\game.graph)
    • Folder (gamedata\ai) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\ai)
    • Folder (gamedata\spawns) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\spawns)
    • Niewielkie poprawki w konfigach i skryptach.

Całkowicie zaktualizowana skryptowa baza z CS.
Całkowicie zaktualizowany xrCore z CS, z tego też powodu stare archiwa (*.db) nie działają, rozumie tylko (*.xdb).

Całkowicie zaktualizowany xrSound z CS i COP (DirectSound zostały wycięty, pozostawiono tylko OpenAL Soft).
Zaktualizowano tylko kompilatory.

 

Narzędzia:

- Poprawiono okna dialogowe w edytorach (dodano klucz -editor).
- Poprawiono losowe wyloty.

Gra:

- Poprawiono wyświetlanie cieni SoC i ustawienie wyświetlania cieni.
- Poprawiono odległość wyświetlania trawy i dodano nową konsolową komendę dla ustawienia odległości wyświetlania trawy: r__detail_fade argumenty 0.5 - 2.0f.
- Cień od trawy.
- Dodano wielowątkowość.

Jest jeszcze szereg zmian, których twórca zapewne zapomniał napisać, ale to są główne zmiany, które można zauważyć.

 

 

SCREENY:

Spoiler

80kYeGaau50.jpg.637e5e16180126446f36bc2css_vadvalskiy_04-11-23_01-12-55_(testersss_vadvalskiy_04-11-23_01-20-19_(testersss_vadvalskiy_04-11-23_02-05-07_(l01_escss_vadvalskiy_04-11-23_02-06-19_(l01_escss_vadvalskiy_04-11-23_02-07-22_(l01_esc863377998_5.png.7272dd5de6592117f4df7074795074541_2.png.42121f53b80c352d015ca1562052283594_3.png.97ba7f1080d5928ec21150e

 

UWAGA:

Spoiler

Jeśli będziecie łączyć jedną gamedata z inną, to zróbcie to oddzielnie. Dla przykładu, jeśli są takie same pliki w innym gamedata: pliki *.xr, game.graph lub folder spawns, to stwórzcie w pierwszej folder deprecated i umieśćcie wszystko tam, po czym wrzucajcie do pierwszej gamedaty, i jeśli są takie same skrypty lub shadery, to na początek uruchomcie odpowiedni .bat, który zmienia nazwę z i z powrotem. Potem wrzućcie wszystko, co jest wam potrzebne ze zgodą na zamianę plików. Następnie uruchomcie .bat, który zmienia już w *.lua - w przeciwnym wypadku nie uruchomi się.

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4275-stalker-soc-sdk-classic-beta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.