Skocz do zawartości

Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur


Rekomendowane odpowiedzi

image.jpg

NAZWA: Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur
AUTOR ARTYKUŁU: Rezon

 

REALIZACJA DYNAMICZNEJ ZMIANY TEKSTUR:

Spoiler

1) Najpierw musisz zdecydować, którą teksturę chcesz edytować. W przykładzie wzięto teksturę ui_load ekranu wczytywania.
2) Tworzymy w folderze z teksturą (w moim przypadku folder textures\ui) PLIK TEKSTOWY nazwa_tekstury.seq. Nazwa pliku tekstowego musi odpowiadać nazwie tekstury.
3) Wchodzimy tam i wpisujemy nazwy zmiennych tekstur. Wyszło tak:
10
ui\ui_load_1
ui\ui_load_2
ui\ui_load_3

W tej opcji prędkość będzie wynosić 10 tekstur na sekundę, jeśli ustawisz ją na 1, wówczas tekstury będą się zmieniać z prędkością 1 tekstury na sekundę...

UWAGA: MUSIMY OKREŚLIĆ ŚCIEŻKĘ DO FOLDERU, BO NIC NIE ZADZIAŁA! I NIE ZAPOMNIJ STWORZYĆ SAMEJ TEKSTURY ZAPISANEJ W PLIKU TEKSTOWYM!

4) Zapisujemy nasz plik tekstowy (nazwa musi odpowiadać nazwie tekstury!) i sprawdzamy.

Można to zrobić z prawie każdą teksturą, na przykład PDA, menu itp. Warto wiedzieć, że prędkość zmiany tekstury jest ustawiana w formacie liczbowym przed wyliczaniem...

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1106-fayly-seq-dinamicheskaya-smena-tekstur/

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.