Guest Diegtiariow Posted April 15, 2023 Report Share Posted April 15, 2023 NAZWA: Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7 PLATFORMA: Czyste Niebo TWÓRCA: Diesel OPIS: Spoiler Główne cechy: Mod dla trybu jednoosobowego i wieloosobowego. Zostały przepakowane sieciowe lokacje dla nowego standardu (wcześniej na x64, w innych silnikach lokacje były ignorowane). Dodano patch 1.5.07. Poprawki broni w stylu CoP. Naprawiono modele w trybie MP. Wsparcie dla starego statycznego renderu DX9. Nowy render DX10 (ogólnie nowy), najprawdopodobniej trzeba użyć zwrotu - nowy silnik. GSC - kod źródłowy 1.5.00-1.5.10, 1.6.00-1.6.02, x-ray 2. Użyto prac abramcumner - kod Lua x64. Uwaga: nie mylić tego kodu z projektami CS, CoP od Abrama Kumnera. Wykorzystano niewielką liczbę zmian z silnika COC. Wykorzystano minimum poprawek innych autorów. Nie jest to odpowiednik projektów x64 wydanych wcześniej przez innych modderów. Jest kontynuacją serii SCS. Silnik jest zbudowany w VS2008, w oparciu o x-ray 1.5.00 - 1.6.02. Kompatybilność zasobów wymaga specjalnej patcha od lidera projektu. Lider projektu: Diesel. Podziękowania dla: mortan, zagolsky, KRodin, KD, Shwartz. SCREEN: Spoiler LINKI DO BETA WERSJI: Spoiler Beta-test: https://disk.yandex.ru/d/7BhfSWJXU3o3og Instalować na CS na dowolnej wersji. Fix 1: https://disk.yandex.ru/d/IfdsIAuNFQ2K_Q Fix 2: https://disk.yandex.ru/d/t89-DxRzqLapLQ Leczenie wylotów: 1) D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\configs\gameplay\encyclopedia_social.xml Na samym końcu dopisujemy: </encyclopedia> D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\scripts\gulag_general.script Usuwamy zbędny symbol w linijce dla takiej wartości: local ini_path = "scripts\\"..work 2) Jeśli pojawiły się takie bugi: Spoiler W takim razie: gamedata\shaders\r1\skin.h gamedata\shaders\r2\skin.h gamedata\shaders\r3\skin.h Trzeba usunąć takie wartości *(16.f / 32768.f) Zrobić tutaj tak: //float4 u_position (float4 v) { return float4(v.xyz*(12.f / 32768.f), 1.f); } // -12..+12 float4 u_position (float4 v) { return float4(v.xyz, 1.f); } // -12..+12 A tutaj tak: //uniform float4 sbones_array [255-22-3] : register(vs,c22); uniform float4 sbones_array [256-22]; ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4287-dvizhok-x64-dlya-modov-chn-1507/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.