Jump to content

Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7


Wojownik

Recommended Posts

NAZWA: Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7
PLATFORMA: Czyste Niebo
TWÓRCA: Diesel

 

OPIS:

Spoiler

Główne cechy:

  • Mod dla trybu jednoosobowego i wieloosobowego.
  • Zostały przepakowane sieciowe lokacje dla nowego standardu (wcześniej na x64, w innych silnikach lokacje były ignorowane).
  • Dodano patch 1.5.07. Poprawki broni w stylu CoP. Naprawiono modele w trybie MP.
  • Wsparcie dla starego statycznego renderu DX9.
  • Nowy render DX10 (ogólnie nowy), najprawdopodobniej trzeba użyć zwrotu - nowy silnik.

 

GSC - kod źródłowy 1.5.00-1.5.10, 1.6.00-1.6.02, x-ray 2.

Użyto prac abramcumner - kod Lua x64.

Uwaga: nie mylić tego kodu z projektami CS, CoP od Abrama Kumnera.

Wykorzystano niewielką liczbę zmian z silnika COC.

Wykorzystano minimum poprawek innych autorów.

Nie jest to odpowiednik projektów x64 wydanych wcześniej przez innych modderów.

Jest kontynuacją serii SCS.

Silnik jest zbudowany w VS2008, w oparciu o x-ray 1.5.00 - 1.6.02.

Kompatybilność zasobów wymaga specjalnej patcha od lidera projektu.

Lider projektu: Diesel.

Podziękowania dla: mortan, zagolsky, KRodin, KD, Shwartz.

 

SCREEN:

Spoiler

ss-diesel-01-01-09-01-25-02-mp-agroprom

 

LINKI DO BETA WERSJI:

Spoiler

Beta-test: https://disk.yandex.ru/d/7BhfSWJXU3o3og

Instalować na CS na dowolnej wersji.

 

Fix 1: https://disk.yandex.ru/d/IfdsIAuNFQ2K_Q

Fix 2: https://disk.yandex.ru/d/t89-DxRzqLapLQ

 

Leczenie wylotów:

1)

D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\configs\gameplay\encyclopedia_social.xml
Na samym końcu dopisujemy:     </encyclopedia>

D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\scripts\gulag_general.script
Usuwamy zbędny symbol w linijce dla takiej wartości: local ini_path = "scripts\\"..work

 

2) Jeśli pojawiły się takie bugi:

Spoiler

ss-diesel-04-15-23-15-33-28-marshss-diesel-04-15-23-15-33-42-marsh

W takim razie:

  • gamedata\shaders\r1\skin.h
  • gamedata\shaders\r2\skin.h
  • gamedata\shaders\r3\skin.h

Trzeba usunąć takie wartości *(16.f / 32768.f)

Zrobić tutaj tak:
//float4     u_position    (float4 v)    { return float4(v.xyz*(12.f / 32768.f), 1.f);    }    // -12..+12
float4     u_position    (float4 v)    { return float4(v.xyz, 1.f);    }    // -12..+12

A tutaj tak:
//uniform float4     sbones_array    [255-22-3] : register(vs,c22);
uniform float4     sbones_array    [256-22];

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4287-dvizhok-x64-dlya-modov-chn-1507/

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.