Jump to content

Jak zespawnować fizyczny obiekt?


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Jak zespawnować fizyczny obiekt? 
AUTOR: KitkaT.Net | EDYTOWANIE: Pihan13

 

NIEZBĘDNE OPERACJE:

Spoiler

Wybieramy potrzebny model z folderu gamedata\meshes.

Tworzymy w pliku misc\items.ltx (lub swoim konfigu) nową sekcję, która będzie wyglądała tak:

[vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować).
$spawn = "dynamic_objects\el_tehnika\komp_klava" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia).
visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes.
cform = skeleton ; Silnikowe klasy (nie ruszać)
class = P_SKELET
remove_time = 4 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo

 

Inna opcja:

[vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować).
$spawn = "physics\object" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia).
visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes.
class = O_PHYS_S
remove_time = 60000 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo

Wydaje się lepiej. Zapisujemy plik.

 

Dalej to już standard - tworzymy funkcję typu w pliku skryptu:

function spawn ()
alife():create("vedro",vector():set(координаты X,Y,Z),level_vertex_id,game_vertex_id)
end

I wywołujemy tę funkcję przez dialog lub inny skrypt.

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1198-kak-zaspavnit-fizicheskiy-obaekt/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.