Jump to content

Okienko "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" [CoP]


Recommended Posts

NAZWA: Okienko "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" [CoP]
AUTOR: FalkineIsaku

 

WYJAŚNIENIE:

Spoiler

Okienko z pytaniem: "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" zostało wyciętę z CoP, ale pojawia się kiedy wchodzimy w restryktor, po kliknięciu "Tak" zostaniemy przeniesieni/teleportowani do level_changer; a po kliknięciu na "Nie" - teleportuje nas z dala od restryktora. Pliki są wzięte z amk-mod do CoP.

I wygląda ono tak:

1340162080_1.jpg.e11dd1f9aa55705617f3b27ce35a1cb4.jpg

 

PRACA W SDK:

Spoiler

Na początek robimy przejście, ale w tym temacie o tym informacji. W internecie są lekcje.
Tworzymy space_restrictor i w jego Custom data zapisujemy taką logikę:

[story_object]
story_id = nazwa_restryktora

[logic]
cfg = scripts\ścieżka\do_logiki\restryktora.ltx

I ustawiamy typ restryktora: Not A
Zalecane jest od razu zapisać współrzędne, dokąd będzie teleportować przy nacisnięciu na "Tak" i "Nie".
Kompilujemy spawn i przechodzimy do logiki.

 

PRACA Z LOGIKĄ:

Spoiler

Na początek pobieramy to archiwum: https://drive.google.com/drive/folders/1k8uV66bnn5Dfq7O2sksU3qMVJhaWx_-m?usp=share_link i wrzucamy do folderu z grą (jest tam xr_effects, podstawowy, możecie używać swojego, jeśli macie go zmienionego). Po tym idziemy do naszego pliku logiki restryktora i zapisujemy to:

[logic]
active = sr_idle@in

[sr_idle@in]
on_info = {=actor_in_zone(nazwa_restryktora)} %=nazwa_funkcji_która_będzie_w_xr_effects% sr_idle@out

[sr_idle@out]
on_info = {!actor_in_zone(nazwa_restryktora)} sr_idle@in

Teraz wchodzimy do xr_effects.script i zapisujemy taką funkcję:

function nazwa_funkcji()
    amk_wnd_lv.StartWnd("nazwa_restryktora")
end

Po tym idziemy do configs\misc\amk\amk_lv.ltx
I tak jak w przykładzie, zapisujemy współrzędne:
 

[nazwa_restryktora]
Yes=nazwa_restryktora_yes
No=nazwa_restryktora_no
[nazwa_restryktora_yes] - współrzędne teleportacji po naciśnięciu na "Tak"
x=
y=
z=

[nazwa_restryktora_no] - współrzędne teleportacji po naciśnięciu na "Nie"
x=
y=
z=

I to wszystko.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4265-cop-vy-deystvitelno-hotite-pereyti-na-druguyu-lokaciyu/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.