chszarz Posted June 11 Report Share Posted June 11 Witajcie. Rozpakowałem archiwa gry programem Unpacker, stworzyłem folder gamedata i gra nie chce się uruchomić. Po kliknieciu ikonki Stalker-COP.exe gra zaczyna się uruchamiać tak jak przedtem, ale po kilku sekundach się jakby zawiesza. Wyskakuje czarne tło, tak jak w pewnym momencie podczas uruchamiania, ale tak już zostaje i nie da się nic zrobić. Nie da się nawet przebić do menedżera zadań. Pomaga tylko twardy restart komputera z wyłącznika. Co może być przyczyną i co można tutaj zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted June 11 Report Share Posted June 11 Nie bardzo rozumiem jak to rozpakowałeś? 1. Możesz zrobić printscreena jak wygląda u Ciebie zawartość foldera z grą i drugi jak wygląda zawartość gamedata. 2. Czy sprawdzałeś jakie informacje są w logu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irobo Posted June 11 Report Share Posted June 11 (edited) @chszarz Domyślam się, że odpalasz tym CS_full_unpack.bat. No, to może jeszcze raz - CS_full_unpack.bat. Unpacker jest w porządku, ale do CoP potrzebujesz innego bat'nika. Napisałem taki do GoG wersji, trochę na kolanie, ale działa: Spoiler converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db0" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db1" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db0" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db1" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db2" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db3" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db4" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\configs.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\base_sounds.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xefis_movies.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xrussian.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\patches\xpatch_02.db" -dir .\unpacked pause Tutaj ścieżkę ('D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat') trzeba zamienić na swoją. Ewentualnie zmienić 'xrussian.db' na 'xrpolish.db' lub 'xrenglish.db' - w zależności od tego co tam faktycznie jest w 'lokalization'. Xpatch_ musi być na końcu listy, można wypakować oddzielnie np. zmianą -dir .\Xpatch - patch trafi do folderu unpacker/Xpatch, ale lepiej zostawić tak jak jest. No i zmiana w 'fsgame.ltx' w linii: " $game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\ " Tutaj to drugie true/false można zmianić na 'false' - nie będą ładowane pliki .db, a tylko wypakowana przecież właśnie 'gamedata', która jeśli jest niepełna to oczywiście wymaga w tej linii: ' = true| true| $fs_root$| gamedata\' i pliki ze zmianami będą nadpisywane na te z ładowania 'bazowych' .db. CoP_unpack.bat - wkleić do katalogu 'unpacker' w CoP ... weapons.7z - albo sobie rozpakuj to 7Zip i wstaw po ścieżce... Edited June 11 by irobo 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chszarz Posted June 13 Author Report Share Posted June 13 Dzięki. Jednak na razie postanowiłem na chwilę odstawić oryginał i gram w moda działającego w oparciu o Z.P, dlatego póki co nie będę nic zmieniał. Jak go przejdę to powrócę i się pobawię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irobo Posted June 13 Report Share Posted June 13 (edited) Spoko, w sumie to naklepałem tego posta z myślą też o innych. Może komuś się przyda kiedyś do czegoś. Taka tutaj tylko mała uwaga: tej komendy 'chcp 1251' to używają Ruscy żeby nie kiłbasiło z grażdanką w ścieżce - to jest niepotrzebne na 'normalnym' systemie. Edited June 13 by irobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.