Jump to content

Jak przyłączyć do gry inny plik spawnu?


Recommended Posts

NAZWA: Jak przyłączyć do gry inny plik spawnu?
AUTOR: Wookie

Prawdopodobnie wiele osób tworzyło coś w Freeplay Start i widziało, że ma inny plik spawnu - nie all.spawn, a freeplay.spawn.

 

WYMAGANE OPERACJE W PLIKACH:

Spoiler

W rzeczywistości jest to bardzo łatwo wykonać:

1. Kopiujemy plik all.spawn (czysty lub ten, który jest wykorzystywany w waszym modzie) do folderu gamedata/spawns.
2. Zmieniamy jego nazwę, np. na new.spawn.
3. Tworzymy folder scripts (jeśli wasz mod jeszcze go nie ma) i kopiujemy tam plik ui_main_menu.script (jeśli istnieje, to po prostu go otwieramy).
4. W skrypcie szukamy linijki o takiej treści:

console:execute("start server(all/single/alife/new) client(localhost)")

i zamieniamy all na nazwę waszego nowego pliku spawnu.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1189-urok-kak-privyazat-k-igre-drugoy-fayl-spavna/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.