Jump to content

Dodanie znaczników w PDA do mapy przyłączonej lokacji [CoP]


Recommended Posts

NAZWA: Dodanie znaczników w PDA do mapy dodanej lokacji [CoP]
TWÓRCA: Nukila

 

Dodaliśmy lokację do Zewu Prypeci, umieściliśmy mapę w PDA i rozpoczęliśmy zagospodarowywanie. I wtedy pojawia się pytanie - jak dodać oznaczenia do PDA (w ZP, np. Anomaly Bitumin, Pazur, itp.)? Na przykład: Anomalia Wysypisko na dołączonej Prypeci (na stadionie).

 

POTRZEBNE PLIKI:

Spoiler

Potrzebne pliki (w tym przypadku dla Prypeci):

  • alife_l11_pripyat.ltx
  • pda.script
  • gamedata\configs\text\rus\dowolny_plik.xml

 

OPERACJE W PLIKACH:

Spoiler

1. ALIFE_L11_PRIPYAT.LTX:

Spoiler
[137]
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = zero_b1_spot----dowolna unikalna nazwa
position = 5.76249980926514,2.64950323104858,341.929992675781---środek okręgu, po najechaniu na niego kursorem pojawi się napis
direction = 0,0,0

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 934-------game vertex poziomu
distance = 0
level_vertex_id = 214948-----level vertex poziomu
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[story_object]
story_id = zero_b1_spot
END

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

 

Następnie zbieramy do kupy all.spawn (trzeba będzie go jeszcze umieścić w folderze).

 

2. PDA.SCRIPT:

Spoiler

Znajdujemy linijkę:

{target="jup_a9_spot", hint="st_jup_a9_name"},

i po niej dodajemy:

{target="zero_b1_spot", hint="st_zero_b1_name"},

Zamykamy i zapisujemy zmiany. 

 

3. GAMEDATA\CONFIGS\TEXT\RUS\DOWOLNY_PLIK.XML:

Spoiler
<string id=" st_zero_b1_name "> 
<text>Piszemy to, co chcemy widzieć po najechaniu</text> 
</string>

Zapisujemy.

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1179-cop-dobavlenie-otmetok-v-pda-na-kartu-podklyuchennyy-lokacii/

  • Important 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.