Guest Diegtiariow Posted May 20, 2023 Report Share Posted May 20, 2023 NAZWA: Dodanie znaczników w PDA do mapy dodanej lokacji [CoP] TWÓRCA: Nukila Dodaliśmy lokację do Zewu Prypeci, umieściliśmy mapę w PDA i rozpoczęliśmy zagospodarowywanie. I wtedy pojawia się pytanie - jak dodać oznaczenia do PDA (w ZP, np. Anomaly Bitumin, Pazur, itp.)? Na przykład: Anomalia Wysypisko na dołączonej Prypeci (na stadionie). POTRZEBNE PLIKI: Spoiler Potrzebne pliki (w tym przypadku dla Prypeci): alife_l11_pripyat.ltx pda.script gamedata\configs\text\rus\dowolny_plik.xml OPERACJE W PLIKACH: Spoiler 1. ALIFE_L11_PRIPYAT.LTX: Spoiler [137] ; cse_abstract properties section_name = space_restrictor name = zero_b1_spot----dowolna unikalna nazwa position = 5.76249980926514,2.64950323104858,341.929992675781---środek okręgu, po najechaniu na niego kursorem pojawi się napis direction = 0,0,0 ; cse_alife_object properties game_vertex_id = 934-------game vertex poziomu distance = 0 level_vertex_id = 214948-----level vertex poziomu object_flags = 0xffffff3e custom_data = <<END [story_object] story_id = zero_b1_spot END ; cse_shape properties shapes = shape0 shape0:type = sphere shape0:offset = 0,0,0 shape0:radius = 1 ; cse_alife_space_restrictor properties restrictor_type = 3 Następnie zbieramy do kupy all.spawn (trzeba będzie go jeszcze umieścić w folderze). 2. PDA.SCRIPT: Spoiler Znajdujemy linijkę: {target="jup_a9_spot", hint="st_jup_a9_name"}, i po niej dodajemy: {target="zero_b1_spot", hint="st_zero_b1_name"}, Zamykamy i zapisujemy zmiany. 3. GAMEDATA\CONFIGS\TEXT\RUS\DOWOLNY_PLIK.XML: Spoiler <string id=" st_zero_b1_name "> <text>Piszemy to, co chcemy widzieć po najechaniu</text> </string> Zapisujemy. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1179-cop-dobavlenie-otmetok-v-pda-na-kartu-podklyuchennyy-lokacii/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.