Jump to content

Lista animacji NPC [CoP]


Recommended Posts

KWESTOWE ANIMACJE:

Spoiler
zat_b14_give_artefact_idle          ;stajemy przy sterze (ten animpoint/punkt animacji jest połączony z pogłębiarką na Zatonie)
zat_b14_give_artefact_act           ;stajemy, obracając kołem
zat_b38_stalker_break_lock          ;naprawiamy zamek
zat_b38_stalker_turn_on_lift        ;otwieramy drzwi od windy i skaczemy и спускаемся вниз по лестнице
zat_b38_stalker_jump_tonnel         ;skaczemy w wyrwę
zat_b38_stalker_alert               ;идет как бандит, а потом оглядывается и вскидывает оружие
zat_b20_noah_jump                   ;cofamy i skaczemy z rozbiegu
pri_a17_ice_climb                   ;wspinamy się po drabinie
pri_a17_fall_down                   ;trafili w człowieka a on upadł (prawdopodobnie Monolitowiec na dachu z Gaussem)
pri_a17_pray_in                     ;????
pri_a17_pray                        ;????
zat_b22_medic_turn_idle             ;animacja Wstrząsa w kryjówce 
zat_b22_medic_turn_out              ;odwracamy się od stołu
zat_b22_medic_suicide               ;samobójstwo
zat_b3_tech_drunk                   ;śpi (Kardan)
zat_b3_tech_drink                   ;pije wódkę (Kardan)
zat_b3_tech_idle                    ;siedzi na krześle (Kardan)
zat_b3_tech_surprise                ;zasnął siedząc (Kardan)
give_orders                         ;rozglądanie się dookoła i wysłanie ludzi na и посылаем на две стороны чуваков
bloodsucker_search                  ;rozglądanie się dookoła
bloodsucker_panic                   ;strzelanie z biodra
jup_b10_drunk_ravings               ;śpimy siedząc
pas_b400_vano_probe                 ;klikamy coś w detektorze
pri_a28_kirillov_sit_high_radio     ;siedzimy wysoko i majstrujemy przy radiu
pri_a18_inspert_monolit_actor       ;idziemy i rozglądamy się dookoła
pri_a20_colonel_radio               ;stoimy, opierając się o stół i patrzymy na komputer/radio
pri_a21_sentry_madness              ;stoimy i strzelamy wokoło
pri_a21_sentry_madness_suicide      ;strzelanie dookoła a potem samobójstwo
pri_a28_army_trance_out             ;niewiadomo
zat_b106_wounded_idle               ;leży na łóżku (Krab)
zat_b38_cop_dead                    ;udajemy trupa
jup_b15_zulus_sit_drink             ;siedzimy w pozie Zulusa i pijemy wódkę
jup_b15_zulus_sit_idle              ;siedzimy w pozie Zulusa
jup_b15_zulus_sit_out               ;zejście ze stołu
jup_b219_actor_one                  ;broń na plecach i patrzenie 
jup_b219_azot_all                   ;stoimi, uderzamy pięścią w stół, wskazujemy na stół
zat_b100_heli_2_serch               ;siedzimy i klikamy w PDA palcem
jup_b217_guide_stand                ;rozglądamy się dookoła po cichu i idziemy do punktu
jup_b217_nitro_stand                ;stoimy pod ścianą
jup_b41_novikov_stand               ;stanie z rękami w kieszeni
pri_b305_actor                      ;idziemy prosto potem skradamy się w prawo, stawiamy stopę na pudle i patrzymy tam z bronią
jup_a9_cam2_actor                   ;pochylamy się trochę i patrzymy na coś
pri_a25_psy_medic_idle              ;raniony przez psi-oddziaływanie
pri_a25_psy_medic_out               ;wyjście z psi-oddziaływania

 

 

ANIMACJE CHODU:

