Jump to content

Tworzenie nowych osiągnięć [CoP]


Recommended Posts

NAZWA: Tworzenie nowych osiągnięć [CoP]
AUTOR: Zeka1996Korneev

 

POTRZEBNE PLIKI:

Spoiler
  • configs\gameplay\info_zaton.xml
  • configs\misc\achievements.ltx
  • configs\text\rus\st_achievement.xml
  • configs\ui\textures_descr\ui_actor_achivments.xml
  • scripts\xr_statistic.script
  • scripts\xr_conditions.script
  • textures\ui\ui_actor_achivments.dds

Aby je znaleźć, przyda się program do rozpakowywania zasobów gry (Universal Extractor).

 

ZMIANY W PLIKACH:

Spoiler

1. ACHIEVEMENTS.LTX:

Spoiler

Dodajemy na koniec pliku, sekcję naszego osiągnięcia: 

[sucker]
icon = ui_inGame2_lopuh
hint = st_sp_achievement_22_hint
name = st_sp_achievement_22_name
desc = st_sp_achievement_22_descr
functor = xr_statistic.sucker_functor

 

Szczegółowo:

[sucker] <----- W ramkach dowolna nazwa
icon = ui_inGame2_lopuh <------ Ikonka
hint = st_sp_achievement_22_hint <------ Opis w PDA przy najechaniu na osiągnięcie.
name = st_sp_achievement_22_name <---- Nazwa
desc = st_sp_achievement_22_descr <----- Opis
functor = xr_statistic.sucker_functor <----- Funkcja otrzymania

 

 

2. ST_ACHIEVEMENT.XML:

Spoiler

Dopisujemy:

<string id="st_sp_achievement_22_hint">
<text>Postaraj się następnym razem nie pakować w kłopoty.</text>
</string>
<string id="st_sp_achievement_22_descr">
<text>Dałeś artefakt oszustowi.</text>
</string>
<string id="st_sp_achievement_22_name">
<text>Frajer</text>
</string>

 

 

3. XR_STATISTIC.SCRIPT:

Spoiler

Dopisujemy obok funkcji innych osiągnięć:

function sucker_functor() <--- Nazwa
if not has_alife_info("sucker_achievement_gained") then <--- Sprawdzanie, czy otrzymałeś już to osiągnięcie wcześniej.
if has_alife_info("zat_b14_give_item_stalker") <---- Infoportion otrzymania osiągnięcia
then
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"stalker", 200}) <----- ПDodanie reputacji w relacjach Stalkerów do GG. Jeśli napsizemy -200 to reputacja będzie ujemna.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"freedom", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Wolności do GG.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"dolg", 200}) <--- Dodanie reputacji w relacjach Powinności do GG.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"bandit", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Bandytów do GG.
news_manager.send_tip(db.actor, "st_ach_diplomat", nil, "diplomat", nil, nil) <--- Wiadomość o otrzymaniu osiągnięcia na PDA
db.actor:give_info_portion("sucker_achievement_gained") <--- Wydanie osiągnięcia
end
end
return has_alife_info("sucker_achievement_gained")
end

 

 

4. XR_CONDITIONS.SCRIPT:

Spoiler

Szukamy linijki:

sucker_functor = xr_statistic.sucker_functor

dodajemy poniżej powyższej linijki:

friend_of_stalkers_functor = xr_statistic.friend_of_stalkers_functor

 

 

5. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.DDS - RYSUJEMY W TYM PLIKU NASZĄ IKONKĘ.

6. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.XML - PISZEMY WSPÓŁRZĘDNE TEKSTURY Z PLIKU .DDS.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1186-cop-sozdanie-novyh-dostizheniy/

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity