Guest Diegtiariow Posted June 8, 2023 Report Share Posted June 8, 2023 NAZWA: Jak zespawnować fizyczny obiekt? AUTOR: KitkaT.Net | EDYTOWANIE: Pihan13 NIEZBĘDNE OPERACJE: Spoiler Wybieramy potrzebny model z folderu gamedata\meshes. Tworzymy w pliku misc\items.ltx (lub swoim konfigu) nową sekcję, która będzie wyglądała tak: [vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować). $spawn = "dynamic_objects\el_tehnika\komp_klava" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia). visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes. cform = skeleton ; Silnikowe klasy (nie ruszać) class = P_SKELET remove_time = 4 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo Inna opcja: [vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować). $spawn = "physics\object" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia). visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes. class = O_PHYS_S remove_time = 60000 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo Wydaje się lepiej. Zapisujemy plik. Dalej to już standard - tworzymy funkcję typu w pliku skryptu: function spawn () alife():create("vedro",vector():set(координаты X,Y,Z),level_vertex_id,game_vertex_id) end I wywołujemy tę funkcję przez dialog lub inny skrypt. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1198-kak-zaspavnit-fizicheskiy-obaekt/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.