Skocz do zawartości

Lista animacji NPC [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

KWESTOWE ANIMACJE:

Spoiler
zat_b14_give_artefact_idle          ;stajemy przy sterze (ten animpoint/punkt animacji jest połączony z pogłębiarką na Zatonie)
zat_b14_give_artefact_act           ;stajemy, obracając kołem
zat_b38_stalker_break_lock          ;naprawiamy zamek
zat_b38_stalker_turn_on_lift        ;otwieramy drzwi od windy i skaczemy и спускаемся вниз по лестнице
zat_b38_stalker_jump_tonnel         ;skaczemy w wyrwę
zat_b38_stalker_alert               ;идет как бандит, а потом оглядывается и вскидывает оружие
zat_b20_noah_jump                   ;cofamy i skaczemy z rozbiegu
pri_a17_ice_climb                   ;wspinamy się po drabinie
pri_a17_fall_down                   ;trafili w człowieka a on upadł (prawdopodobnie Monolitowiec na dachu z Gaussem)
pri_a17_pray_in                     ;????
pri_a17_pray                        ;????
zat_b22_medic_turn_idle             ;animacja Wstrząsa w kryjówce 
zat_b22_medic_turn_out              ;odwracamy się od stołu
zat_b22_medic_suicide               ;samobójstwo
zat_b3_tech_drunk                   ;śpi (Kardan)
zat_b3_tech_drink                   ;pije wódkę (Kardan)
zat_b3_tech_idle                    ;siedzi na krześle (Kardan)
zat_b3_tech_surprise                ;zasnął siedząc (Kardan)
give_orders                         ;rozglądanie się dookoła i wysłanie ludzi na и посылаем на две стороны чуваков
bloodsucker_search                  ;rozglądanie się dookoła
bloodsucker_panic                   ;strzelanie z biodra
jup_b10_drunk_ravings               ;śpimy siedząc
pas_b400_vano_probe                 ;klikamy coś w detektorze
pri_a28_kirillov_sit_high_radio     ;siedzimy wysoko i majstrujemy przy radiu
pri_a18_inspert_monolit_actor       ;idziemy i rozglądamy się dookoła
pri_a20_colonel_radio               ;stoimy, opierając się o stół i patrzymy na komputer/radio
pri_a21_sentry_madness              ;stoimy i strzelamy wokoło
pri_a21_sentry_madness_suicide      ;strzelanie dookoła a potem samobójstwo
pri_a28_army_trance_out             ;niewiadomo
zat_b106_wounded_idle               ;leży na łóżku (Krab)
zat_b38_cop_dead                    ;udajemy trupa
jup_b15_zulus_sit_drink             ;siedzimy w pozie Zulusa i pijemy wódkę
jup_b15_zulus_sit_idle              ;siedzimy w pozie Zulusa
jup_b15_zulus_sit_out               ;zejście ze stołu
jup_b219_actor_one                  ;broń na plecach i patrzenie 
jup_b219_azot_all                   ;stoimi, uderzamy pięścią w stół, wskazujemy na stół
zat_b100_heli_2_serch               ;siedzimy i klikamy w PDA palcem
jup_b217_guide_stand                ;rozglądamy się dookoła po cichu i idziemy do punktu
jup_b217_nitro_stand                ;stoimy pod ścianą
jup_b41_novikov_stand               ;stanie z rękami w kieszeni
pri_b305_actor                      ;idziemy prosto potem skradamy się w prawo, stawiamy stopę na pudle i patrzymy tam z bronią
jup_a9_cam2_actor                   ;pochylamy się trochę i patrzymy na coś
pri_a25_psy_medic_idle              ;raniony przez psi-oddziaływanie
pri_a25_psy_medic_out               ;wyjście z psi-oddziaływania

 

 

ANIMACJE CHODU:

