Jump to content

Problem z uruchomieniem gry po rozpakowaniu Unpackerem


Recommended Posts

Witajcie. Rozpakowałem archiwa gry programem Unpacker, stworzyłem folder gamedata i gra nie chce się uruchomić. Po kliknieciu ikonki Stalker-COP.exe gra zaczyna się uruchamiać tak jak przedtem, ale po kilku sekundach się jakby zawiesza. Wyskakuje czarne tło, tak jak w pewnym momencie podczas uruchamiania, ale tak już zostaje i nie da się nic zrobić. Nie da się nawet przebić do menedżera zadań. Pomaga tylko twardy restart komputera z wyłącznika. Co może być przyczyną i co można tutaj zrobić?

Link to comment
Share on other sites

@chszarz Domyślam się, że odpalasz tym CS_full_unpack.bat. No, to może jeszcze raz - CS_full_unpack.bat. Unpacker jest w porządku, ale do CoP potrzebujesz innego bat'nika.

Napisałem taki do GoG wersji, trochę na kolanie, ale działa:

Spoiler

converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db0" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db1" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db0" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db1" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db2" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db3" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db4" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\configs.db" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\base_sounds.db" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xefis_movies.db" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xrussian.db" -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\patches\xpatch_02.db" -dir .\unpacked
pause

Tutaj ścieżkę ('D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat') trzeba zamienić na swoją. Ewentualnie zmienić 'xrussian.db' na 'xrpolish.db' lub 'xrenglish.db' - w zależności od tego co tam faktycznie jest w 'lokalization'Xpatch_ musi być na końcu listy, można wypakować oddzielnie np. zmianą -dir .\Xpatch - patch trafi do folderu unpacker/Xpatch, ale lepiej zostawić tak jak jest.

No i zmiana w 'fsgame.ltx' w linii: " $game_data$           = true|    false|    $fs_root$|        gamedata\ "

Tutaj to drugie true/false można zmianić na 'false' - nie będą ładowane pliki .db, a tylko wypakowana przecież właśnie 'gamedata', która jeśli jest niepełna to oczywiście wymaga w tej linii: ' = true| true| $fs_root$|        gamedata\' i pliki ze zmianami będą nadpisywane na te z ładowania 'bazowych' .db.

CoP_unpack.bat

- wkleić do katalogu 'unpacker' w CoP

...

weapons.7z

- albo sobie rozpakuj to 7Zip i wstaw po ścieżce...

Edited by irobo
  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

Spoko, w sumie to naklepałem tego posta z myślą też o innych. Może komuś się przyda kiedyś do czegoś.

Taka tutaj tylko mała uwaga: tej komendy 'chcp 1251' to używają Ruscy żeby nie kiłbasiło z grażdanką w ścieżce - to jest niepotrzebne na 'normalnym' systemie.

Edited by irobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.