Skocz do zawartości

Jak przyłączyć do gry inny plik spawnu?


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Jak przyłączyć do gry inny plik spawnu?
AUTOR: Wookie

Prawdopodobnie wiele osób tworzyło coś w Freeplay Start i widziało, że ma inny plik spawnu - nie all.spawn, a freeplay.spawn.

 

WYMAGANE OPERACJE W PLIKACH:

Spoiler

W rzeczywistości jest to bardzo łatwo wykonać:

1. Kopiujemy plik all.spawn (czysty lub ten, który jest wykorzystywany w waszym modzie) do folderu gamedata/spawns.
2. Zmieniamy jego nazwę, np. na new.spawn.
3. Tworzymy folder scripts (jeśli wasz mod jeszcze go nie ma) i kopiujemy tam plik ui_main_menu.script (jeśli istnieje, to po prostu go otwieramy).
4. W skrypcie szukamy linijki o takiej treści:

console:execute("start server(all/single/alife/new) client(localhost)")

i zamieniamy all na nazwę waszego nowego pliku spawnu.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1189-urok-kak-privyazat-k-igre-drugoy-fayl-spavna/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.