Jump to content

Stworzenie płatnej osobistej skrytki [CoP]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Stworzenie płatnej osobistej skrytki [CoP]
AUTOR: FalkineIsaku

 

PRACA W LEVEL EDITOR:

Spoiler

Przykład będzie na osobistej skrytce na Zatonie.
Wydzielamy nasz inventory box i w custom data ustawiamy mu taką logikę:
[story_object]
story_id = zat_a2_actor_treasure
- story id waszej skrytki

[logic]
cfg = scripts\zaton\actor_inventory_box.ltx
- ścieżka do logiki (warto utworzyć w folderze waszej lokacji nową logikę specjalnie dla skrytki)

Kompilujemy spawn.

 

PRACA Z LOGIKĄ:

Spoiler

Na początek wchodzimy do configs/text/rus/ui_st_screen.xml i dodajemy w dowolne miejsce taką sekcję:

    <string id="actor_inventory_box_locked">
        <text>Skrzynka zamknięta</text>
    </string>

Dalej wchodzimy w configs/scripts/wasza_lokacja/actor_inventory_box.ltx i wstawiamy taką sekcję:

[logic]
active = ph_idle@locked

[ph_idle@open_timer_1_day]
nonscript_usable = true - czy można użyć skrzynki?
tips = actor_inventory_box_use - napis po najechaniu
on_game_timer = 864000 | ph_idle@locked %-zat_actor_buy_actor_inventory_box_1_day% - po jednym dniu skrzynka stanie się niedostępna

[ph_idle@open_timer_3_day]
nonscript_usable = true
tips = actor_inventory_box_use
on_game_timer = 2592000 | ph_idle@locked %-zat_actor_buy_actor_inventory_box_3_day%

[ph_idle@locked]
nonscript_usable = false
tips = actor_inventory_box_locked
on_info = {+zat_actor_buy_actor_inventory_box_1_day} ph_idle@open_timer_1_day
on_info1 = {+zat_actor_buy_actor_inventory_box_3_day} ph_idle@open_timer_3_day

 

 

STWORZENIE DIALOGU W CELU KUPNA SKRYTKI (DIALOG EDITOR):

Spoiler

Najpierw utwórzmy skrypty, wchodzimy więc w dialogs_***.script
Robimy funkcję sprawdzającą, czy GG posiada pieniądze:

function zat_a2_actor_has_7000(first_speaker, second_speaker)
    return db.actor:money() >= 7000
end

Sprawdzanie na 7000 RUB.

Teraz robimy skrypt dla zabieranie tych pieniędzy od GG:

function zat_a2_actor_relocate_from_actor_7000(first_speaker, second_speaker)
    dialogs.relocate_money_from_actor(first_speaker, second_speaker, 7000)
end

Teraz dopisujemy je do dialogu, dokładnie tak:

1028602201__2023_01_02_12_24_35_617.jpg.6cc9d3f4ca9764c5b5c39d5558f39db7.jpg

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4024-cop-sozdanie-platnogo-lichnogo-yashtika/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.