Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 KWESTOWE ANIMACJE: Spoiler zat_b14_give_artefact_idle ;stajemy przy sterze (ten animpoint/punkt animacji jest połączony z pogłębiarką na Zatonie) zat_b14_give_artefact_act ;stajemy, obracając kołem zat_b38_stalker_break_lock ;naprawiamy zamek zat_b38_stalker_turn_on_lift ;otwieramy drzwi od windy i skaczemy и спускаемся вниз по лестнице zat_b38_stalker_jump_tonnel ;skaczemy w wyrwę zat_b38_stalker_alert ;идет как бандит, а потом оглядывается и вскидывает оружие zat_b20_noah_jump ;cofamy i skaczemy z rozbiegu pri_a17_ice_climb ;wspinamy się po drabinie pri_a17_fall_down ;trafili w człowieka a on upadł (prawdopodobnie Monolitowiec na dachu z Gaussem) pri_a17_pray_in ;???? pri_a17_pray ;???? zat_b22_medic_turn_idle ;animacja Wstrząsa w kryjówce zat_b22_medic_turn_out ;odwracamy się od stołu zat_b22_medic_suicide ;samobójstwo zat_b3_tech_drunk ;śpi (Kardan) zat_b3_tech_drink ;pije wódkę (Kardan) zat_b3_tech_idle ;siedzi na krześle (Kardan) zat_b3_tech_surprise ;zasnął siedząc (Kardan) give_orders ;rozglądanie się dookoła i wysłanie ludzi na и посылаем на две стороны чуваков bloodsucker_search ;rozglądanie się dookoła bloodsucker_panic ;strzelanie z biodra jup_b10_drunk_ravings ;śpimy siedząc pas_b400_vano_probe ;klikamy coś w detektorze pri_a28_kirillov_sit_high_radio ;siedzimy wysoko i majstrujemy przy radiu pri_a18_inspert_monolit_actor ;idziemy i rozglądamy się dookoła pri_a20_colonel_radio ;stoimy, opierając się o stół i patrzymy na komputer/radio pri_a21_sentry_madness ;stoimy i strzelamy wokoło pri_a21_sentry_madness_suicide ;strzelanie dookoła a potem samobójstwo pri_a28_army_trance_out ;niewiadomo zat_b106_wounded_idle ;leży na łóżku (Krab) zat_b38_cop_dead ;udajemy trupa jup_b15_zulus_sit_drink ;siedzimy w pozie Zulusa i pijemy wódkę jup_b15_zulus_sit_idle ;siedzimy w pozie Zulusa jup_b15_zulus_sit_out ;zejście ze stołu jup_b219_actor_one ;broń na plecach i patrzenie jup_b219_azot_all ;stoimi, uderzamy pięścią w stół, wskazujemy na stół zat_b100_heli_2_serch ;siedzimy i klikamy w PDA palcem jup_b217_guide_stand ;rozglądamy się dookoła po cichu i idziemy do punktu jup_b217_nitro_stand ;stoimy pod ścianą jup_b41_novikov_stand ;stanie z rękami w kieszeni pri_b305_actor ;idziemy prosto potem skradamy się w prawo, stawiamy stopę na pudle i patrzymy tam z bronią jup_a9_cam2_actor ;pochylamy się trochę i patrzymy na coś pri_a25_psy_medic_idle ;raniony przez psi-oddziaływanie pri_a25_psy_medic_out ;wyjście z psi-oddziaływania ANIMACJE CHODU: Spoiler walk ;Idzie z bronią w rękach walk_noweap ;Idzie bez broni run ;Biegnie z bronią w rękach sprint ;szybko biegnie (jak stalker Płotka z artem) bez broni\nie celując patrol ;idzie celując patrol_fire ;idzie strzelając raid ;skrada się celując raid_fire ;idzie strzelając sneak ;idzie w przysiadzie celując sneak_run ;idzie w przysiadzie z bronią w rękach sneak_no_wpn ;skrada się w przysiadzie bez broni sneak_fire ;idzie w przysiadzie strzelając assault ;biegnie nie całkiem, z bronią w gotowości assault_fire ;biegnie nie całkiem strzelając rush ;biegnie z bronią ANIMACJE STANIA: Spoiler wait ;po prostu stoi wait_trade ;po prostu stoi z rękami w dół wait_na ;po prostu stoi guard ;po prostu stoi z bronią w ręku guard_chasovoy ;patrzy gdzieś, kładzie rękę na kolbie broni guard_na ;po prostu stoi z bronią guard_fire ;stoi, strzelając threat ;celuje bronią threat_danger ;w panice rozgląda się give_orders ;stoi celując threat_heli ;celuje bronią w niebo threat_na ;celuje bronią threat_fire ;celuje bronią, strzelając threat_sniper_fire ;strzela stojąc pojedynczymi seriami hide ;celuje z kolana, czeka na atak hide_na ;siada na jedno kolano i strzela hide_fire ;półprzysiad, celuje i strzela hide_sniper_fire ;strzela pojedynczo stojąc caution ;lekko pochylony, uważnie wypatruje czegoś na ziemi, kładzie ręce na kolanach choose ;wypatruje czegoś: rozgląda się press ;wskazuje palcem ward ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół ward_short ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół ward_noweap ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół ward_noweap_short ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół fold_arms ;stoi z rękami zgiętymi w łokciach search ;klęka lub kuca i zaczyna czegoś szukać stoop_no_weap ;na wpół zgięte ręce na kolanach, bada coś salut ;salutowanie salut_free ;salutowanie prisoner ;jeniec hide_no_wpn ;na jednym kolanie, ręce na ziemi ANIMACJE SIEDZENIA i LEŻENIA: Spoiler sit ;Siedzi sit_knee ;Siedzi na boku sit_ass ;Siedzi na tyłku play_guitar ;gra na harmonijce play_harmonica ;gra na gitarze sleep ;śpi hello ;macha jedną ręką nad głową hello_wpn ;macha jedną ręką refuse ;NPC wzrusza ramionami claim NPC ;wzywa GG ręką, celując w GG backoff ;NPC zaczyna machać bronią – żeby schować broń backoff2 ;NPC zaczyna machać bronią – żeby schować broń punch ;animacja przywalenia search_corpse ;przeszukuje ciało help_wounded ;półprzysiad/pomaga rannemu dynamite ;dynamit binocular ;patrzy w lornetkę hide_rac ;siedzi z krótkofalówką wait_rac ;??????????? wait_rac_noweap ;??????????? wait_rac_stc ;??????????? guard_rac ;wyciąga krótkofalówkę probe_stand ;skanuje teren stojąc probe_stand_detector_advanced ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Niedźwiedziem) probe_stand_detector_elite ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Welesem) probe_way ;??????????? skanuje teren idąc? probe_way_detector_advanced ;??????????? probe_way_detector_elite ;??????????? probe_crouch ;??????????? skanuje w przysiadzie probe_crouch_detector_advanced ;??????????? probe_crouch_detector_elite ;??????????? scaner_stand ;skanuje teren stojąc scaner_way ;??????????? skanuje teren idąc? scaner_crouch ;skanuje teren w przysiadzie hands_up ;stoi z rękami do góry ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1828-cop-spisok-animaciy-nps/ http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=CoP:_Описание_стандартных_анимпоинтов Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.