Spoiler
walk                                ;Idzie z bronią w rękach
walk_noweap                         ;Idzie bez broni
run                                 ;Biegnie z bronią w rękach
sprint                              ;szybko biegnie (jak stalker Płotka z artem) bez broni\nie celując
patrol                              ;idzie celując
patrol_fire                         ;idzie strzelając
raid                                ;skrada się celując
raid_fire                           ;idzie strzelając
sneak                               ;idzie w przysiadzie celując
sneak_run                           ;idzie w przysiadzie z bronią w rękach
sneak_no_wpn                        ;skrada się w przysiadzie bez broni
sneak_fire                          ;idzie w przysiadzie strzelając
assault                             ;biegnie nie całkiem, z bronią w gotowości
assault_fire                        ;biegnie nie całkiem strzelając
rush                                ;biegnie z bronią

 

 

ANIMACJE STANIA:

Spoiler
wait                                ;po prostu stoi
wait_trade                          ;po prostu stoi z rękami w dół
wait_na                             ;po prostu stoi
guard                               ;po prostu stoi z bronią w ręku
guard_chasovoy                      ;patrzy gdzieś, kładzie rękę na kolbie broni
guard_na                            ;po prostu stoi z bronią
guard_fire                          ;stoi, strzelając
threat                              ;celuje bronią
threat_danger                       ;w panice rozgląda się
give_orders                         ;stoi celując
threat_heli                         ;celuje bronią w niebo
threat_na                           ;celuje bronią
threat_fire                         ;celuje bronią, strzelając
threat_sniper_fire                  ;strzela stojąc pojedynczymi seriami
hide                                ;celuje z kolana, czeka na atak
hide_na                             ;siada na jedno kolano i strzela
hide_fire                           ;półprzysiad, celuje i strzela
hide_sniper_fire                    ;strzela pojedynczo stojąc  
caution                             ;lekko pochylony, uważnie wypatruje czegoś na ziemi, kładzie ręce na kolanach
choose                              ;wypatruje czegoś: rozgląda się
press                               ;wskazuje palcem
ward                                ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_short                          ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_noweap                         ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
ward_noweap_short                   ;ręce za plecami, głowa pochylona w dół
fold_arms                           ;stoi z rękami zgiętymi w łokciach
search                              ;klęka lub kuca i zaczyna czegoś szukać
stoop_no_weap                       ;na wpół zgięte ręce na kolanach, bada coś
salut                               ;salutowanie
salut_free                          ;salutowanie
prisoner                            ;jeniec
hide_no_wpn                         ;na jednym kolanie, ręce na ziemi

 

 

ANIMACJE SIEDZENIA i LEŻENIA:

Spoiler
sit                                 ;Siedzi
sit_knee                            ;Siedzi na boku
sit_ass                             ;Siedzi na tyłku
play_guitar                         ;gra na harmonijce
play_harmonica                      ;gra na gitarze
sleep                               ;śpi
hello                               ;macha jedną ręką nad głową
hello_wpn                           ;macha jedną ręką
refuse                              ;NPC wzrusza ramionami
claim NPC                           ;wzywa GG ręką, celując w GG
backoff                             ;NPC zaczyna machać bronią  żeby schować broń
backoff2                            ;NPC zaczyna machać bronią  żeby schować broń
punch                               ;animacja przywalenia
search_corpse                       ;przeszukuje ciało
help_wounded                        ;półprzysiad/pomaga rannemu
dynamite                            ;dynamit
binocular                           ;patrzy w lornetkę
hide_rac                            ;siedzi z krótkofalówką
wait_rac                            ;???????????
wait_rac_noweap                     ;???????????
wait_rac_stc                        ;???????????
guard_rac                           ;wyciąga krótkofalówkę
probe_stand                         ;skanuje teren stojąc
probe_stand_detector_advanced       ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Niedźwiedziem)
probe_stand_detector_elite          ;skanuje teren stojąc z detektorem (chyba Welesem)
probe_way                           ;??????????? skanuje teren idąc?
probe_way_detector_advanced         ;???????????
probe_way_detector_elite            ;???????????
probe_crouch                        ;??????????? skanuje w przysiadzie
probe_crouch_detector_advanced      ;???????????
probe_crouch_detector_elite         ;???????????
scaner_stand                        ;skanuje teren stojąc
scaner_way                          ;??????????? skanuje teren idąc?
scaner_crouch                       ;skanuje teren w przysiadzie
hands_up                            ;stoi z rękami do góry

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1828-cop-spisok-animaciy-nps/

http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=CoP:_Описание_стандартных_анимпоинтов

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.