Guest Diegtiariow Posted June 8, 2023 Report Share Posted June 8, 2023 NAZWA: Jak zmusić NPC do patrzenia w zadany punkt? AUTOR: Johann NIEZBĘDNE OPERACJE: Spoiler Aby NPC stał na miejscu, można użyć logiki walker. Odczytujemy współrzędne, gdzie stoi oraz gdzie patrzy. Zapisujemy je w all.spawn: [logic] active = walker [walker] path_walk = nazwa punktu, gdzie stoi NPC path_look = nazwa punktu, gdzie patrzy NPC Zapisujemy to w pliku way_***.ltx w rozpakowanym all.spawn. Współrzędne, gdzie stoi NPC, powinny być takie same jak zostały zapisane w alife_***.ltx: [nazwa punktu, gdzie stoi NPC] points = p0 p0:name = wp00 p0:flags = 0x1 p0:position = -258.846771,-17.546392,-127.127708 ; wasze współrzędne p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex p0:level_vertex_id = 8288 ; wasz level vertex [nazwa punktu, gdzie patrzy NPC] points = p0 p0:name = wp00 p0:flags = 0x1 p0:position = -256.672241,-17.875896,-127.18396 ; wasze współrzędne p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex p0:level_vertex_id = 9137 ; wasz level vertex ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1202-kak-zastavit-nps-smotret-v-zadannuyu-tochku/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.