Jump to content

Lokacja "Bar" z SoC [CoP]


Wojownik

Recommended Posts

NAZWA: Lokacja "Bar" z SoC [CoP]
TWÓRCY: twórcy lokacji Bar, pirat

 

OPIS:

Spoiler

Przeniesienie geometrii sceny lokacji "Bar" z SDK 0.4 do formatu SDK 0.7. Głównym obiektom poziomu zmieniono tekstury na te z ZP. Wykorzystywane prop'y i dynamika zostały zamienione na analogiczne z ZP. W scenie są: sound occluder, HOM, siatka AI i detail'e. Smooth grupy są w porządku.

Co więcej dorysowano bump'y do niektórych tekstur oraz dodano tekstury, których jest brak analogicznych w CzN/ZP.

W teorii mogą zostać użyte zarówno dla SDK 0.5\0.6, ale będą niuanse w teksturach lub modelach. 

P.S. SoC'owe decal'e (wallmarki) nie zostały przeniesione, ponieważ w SoC i CoP decal' mają różne foldery z teksturami, a edytować już ustawionych wallmark'ów nie wolno.

 

SCREENY:

Spoiler

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4369-sdk-07-uroven-bar-iz-tch-v-zp/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity