Jump to content

Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP]
AUTORZY: tema796 i genior

 

POTRZEBNE NARZĘDZIA:

Spoiler
  • X-Ray CoP SDK
  • Proste ręce

 

TWORZENIE ŚCIEŻKI, PO KTÓREJ BĘDZIE SIĘ PORUSZAĆ KAMERA:

Spoiler

Jak tworzyć ścieżkę, można zobaczyć w tej lekcji: https://youtu.be/G7BZlWt0ct8

Plik umieszczamy w folderze camera_effects, który znajduje się w folderze anims.

 

TWORZENIE SPACE-RESTRYKTORA I ŚCIEŻKI:

Spoiler

Trochę o space-restryktorze: http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=Space_restrictor

Albo filmik o space-restryktorze: https://youtu.be/P5BcgRATq_k

 

Tworzenie space-restryktora:

[41] - numer sekcji
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_space_restrictor
position = -119.177703857422,0,-162.076232910156 - współrzędne
direction = 0,0,0

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 0 -game vertex
distance = 0
level_vertex_id = 64794 - level vertex
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[logic]
cfg = scripts\start.ltx - ścieżka do pliku z logiką
END

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1.91259896755219

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

 

Tworzenie ścieżki:

[agr_look]
points = p0
p0:name = wp00
p0:position = -119.5,0,-159.600006103516
p0:game_vertex_id = 28
p0:level_vertex_id = 63455

[agr_walk]
points = p0
p0:name = wp00
p0:position = -119.200004577637,0,-161.699996948242
p0:game_vertex_id = 28
p0:level_vertex_id = 63894

 

 

PISANIE LOGIKI DLA SPACE-RESTRYKTORA:

Spoiler

Tworzymy plik start.ltx w folderze scripts, który to folder znajduje się w folderze configs.

W nim piszemy:

[logic]
active = sr_idle

[sr_idle]
on_info = {=actor_on_level(agroprom)} sr_cutscene@agr jeśli aktor znajduje się na Agropromie, to zostanie włączona sekcja sr_cutscene@agr

[sr_cutscene@agr]
point = agr_walk - punkt, w którym stoi aktor po zakończeniu sceny
look = agr_look  - gdzie on patrzy
cam_effector = agr_start sama ścieżka, którą tworzyliśmy
global_cameffect = true
enable_ui_on_end = true
on_signal = cameff_end | %=stop_sr_cutscene% wyłączenie cut-sceny

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1182- cozdanie-kat-sceny v-nachale-igry/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.