Skocz do zawartości

Jak zespawnować fizyczny obiekt?


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Jak zespawnować fizyczny obiekt? 
AUTOR: KitkaT.Net | EDYTOWANIE: Pihan13

 

NIEZBĘDNE OPERACJE:

Spoiler

Wybieramy potrzebny model z folderu gamedata\meshes.

Tworzymy w pliku misc\items.ltx (lub swoim konfigu) nową sekcję, która będzie wyglądała tak:

[vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować).
$spawn = "dynamic_objects\el_tehnika\komp_klava" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia).
visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes.
cform = skeleton ; Silnikowe klasy (nie ruszać)
class = P_SKELET
remove_time = 4 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo

 

Inna opcja:

[vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować).
$spawn = "physics\object" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia).
visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes.
class = O_PHYS_S
remove_time = 60000 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo

Wydaje się lepiej. Zapisujemy plik.

 

Dalej to już standard - tworzymy funkcję typu w pliku skryptu:

function spawn ()
alife():create("vedro",vector():set(координаты X,Y,Z),level_vertex_id,game_vertex_id)
end

I wywołujemy tę funkcję przez dialog lub inny skrypt.

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1198-kak-zaspavnit-fizicheskiy-obaekt/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.