Skocz do zawartości

Tworzenie pancerza [SoC]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Tworzenie pancerza [SoC]
AUTOR: GromeZ

 

NIEZBĘDNE OPERACJE:

Spoiler

Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, aby stworzyć zbroję, jest dodanie jej do konfigu. W tym celu wchodzimy do rozpakowanego folderu gamedata -> config -> misc -> outfit.

1. Tam musimy skopiować dowolną linię, odpowiednią dla naszej zbroi. Musimy wymyślić naszą nazwę jak np. novice_outfit - przykładowo wymyślamy takie: green_outfit.

2. Następnie musimy przeanalizować linie.

Visual odpowiada za zbroję w postaci wyrzuconej z plecaka (czyli przedmiotu), zamieńmy ją na (killer_outfit).

Actor Visual odpowiada za wizualny model naszej postaci podczas noszenia (można ją zobaczyć z drugiej lub trzeciej osoby). Wszystkie wizualizacje znajdują się wzdłuż ścieżki gamedata -> meshes -> actors gdzie wybieramy naszą frakcję. Powiedzmy, że Powinność. I wchodzimy do modelu, który znaleźliśmy w przykładzie actors\dolg\stalker_do_exoskeleton.ogf

Następnie, linie odpowiadają za naszą nazwę zbroi w ekwipunku - pamiętaj o wpisaniu nazwy zbroi, w przeciwnym razie nastąpi wylot!

inv_name            = outfit_soldier_name
inv_name_short        = outfit_soldier_name      (Kurtka nowicjusza) 
description            = outfit_soldier_description

inv_name            = green_outfit_name
inv_name_short        = green_outfit_name      (Nasz pancerz, który robimy)
description            = green_outfit_description

Wtedy mamy linię

inv_weight = 3.0 zmieniamy jego wagę na wymyśloną przez nas (albo ujemną albo dodatnią, ujemna - mniejsza waga, dodatnia - większa waga)

inv_weight = 2.0 (uzyskano ujemną wagę zbroi)

Następnie linijka slotu

slot = 6 (zostawiamy jak jest)

Następnie w ekwipunku mamy linię ikonki zbroi w inwentarzu.

3. Zmienimy to poprzez program SIE, poniżej będą współrzędne naszego pancerza, wpiszemy wybrane współrzędne dowolnego pancerza (w przykładzie wybierzemy ikonę skórzanej kurtki bandyty)

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 18

(zastąpione poniżej)

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 12
inv_grid_y = 0

Następnie linia:

full_icon_name = npc_icon_novice_outfit

odpowiada za Visual naszej postaci w zbroi, dlatego aby użyć innego modelu wizualnego postaci w zbroi należy wejść w gamedata -> config -> ui -> ui_icons_npc.

Po otwarciu pliku ui_icons_npc pojawią się linie:

<ui_texture>
    <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name>

    <texture id="npc_icon_without_outfit"            x="384" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_novice_outfit"             x="0" y="704"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_bandit_outfit"             x="0" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_killer_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_monolit_outfit"            x="384" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_specops_outfit"            x="256" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military_outfit"            x="640" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military1_outfit"            x="1024" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_stalker_outfit"            x="896" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_scientific_outfit"        x="768" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exo_outfit"                x="128" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exosv_outfit"                x="1024" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exodo_outfit"                x="1158" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit"     x="640" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit"     x="128" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_outfit"                x="512" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit"    x="512" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_ecolog_outfit"            x="896" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_protection_outfit"        x="768" y="384" width="128" height="320" />
   
</ui_texture>

Możemy skopiować dowolną linijkę, następnie wpisać naszą nazwę:

<ui_texture>
    <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name>

    <texture id="npc_icon_without_outfit"            x="384" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_novice_outfit"             x="0" y="704"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_bandit_outfit"             x="0" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_killer_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />

    <texture id="npc_icon_green_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />  <- NASZ PANCERZ (wzięto z pancerza najemników)
                                                                                                    
    <texture id="npc_icon_monolit_outfit"            x="384" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_specops_outfit"            x="256" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military_outfit"            x="640" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military1_outfit"            x="1024" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_stalker_outfit"            x="896" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_scientific_outfit"        x="768" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exo_outfit"                x="128" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exosv_outfit"                x="1024" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exodo_outfit"                x="1158" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit"     x="640" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit"     x="128" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_outfit"                x="512" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit"    x="512" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_ecolog_outfit"            x="896" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_protection_outfit"        x="768" y="384" width="128" height="320" />

</ui_texture>

cost = cena naszego pancerza.

4. Następnie mamy konfiguracje zbroi. Zmieniamy na własne.

immunities_sect            = sect_green_outfit_immunities <--Zmieniamy tutaj!

; NO RESISTANCE
burn_protection                 = 0.1
strike_protection                 = 0.2
shock_protection                 = 0.1
wound_protection                = 0.2
radiation_protection             = 0.1
telepatic_protection             = 0.0
chemical_burn_protection         = 0.1
explosion_protection             = 0.1
fire_wound_protection              = 0.2

bones_koeff_protection = kurtka_mask_damage

[sect_green_outfit_immunities] <--Zmieniamy tutaj!
burn_immunity                = 0.04            współczynniki wytrzymałości samego kombinezonu
strike_immunity                = 0.01
shock_immunity                = 0.04
wound_immunity                = 0.025
radiation_immunity            = 0.1
telepatic_immunity            = 0.00
chemical_burn_immunity        = 0.04
explosion_immunity            = 0.04
fire_wound_immunity            = 0.015

5. Opis pancerza

Ścieżka: gamedata -> config -> text -> rus

Szukamy tam pliku: string_table_outfit, otwieramy go!

Dla przejrzystości kopiujemy dowolną linię z nazwą, na przykład przyjmujemy nazwę z bandyckiej kurtki:

    <string id="bandit_outfit_name">
        <text>Kurtka bandziora</text>
    </string>
    <string id="bandit_outfit_name">
        <text>Kurtka moro</text> <---Zamienione
    </string>

Następnie szukamy dowolnej linii z opisem (description):

    <string id="killer_outfit_description">
        <text>tekst.......</text>
    </string>
    <string id="green_outfit_description">
         <text>Fajna kurtka moro</text> <-zamienione
    </string>

6. Dodajemy towar do konfigu handlu u Sidorowicza.

Ścieżka: gamedata -> config -> misc -> trade_trader

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

-----------------------------

Kopiujemy

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

-----------------------------

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

green_outfit            = 1,    1 (1,  1 - prawdopodobieństwo sprzedaży)

 

SIE ICON EDITOR:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4245-sozdanie-broni-stalker-tch/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.