Skocz do zawartości

Jak zmusić NPC do patrzenia w zadany punkt?


Rekomendowane odpowiedzi

NAZWA: Jak zmusić NPC do patrzenia w zadany punkt?
AUTOR: Johann

 

NIEZBĘDNE OPERACJE:

Spoiler

Aby NPC stał na miejscu, można użyć logiki walker.

Odczytujemy współrzędne, gdzie stoi oraz gdzie patrzy. Zapisujemy je w all.spawn:

[logic]
active = walker

[walker]
path_walk = nazwa punktu, gdzie stoi NPC
path_look = nazwa punktu, gdzie patrzy NPC

Zapisujemy to w pliku way_***.ltx w rozpakowanym all.spawn.

 

Współrzędne, gdzie stoi NPC, powinny być takie same jak zostały zapisane w alife_***.ltx:

[nazwa punktu, gdzie stoi NPC]
points = p0
p0:name = wp00
p0:flags = 0x1
p0:position = -258.846771,-17.546392,-127.127708 ; wasze współrzędne
p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex
p0:level_vertex_id = 8288 ; wasz level vertex

[nazwa punktu, gdzie patrzy NPC]
points = p0
p0:name = wp00
p0:flags = 0x1
p0:position = -256.672241,-17.875896,-127.18396 ; wasze współrzędne
p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex
p0:level_vertex_id = 9137 ; wasz level vertex

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1202-kak-zastavit-nps-smotret-v-zadannuyu-tochku/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.