Spoiler
walk                                ;Idzie z bronią w rękach
walk_noweap                         ;Idzie bez broni
run                                 ;Biegnie z bronią w rękach
sprint                              ;szybko biegnie (jak stalker Płotka z artem) bez broni\nie celując
patrol                              ;idzie celując
patrol_fire                         ;idzie strzelając
raid                                ;skrada się celując
raid_fire                           ;idzie strzelając
sneak                               ;idzie w przysiadzie celując
sneak_run                           ;idzie w przysiadzie z bronią w rękach
sneak_no_wpn                        ;skrada się w przysiadzie bez broni
sneak_fire                          ;idzie w przysiadzie strzelając
assault                             ;biegnie nie całkiem, z bronią w gotowości
assault_fire                        ;biegnie nie całkiem strzelając
rush                                ;biegnie z bronią

 

 

ANIMACJE STANIA:

Spoiler
wait                                ;po prostu stoi
wait_trade                          ;po prostu stoi z rękami w dół
wait_na                             ;po prostu stoi
guard                               ;po prostu stoi z bronią w ręku
guard_chasovoy                      ;patrzy gdzieś, kładzie rękę na kolbie broni
guard_na                            ;po prostu stoi z bronią
guard_fire                          ;stoi, strzelając
threat                              ;celuje bronią
threat_danger                       ;w panice rozgląda się
give_orders                         ;stoi celując
threat_heli                         ;celuje bronią w niebo
threat_na                           ;celuje bronią
threat_fire                         ;celuje bronią, strzelając
threat_sniper_fire                  ;strzela stojąc pojedynczymi seriami
hide                                ;celuje z kolana, czeka na atak
hide_na                             ;siada na jedno kolano i strzela
hide_fire                           ;półprzysiad, celuje i strzela
hide_sniper_fire                    ;strzela pojedynczo stojąc  
caution                             ;lekko pochylony, uważnie wypatruje czegoś na ziemi, kładzie ręce na kolanach
choose                              ;wypatruje czegoś: rozgląda się
press                               ;wskazuje palcem
ward                                ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_short                          ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_noweap                         ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_noweap_short                   ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
fold_arms                           ;stoi z rękami zgiętymi w łokciach
search                              ;klęka lub kuca i zaczyna czegoś szukać
stoop_no_weap                       ;na wpół zgięte ręce na kolanach, bada coś
salut                               ;salutowanie
salut_free                          ;salutowanie
prisoner                            ;jeniec
hide_no_wpn                         ;na jednym kolanie, ręce na ziemi

 

 

ANIMACJE SIEDZENIA i LEŻENIA:

Spoiler
sit                                 ;Siedzi
sit_knee                            ;Siedzi na boku
sit_ass                             ;Siedzi na tyłku
play_guitar                         ;gra na harmonijce
play_harmonica                      ;gra na gitarze
sleep                               ;śpi
hello                               ;macha jedną ręką nad głową
hello_wpn                           ;macha jedną ręką
refuse                              ;NPC wzrusza ramionami
claim NPC                           ;wzywa GG ręką, celując w GG
backoff                             ;NPC zaczyna machać bronią  żeby schować broń
backoff2                            ;NPC zaczyna machać bronią  żeby schować broń
punch                               ;animacja przywalenia
search_corpse                       ;przeszukuje ciało
help_wounded                        ;półprzysiad/pomaga rannemu
dynamite                            ;dynamit
binocular                           ;patrzy w lornetkę
hide_rac                            ;siedzi z krótkofalówką
wait_rac                            ;???????????
wait_rac_noweap                     ;???????????
wait_rac_stc                        ;???????????
guard_rac                           ;wyciąga krótkofalówkę
probe_stand                         ;skanuje teren stojąc
probe_stand_detector_advanced       ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Niedźwiedziem)
probe_stand_detector_elite          ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Welesem)
probe_way                           ;??????????? skanuje teren idąc?
probe_way_detector_advanced         ;???????????
probe_way_detector_elite            ;???????????
probe_crouch                        ;??????????? skanuje w przysiadzie
probe_crouch_detector_advanced      ;???????????
probe_crouch_detector_elite         ;???????????
scaner_stand                        ;skanuje teren stojąc
scaner_way                          ;??????????? skanuje teren idąc?
scaner_crouch                       ;skanuje teren w przysiadzie
hands_up                            ;stoi z rękami do góry

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1828-cop-spisok-animaciy-nps/

http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=CoP:_Описание_стандартных_анимпоинтов

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.