Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2023 NAZWA: Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur AUTOR ARTYKUŁU: Rezon REALIZACJA DYNAMICZNEJ ZMIANY TEKSTUR: Spoiler 1) Najpierw musisz zdecydować, którą teksturę chcesz edytować. W przykładzie wzięto teksturę ui_load ekranu wczytywania. 2) Tworzymy w folderze z teksturą (w moim przypadku folder textures\ui) PLIK TEKSTOWY nazwa_tekstury.seq. Nazwa pliku tekstowego musi odpowiadać nazwie tekstury. 3) Wchodzimy tam i wpisujemy nazwy zmiennych tekstur. Wyszło tak: 10 ui\ui_load_1 ui\ui_load_2 ui\ui_load_3 W tej opcji prędkość będzie wynosić 10 tekstur na sekundę, jeśli ustawisz ją na 1, wówczas tekstury będą się zmieniać z prędkością 1 tekstury na sekundę... UWAGA: MUSIMY OKREŚLIĆ ŚCIEŻKĘ DO FOLDERU, BO NIC NIE ZADZIAŁA! I NIE ZAPOMNIJ STWORZYĆ SAMEJ TEKSTURY ZAPISANEJ W PLIKU TEKSTOWYM! 4) Zapisujemy nasz plik tekstowy (nazwa musi odpowiadać nazwie tekstury!) i sprawdzamy. Można to zrobić z prawie każdą teksturą, na przykład PDA, menu itp. Warto wiedzieć, że prędkość zmiany tekstury jest ustawiana w formacie liczbowym przed wyliczaniem... ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1106-fayly-seq-dinamicheskaya-smena-tekstur/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.