Skocz do zawartości

Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7
PLATFORMA: Czyste Niebo
TWÓRCA: Diesel

 

OPIS:

Spoiler

Główne cechy:

  • Mod dla trybu jednoosobowego i wieloosobowego.
  • Zostały przepakowane sieciowe lokacje dla nowego standardu (wcześniej na x64, w innych silnikach lokacje były ignorowane).
  • Dodano patch 1.5.07. Poprawki broni w stylu CoP. Naprawiono modele w trybie MP.
  • Wsparcie dla starego statycznego renderu DX9.
  • Nowy render DX10 (ogólnie nowy), najprawdopodobniej trzeba użyć zwrotu - nowy silnik.

 

GSC - kod źródłowy 1.5.00-1.5.10, 1.6.00-1.6.02, x-ray 2.

Użyto prac abramcumner - kod Lua x64.

Uwaga: nie mylić tego kodu z projektami CS, CoP od Abrama Kumnera.

Wykorzystano niewielką liczbę zmian z silnika COC.

Wykorzystano minimum poprawek innych autorów.

Nie jest to odpowiednik projektów x64 wydanych wcześniej przez innych modderów.

Jest kontynuacją serii SCS.

Silnik jest zbudowany w VS2008, w oparciu o x-ray 1.5.00 - 1.6.02.

Kompatybilność zasobów wymaga specjalnej patcha od lidera projektu.

Lider projektu: Diesel.

Podziękowania dla: mortan, zagolsky, KRodin, KD, Shwartz.

 

SCREEN:

Spoiler

ss-diesel-01-01-09-01-25-02-mp-agroprom

 

LINKI DO BETA WERSJI:

Spoiler

Beta-test: https://disk.yandex.ru/d/7BhfSWJXU3o3og

Instalować na CS na dowolnej wersji.

 

Fix 1: https://disk.yandex.ru/d/IfdsIAuNFQ2K_Q

Fix 2: https://disk.yandex.ru/d/t89-DxRzqLapLQ

 

Leczenie wylotów:

1)

D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\configs\gameplay\encyclopedia_social.xml
Na samym końcu dopisujemy:     </encyclopedia>

D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\scripts\gulag_general.script
Usuwamy zbędny symbol w linijce dla takiej wartości: local ini_path = "scripts\\"..work

 

2) Jeśli pojawiły się takie bugi:

Spoiler

ss-diesel-04-15-23-15-33-28-marshss-diesel-04-15-23-15-33-42-marsh

W takim razie:

  • gamedata\shaders\r1\skin.h
  • gamedata\shaders\r2\skin.h
  • gamedata\shaders\r3\skin.h

Trzeba usunąć takie wartości *(16.f / 32768.f)

Zrobić tutaj tak:
//float4     u_position    (float4 v)    { return float4(v.xyz*(12.f / 32768.f), 1.f);    }    // -12..+12
float4     u_position    (float4 v)    { return float4(v.xyz, 1.f);    }    // -12..+12

A tutaj tak:
//uniform float4     sbones_array    [255-22-3] : register(vs,c22);
uniform float4     sbones_array    [256-22];

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4287-dvizhok-x64-dlya-modov-chn-1507/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.