Jump to content

Tworzenie pancerza [SoC]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Tworzenie pancerza [SoC]
AUTOR: GromeZ

 

NIEZBĘDNE OPERACJE:

Spoiler

Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, aby stworzyć zbroję, jest dodanie jej do konfigu. W tym celu wchodzimy do rozpakowanego folderu gamedata -> config -> misc -> outfit.

1. Tam musimy skopiować dowolną linię, odpowiednią dla naszej zbroi. Musimy wymyślić naszą nazwę jak np. novice_outfit - przykładowo wymyślamy takie: green_outfit.

2. Następnie musimy przeanalizować linie.

Visual odpowiada za zbroję w postaci wyrzuconej z plecaka (czyli przedmiotu), zamieńmy ją na (killer_outfit).

Actor Visual odpowiada za wizualny model naszej postaci podczas noszenia (można ją zobaczyć z drugiej lub trzeciej osoby). Wszystkie wizualizacje znajdują się wzdłuż ścieżki gamedata -> meshes -> actors gdzie wybieramy naszą frakcję. Powiedzmy, że Powinność. I wchodzimy do modelu, który znaleźliśmy w przykładzie actors\dolg\stalker_do_exoskeleton.ogf

Następnie, linie odpowiadają za naszą nazwę zbroi w ekwipunku - pamiętaj o wpisaniu nazwy zbroi, w przeciwnym razie nastąpi wylot!

inv_name            = outfit_soldier_name
inv_name_short        = outfit_soldier_name      (Kurtka nowicjusza) 
description            = outfit_soldier_description

inv_name            = green_outfit_name
inv_name_short        = green_outfit_name      (Nasz pancerz, który robimy)
description            = green_outfit_description

Wtedy mamy linię

inv_weight = 3.0 zmieniamy jego wagę na wymyśloną przez nas (albo ujemną albo dodatnią, ujemna - mniejsza waga, dodatnia - większa waga)

inv_weight = 2.0 (uzyskano ujemną wagę zbroi)

Następnie linijka slotu

slot = 6 (zostawiamy jak jest)

Następnie w ekwipunku mamy linię ikonki zbroi w inwentarzu.

3. Zmienimy to poprzez program SIE, poniżej będą współrzędne naszego pancerza, wpiszemy wybrane współrzędne dowolnego pancerza (w przykładzie wybierzemy ikonę skórzanej kurtki bandyty)

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 18

(zastąpione poniżej)

inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 12
inv_grid_y = 0

Następnie linia:

full_icon_name = npc_icon_novice_outfit

odpowiada za Visual naszej postaci w zbroi, dlatego aby użyć innego modelu wizualnego postaci w zbroi należy wejść w gamedata -> config -> ui -> ui_icons_npc.

Po otwarciu pliku ui_icons_npc pojawią się linie:

<ui_texture>
    <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name>

    <texture id="npc_icon_without_outfit"            x="384" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_novice_outfit"             x="0" y="704"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_bandit_outfit"             x="0" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_killer_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_monolit_outfit"            x="384" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_specops_outfit"            x="256" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military_outfit"            x="640" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military1_outfit"            x="1024" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_stalker_outfit"            x="896" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_scientific_outfit"        x="768" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exo_outfit"                x="128" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exosv_outfit"                x="1024" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exodo_outfit"                x="1158" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit"     x="640" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit"     x="128" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_outfit"                x="512" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit"    x="512" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_ecolog_outfit"            x="896" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_protection_outfit"        x="768" y="384" width="128" height="320" />
   
</ui_texture>

Możemy skopiować dowolną linijkę, następnie wpisać naszą nazwę:

<ui_texture>
    <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name>

    <texture id="npc_icon_without_outfit"            x="384" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_novice_outfit"             x="0" y="704"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_bandit_outfit"             x="0" y="384"   width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_killer_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />

    <texture id="npc_icon_green_outfit"             x="256" y="704" width="128" height="320" />  <- NASZ PANCERZ (wzięto z pancerza najemników)
                                                                                                    
    <texture id="npc_icon_monolit_outfit"            x="384" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_specops_outfit"            x="256" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military_outfit"            x="640" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_military1_outfit"            x="1024" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_stalker_outfit"            x="896" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_scientific_outfit"        x="768" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exo_outfit"                x="128" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exosv_outfit"                x="1024" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_exodo_outfit"                x="1158" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit"     x="640" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit"     x="128" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_outfit"                x="512" y="704" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit"    x="512" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_ecolog_outfit"            x="896" y="384" width="128" height="320" />
    <texture id="npc_icon_protection_outfit"        x="768" y="384" width="128" height="320" />

</ui_texture>

cost = cena naszego pancerza.

4. Następnie mamy konfiguracje zbroi. Zmieniamy na własne.

immunities_sect            = sect_green_outfit_immunities <--Zmieniamy tutaj!

; NO RESISTANCE
burn_protection                 = 0.1
strike_protection                 = 0.2
shock_protection                 = 0.1
wound_protection                = 0.2
radiation_protection             = 0.1
telepatic_protection             = 0.0
chemical_burn_protection         = 0.1
explosion_protection             = 0.1
fire_wound_protection              = 0.2

bones_koeff_protection = kurtka_mask_damage

[sect_green_outfit_immunities] <--Zmieniamy tutaj!
burn_immunity                = 0.04            współczynniki wytrzymałości samego kombinezonu
strike_immunity                = 0.01
shock_immunity                = 0.04
wound_immunity                = 0.025
radiation_immunity            = 0.1
telepatic_immunity            = 0.00
chemical_burn_immunity        = 0.04
explosion_immunity            = 0.04
fire_wound_immunity            = 0.015

5. Opis pancerza

Ścieżka: gamedata -> config -> text -> rus

Szukamy tam pliku: string_table_outfit, otwieramy go!

Dla przejrzystości kopiujemy dowolną linię z nazwą, na przykład przyjmujemy nazwę z bandyckiej kurtki:

    <string id="bandit_outfit_name">
        <text>Kurtka bandziora</text>
    </string>
    <string id="bandit_outfit_name">
        <text>Kurtka moro</text> <---Zamienione
    </string>

Następnie szukamy dowolnej linii z opisem (description):

    <string id="killer_outfit_description">
        <text>tekst.......</text>
    </string>
    <string id="green_outfit_description">
         <text>Fajna kurtka moro</text> <-zamienione
    </string>

6. Dodajemy towar do konfigu handlu u Sidorowicza.

Ścieżka: gamedata -> config -> misc -> trade_trader

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

-----------------------------

Kopiujemy

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

-----------------------------

;Pancerze
killer_outfit            = 1,    0.1

green_outfit            = 1,    1 (1,  1 - prawdopodobieństwo sprzedaży)

 

SIE ICON EDITOR:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4245-sozdanie-broni-stalker-tch/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.