Guest Diegtiariow Posted June 8, 2023 Report Share Posted June 8, 2023 NAZWA: Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP] AUTORZY: tema796 i genior POTRZEBNE NARZĘDZIA: Spoiler X-Ray CoP SDK Proste ręce TWORZENIE ŚCIEŻKI, PO KTÓREJ BĘDZIE SIĘ PORUSZAĆ KAMERA: Spoiler Jak tworzyć ścieżkę, można zobaczyć w tej lekcji: https://youtu.be/G7BZlWt0ct8 Plik umieszczamy w folderze camera_effects, który znajduje się w folderze anims. TWORZENIE SPACE-RESTRYKTORA I ŚCIEŻKI: Spoiler Trochę o space-restryktorze: http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=Space_restrictor Albo filmik o space-restryktorze: https://youtu.be/P5BcgRATq_k Tworzenie space-restryktora: [41] - numer sekcji ; cse_abstract properties section_name = space_restrictor name = agr_space_restrictor position = -119.177703857422,0,-162.076232910156 - współrzędne direction = 0,0,0 ; cse_alife_object properties game_vertex_id = 0 -game vertex distance = 0 level_vertex_id = 64794 - level vertex object_flags = 0xffffff3e custom_data = <<END [logic] cfg = scripts\start.ltx - ścieżka do pliku z logiką END ; cse_shape properties shapes = shape0 shape0:type = sphere shape0:offset = 0,0,0 shape0:radius = 1.91259896755219 ; cse_alife_space_restrictor properties restrictor_type = 3 Tworzenie ścieżki: [agr_look] points = p0 p0:name = wp00 p0:position = -119.5,0,-159.600006103516 p0:game_vertex_id = 28 p0:level_vertex_id = 63455 [agr_walk] points = p0 p0:name = wp00 p0:position = -119.200004577637,0,-161.699996948242 p0:game_vertex_id = 28 p0:level_vertex_id = 63894 PISANIE LOGIKI DLA SPACE-RESTRYKTORA: Spoiler Tworzymy plik start.ltx w folderze scripts, który to folder znajduje się w folderze configs. W nim piszemy: [logic] active = sr_idle [sr_idle] on_info = {=actor_on_level(agroprom)} sr_cutscene@agr jeśli aktor znajduje się na Agropromie, to zostanie włączona sekcja sr_cutscene@agr [sr_cutscene@agr] point = agr_walk - punkt, w którym stoi aktor po zakończeniu sceny look = agr_look - gdzie on patrzy cam_effector = agr_start sama ścieżka, którą tworzyliśmy global_cameffect = true enable_ui_on_end = true on_signal = cameff_end | %=stop_sr_cutscene% wyłączenie cut-sceny ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1182- cozdanie-kat-sceny v-nachale-igry/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.