aaa1112 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Witajcie. Rozpakowałem archiwa gry programem Unpacker, stworzyłem folder gamedata i gra nie chce się uruchomić. Po kliknieciu ikonki Stalker-COP.exe gra zaczyna się uruchamiać tak jak przedtem, ale po kilku sekundach się jakby zawiesza. Wyskakuje czarne tło, tak jak w pewnym momencie podczas uruchamiania, ale tak już zostaje i nie da się nic zrobić. Nie da się nawet przebić do menedżera zadań. Pomaga tylko twardy restart komputera z wyłącznika. Co może być przyczyną i co można tutaj zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Nie bardzo rozumiem jak to rozpakowałeś? 1. Możesz zrobić printscreena jak wygląda u Ciebie zawartość foldera z grą i drugi jak wygląda zawartość gamedata. 2. Czy sprawdzałeś jakie informacje są w logu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irobo Opublikowano 11 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 (edytowane) @chszarz Domyślam się, że odpalasz tym CS_full_unpack.bat. No, to może jeszcze raz - CS_full_unpack.bat. Unpacker jest w porządku, ale do CoP potrzebujesz innego bat'nika. Napisałem taki do GoG wersji, trochę na kolanie, ale działa: Spoiler converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db0" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db1" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db0" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db1" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db2" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db3" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db4" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\configs.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\base_sounds.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xefis_movies.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xrussian.db" -dir .\unpacked converter.exe -unpack -xdb "D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\patches\xpatch_02.db" -dir .\unpacked pause Tutaj ścieżkę ('D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat') trzeba zamienić na swoją. Ewentualnie zmienić 'xrussian.db' na 'xrpolish.db' lub 'xrenglish.db' - w zależności od tego co tam faktycznie jest w 'lokalization'. Xpatch_ musi być na końcu listy, można wypakować oddzielnie np. zmianą -dir .\Xpatch - patch trafi do folderu unpacker/Xpatch, ale lepiej zostawić tak jak jest. No i zmiana w 'fsgame.ltx' w linii: " $game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\ " Tutaj to drugie true/false można zmianić na 'false' - nie będą ładowane pliki .db, a tylko wypakowana przecież właśnie 'gamedata', która jeśli jest niepełna to oczywiście wymaga w tej linii: ' = true| true| $fs_root$| gamedata\' i pliki ze zmianami będą nadpisywane na te z ładowania 'bazowych' .db. CoP_unpack.bat - wkleić do katalogu 'unpacker' w CoP ... weapons.7z - albo sobie rozpakuj to 7Zip i wstaw po ścieżce... Edytowane 11 Czerwca 2023 przez irobo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Dzięki. Jednak na razie postanowiłem na chwilę odstawić oryginał i gram w moda działającego w oparciu o Z.P, dlatego póki co nie będę nic zmieniał. Jak go przejdę to powrócę i się pobawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irobo Opublikowano 13 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 (edytowane) Spoko, w sumie to naklepałem tego posta z myślą też o innych. Może komuś się przyda kiedyś do czegoś. Taka tutaj tylko mała uwaga: tej komendy 'chcp 1251' to używają Ruscy żeby nie kiłbasiło z grażdanką w ścieżce - to jest niepotrzebne na 'normalnym' systemie. Edytowane 13 Czerwca 2023 przez irobo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.