Wojownik Posted May 5 Report Share Posted May 5 NAZWA: Otwarcie drzwi po wprowadzeniu kodu [CoP] AUTOR: FalkineIsaku OPIS: Spoiler WSTĘP: Cyfrowy kod, który po wprowadzeniu otwiera drzwi. Takie coś było w SoC, ale w CoP nie jest stosowane. Na szczęście został wycięty tylko model. DZIAŁANIE W LEVEL EDITOR (LE): Na początek pobieramy to archiwum i wrzucamy go do gamedata SDK i Stalkera. W LE na niezbędne miejsce ustawiamy physics_object i naciskamy Enter. Naciskamy na Visual, wybieramy codedoor_key.ogf wzdłuż ścieżki: meshes\dynamics\door\. W fixed_bones wybieramy opcję link Następnie idziemy do Custom Data, możecie zrobić oddzielny plik w config\scripts, lub zrobić logikę od razu w Custom Data. Twórca porady robił logikę w Custom Data. W Custom Data piszemy: [logic] active = ph_code@first_code; - przejście na konieczną sekcję logiki [ph_code@first_code] code = 1414; - Kod, po wprowadzeniu, którego zostanie wykonane działanie w on_code on_code = {=actor_alive} %=disable_ui +infoportion%; - Wszystko co jest po "on_code = " możecie zamienić na własne. Gotowe, wchodzimy do gry i sprawdzamy otrzymanie infoportion. OTWARCIE DRZWI PO WPROWADZENIU KODU: Wchodzimy do pliku z logiką drzwi. Powiedzmy, że są 3 sekcje: ph_door@locked, ph_door@closed i ph_door@open Upewniamy się, że w sekcji ph_door@locked jest napisane: locked = true closed = true sound = *** sound = *** sound = *** I po tym kodzie piszemy: on_info = {+infoportion} ph_door@close/ph_door@open;- wybieramy odblokowanie drzwi tak, aby można było otworzyć je ręcznie lub otwieramy je od razu. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4318-cop-otkrytie-dveri-posle-vvedeniya-koda/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.