Jump to content

Świecenie artefaktów


Recommended Posts

NAZWA: Świecenie artefaktów
AUTOR: AMK + dodatki od Nikitos817

 

Aby artefakty świeciły jaśniej, trzeba zrobić następujące manipulacje. Potrzebny jest plik artefacts.ltx, który znajduje się w gamedata\config\misc\.

 

ZMIANY W PLIKU ARTEFACTS.LTX:

Spoiler

Plik znajduje się w gamedata\config\misc\artefacts.ltx.

Szukamy artefaktu i zmieniamy parametry (jeśli nie, to dodajemy).

;podświetlenie artefaktu
lights_enabled = true(false) (włączono(wyłączono))
trail_light_color = х, х, х (R,G,B.)
trail_light_range = х (promień świecenia)

Krótkie wyjaśnienie o co chodzi:
1. trail_light_color = x, x, x (R, G, B.) to kolor. RGB to Red Green Blue (czerwony, zielony, niebieski). Maksymalna wartość to 1.0.
Jeśli trail_light_color = 1.0, 0.0, 0.0, artefakt będzie świecił jasnoczerwonym światłem.
2. trail_light_range = x - promień świecenia. Maksymalny promień wynosi około 9.9 (9 metrów, 99 centymetrów).

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1197-delaem-svechenie-u-artefaktov/

  • Important 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.