Jump to content

Zabranie pieniędzy ze zwłok [SoC]


Recommended Posts

NAZWA: Zabranie pieniędzy ze zwłok [SoC]
AUTOR: RETRIX

 

POTRZEBNE PLIKI:

Spoiler
  • gamedata/scripts/treasure_manager.script
  • gamedata/scripts/lootmoney.script (NOWY PLIK)

 

OPERACJE NA PLIKACH:

Spoiler

Znajdujemy w rozpakowanym katalogu gamedata plik w ścieżce gamedata/scripts/treasure_manager.script.

W pliku treasure_manager.script znajdujemy następującą konstrukcję kodu:

--' Юзание инициатора (возможность выдать тайник)
function CTreasure:use(npc)
printf("TREASURE USE")
end

Po linii TREASURE USE piszemy następujący kod:

if (npc and db.actor) then
lootmoney.lootmoney(npc)
end

W efekcie wykonanej pracy otrzymujemy w pliku treasure_manager.script następującą konstrukcję:

--' Юзание инициатора (возможность выдать тайник)
function CTreasure:use(npc)
printf("TREASURE USE")

if (npc and db.actor) then
lootmoney.lootmoney(npc)
end

Teraz w katalogu z grą względem ścieżki gamedata/scripts tworzymy nowy dokument tekstowy lootmoney.txt. Otwieramy plik za pomocą notatnika lub innego edytora tekstu i zapisujemy go jako lootmoney.script z kodowaniem ANSI. Możesz wziąć gotowy skrypt LUA, wyczyścić go i zmienić jego nazwę. To ma niewielkie znaczenie.

W pliku gamedata/scripts/lootmoney.script piszemy taki kod:

function lootmoney(npc)
if npc ~= nil and not string.find(npc:section(),"arena") and npc:character_community()~="arena_enemy" then
local money = npc:money()
if money ~= nil and money ~=0 then
local deadmoney = money

local npc_rank
npc_rank = ranks.get_obj_rank_name(npc)
if npc_rank ~= nil then
if npc_rank == "novice" and deadmoney >=400 then deadmoney=math.random(25,400)
elseif npc_rank == "experienced" and deadmoney >=500 then deadmoney=math.random(50,500)
elseif npc_rank == "veteran" and deadmoney >=600 then deadmoney=math.random(100,600)
elseif npc_rank == "master" and deadmoney >=700 then deadmoney=math.random(200,700)
end
end
local news_texti = "\\n%c[255,255,0,0]Martwy stalker: %c[default]"..npc:character_name().."\\n%c[255,255,0,0]Znaleziono pieniądze: %c[default]"..game.translate_string(tostring(deadmoney).."rub.")
db.actor:give_game_news(news_texti, "ui\\ui_iconsTotal", Frect():set(0,0,83,47), 1, 4000)
db.actor:give_money(deadmoney)
game_stats.money_quest_update(deadmoney)
npc:give_money(-money)
game_stats.money_quest_update(-money)
end
end
end

Teraz wystarczy zapisać i zamknąć pliki. Sposób powinien zadziałać. Podczas przeszukiwania zwłok stalkerów automatycznie pobierana jest określona suma pieniędzy, podobnie jak otrzymuje się informacje o schowkach i artykułach w encyklopedii.

Struktura tego ficzera została wzięta z LootMoney MOD.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1583-soc-snyatie-deneg-s-trupov/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.