Skocz do zawartości

Lokacja "Bar" z SoC [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Lokacja "Bar" z SoC [CoP]
TWÓRCY: twórcy lokacji Bar, pirat

 

OPIS:

Spoiler

Przeniesienie geometrii sceny lokacji "Bar" z SDK 0.4 do formatu SDK 0.7. Głównym obiektom poziomu zmieniono tekstury na te z ZP. Wykorzystywane prop'y i dynamika zostały zamienione na analogiczne z ZP. W scenie są: sound occluder, HOM, siatka AI i detail'e. Smooth grupy są w porządku.

Co więcej dorysowano bump'y do niektórych tekstur oraz dodano tekstury, których jest brak analogicznych w CzN/ZP.

W teorii mogą zostać użyte zarówno dla SDK 0.5\0.6, ale będą niuanse w teksturach lub modelach. 

P.S. SoC'owe decal'e (wallmarki) nie zostały przeniesione, ponieważ w SoC i CoP decal' mają różne foldery z teksturami, a edytować już ustawionych wallmark'ów nie wolno.

 

SCREENY:

Spoiler

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4369-sdk-07-uroven-bar-iz-tch-v-zp/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.