Guest Diegtiariow Posted May 26, 2023 Report Share Posted May 26, 2023 NAZWA: Jak zrobić samorozpakowywującą się rzecz? AUTOR: timyrzazaza LISTA PLIKÓW DO EDYCJI: Spoiler Pliki, które utworzymy: use_item.script SCRIPTS: bind_stalker.script ZMIANY W PLIKACH: Spoiler 1. USE_ITEM.SCRIPT: Spoiler Tworzymy nowy plik o nazwie use_item.script. Dopisujemy do niego to co chcemy, to co poniżej: function medkit(obj) if obj ~= nil then if obj:section() == "medkit" then alife():create("promedol",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("taren",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("iod",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("promedol",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) end end end 2. BIND_STALKER.SCRIPT: Spoiler Dopisujemy do funkcji actor_binder:on_item_drop (obj) : use_item.medkit(obj) ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4415-kak-sdelat-raspakovyvayushtiysya-vesht/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.