Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 NAZWA: LightWave 3D LightWave 3D to program komputerowy, w pełni funkcjonalny profesjonalny edytor grafiki 3D opracowany przez firmę NewTek. Najnowsze wersje są przeznaczone do pracy w systemach Microsoft Windows i OS X (zarówno 32-bitowych, jak i 64-bitowych). Popularny pakiet do tworzenia grafiki trójwymiarowej, szeroko stosowany w produkcji wideo, telewizyjnej i filmowej. Został on aktywnie wykorzystany przy tworzeniu gry S.T.A.L.K.E.R.. Na przykład do stworzenia takich legendarnych lokacji jak: buildowski Kordon, Wysypisko, Bar, Jantar, Radar i wielu innych obiektów w grze. Format .lwo można bezpośrednio zaimportować do SDK gry. PLUGIN DLA EKSPORTU GEOMETRII I ANIMACJI W SDK STALKER: Spoiler Zawiera pluginy dla wersji x32 i x64-bitowych programu LightWave 3D. Dostępne wtyczki: 1. Oficjalny plugin od GSC; 2. Plugin od bardak*a i Loxotrona; 3. Plugin od Diesela dla wersji x64. Sposób instalacji opisany jest w folderze z wtyczkami lub na filmie od Modery: KOLEKCJA PLUGINÓW DLA PROGRAMU: Spoiler Uwaga! Wtyczki przeznaczone są dla 32-bitowej wersji programu LightWave 3D! W archiwum znajduje się większość wtyczek, z których DREYYY korzysta. Lista: - S.T.A.L.K.E.R. Export - plugin dla eksportu do formatu SDK; - DDS - plugin dla importu/eksportu tekstur .dds; - Deep Exploration - program do przeglądu obiektów 2D i 3D, ponadto ma możliwość konwertowania ich do innych formatów; - Deep PAINT 3D - program do rysowania/malowania po modelu 3D. Świetnie działa z LightWave; - UV Road - plugin do wyrównywania siatki UV; - UVEditpro - plugin dla profesjonalnego rozwinięcia UV; - UVEdit - plugin z przydatnymi funkcjami do pracy z UV; - UVmagnet - plugin do eksportu siatki UV do innych edytorów; - Tube point - plugin do tworzenia rur; - PF_bezie - plugin dla budowania geometrii na podstawie krzywej Béziera; - Cable - plugin pozwala tworzyć kable pomiędzy punktami; - EasySplit - plugin do rozcinania wielokątów; - FBX converter - program do przeniesienia do innego formatu FBX; - Pluginy (Normalmapplugin, BakeCamera) dla zabaw ze światłem w teksturach. (Ustawienia światła, mapy normali, itd.); - Plugin (qemLOSS3) do przekształcania modelu High-Poly do modelu Low-Poly; - Plugin (UVinvector) rzutowania siatki UV z modelu High-Poly do modelu Low-Poly; - Plugin (AutoReplaceImage) automatycznej zmiany pliku tekstury, jeśli został zmieniony; - Plugin (CenterPoint) do stworzenia punktu (centralnie) wewnątrz wielokąta; - Jettobevel - rozszerzony plugin bevel; - Jettofillter - plugin do wygładzania ostrych krawędzi; Link: https://cloud.mail.ru/public/B7A9/ashRi4Vkw W archiwum jest folder LW - lekcje, w których można znaleźć rusyfikowane wideo-tutoriale odnośnie podstawowych funkcji LightWave 3D. Link: https://cloud.mail.ru/public/gwfk/iDzT7A68a LEKCJE W PROGRAMIE LIGHTWAVE 3D: Spoiler WIDEO I PRACE W LIGHTWAVE 3D: Spoiler ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4478-lightwave-3d/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.