Skocz do zawartości

Stworzenie płatnej osobistej skrytki [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Stworzenie płatnej osobistej skrytki [CoP]
AUTOR: FalkineIsaku

 

PRACA W LEVEL EDITOR:

Spoiler

Przykład będzie na osobistej skrytce na Zatonie.
Wydzielamy nasz inventory box i w custom data ustawiamy mu taką logikę:
[story_object]
story_id = zat_a2_actor_treasure
- story id waszej skrytki

[logic]
cfg = scripts\zaton\actor_inventory_box.ltx
- ścieżka do logiki (warto utworzyć w folderze waszej lokacji nową logikę specjalnie dla skrytki)

Kompilujemy spawn.

 

PRACA Z LOGIKĄ:

Spoiler

Na początek wchodzimy do configs/text/rus/ui_st_screen.xml i dodajemy w dowolne miejsce taką sekcję:

    <string id="actor_inventory_box_locked">
        <text>Skrzynka zamknięta</text>
    </string>

Dalej wchodzimy w configs/scripts/wasza_lokacja/actor_inventory_box.ltx i wstawiamy taką sekcję:

[logic]
active = ph_idle@locked

[ph_idle@open_timer_1_day]
nonscript_usable = true - czy można użyć skrzynki?
tips = actor_inventory_box_use - napis po najechaniu
on_game_timer = 864000 | ph_idle@locked %-zat_actor_buy_actor_inventory_box_1_day% - po jednym dniu skrzynka stanie się niedostępna

[ph_idle@open_timer_3_day]
nonscript_usable = true
tips = actor_inventory_box_use
on_game_timer = 2592000 | ph_idle@locked %-zat_actor_buy_actor_inventory_box_3_day%

[ph_idle@locked]
nonscript_usable = false
tips = actor_inventory_box_locked
on_info = {+zat_actor_buy_actor_inventory_box_1_day} ph_idle@open_timer_1_day
on_info1 = {+zat_actor_buy_actor_inventory_box_3_day} ph_idle@open_timer_3_day

 

 

STWORZENIE DIALOGU W CELU KUPNA SKRYTKI (DIALOG EDITOR):

Spoiler

Najpierw utwórzmy skrypty, wchodzimy więc w dialogs_***.script
Robimy funkcję sprawdzającą, czy GG posiada pieniądze:

function zat_a2_actor_has_7000(first_speaker, second_speaker)
    return db.actor:money() >= 7000
end

Sprawdzanie na 7000 RUB.

Teraz robimy skrypt dla zabieranie tych pieniędzy od GG:

function zat_a2_actor_relocate_from_actor_7000(first_speaker, second_speaker)
    dialogs.relocate_money_from_actor(first_speaker, second_speaker, 7000)
end

Teraz dopisujemy je do dialogu, dokładnie tak:

1028602201__2023_01_02_12_24_35_617.jpg.6cc9d3f4ca9764c5b5c39d5558f39db7.jpg

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4024-cop-sozdanie-platnogo-lichnogo-yashtika/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.