Skocz do zawartości

LightWave 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Logo.jpg.10d64fd19c86d04c6dce2a9585cc8bf0.jpg

NAZWA: LightWave 3D

 

LightWave 3D to program komputerowy, w pełni funkcjonalny profesjonalny edytor grafiki 3D opracowany przez firmę NewTek. Najnowsze wersje są przeznaczone do pracy w systemach Microsoft Windows i OS X (zarówno 32-bitowych, jak i 64-bitowych). Popularny pakiet do tworzenia grafiki trójwymiarowej, szeroko stosowany w produkcji wideo, telewizyjnej i filmowej.

Został on aktywnie wykorzystany przy tworzeniu gry S.T.A.L.K.E.R.. Na przykład do stworzenia takich legendarnych lokacji jak: buildowski Kordon, Wysypisko, Bar, Jantar, Radar i wielu innych obiektów w grze. Format .lwo można bezpośrednio zaimportować do SDK gry.

 

PLUGIN DLA EKSPORTU GEOMETRII I ANIMACJI W SDK STALKER:

Spoiler

Zawiera pluginy dla wersji x32 i x64-bitowych programu LightWave 3D.

 

Dostępne wtyczki:

1. Oficjalny plugin od GSC;

2. Plugin od bardak*a i Loxotrona;

3. Plugin od Diesela dla wersji x64.

Sposób instalacji opisany jest w folderze z wtyczkami lub na filmie od Modery:

 

KOLEKCJA PLUGINÓW DLA PROGRAMU:

Spoiler

Uwaga! Wtyczki przeznaczone są dla 32-bitowej wersji programu LightWave 3D!

W archiwum znajduje się większość wtyczek, z których DREYYY korzysta.

Lista:

- S.T.A.L.K.E.R. Export - plugin dla eksportu do formatu SDK;
- DDS - plugin dla importu/eksportu tekstur .dds;
- Deep Exploration - program do przeglądu obiektów 2D i 3D, ponadto ma możliwość konwertowania ich do innych formatów;
- Deep PAINT 3D - program do rysowania/malowania po modelu 3D. Świetnie działa z LightWave;
- UV Road - plugin do wyrównywania siatki UV;
- UVEditpro - plugin dla profesjonalnego rozwinięcia UV;
- UVEdit - plugin z przydatnymi funkcjami do pracy z UV;
- UVmagnet - plugin do eksportu siatki UV do innych edytorów;
- Tube point - plugin do tworzenia rur;
- PF_bezie - plugin dla budowania geometrii na podstawie krzywej Béziera;
- Cable - plugin pozwala tworzyć kable pomiędzy punktami;
- EasySplit - plugin do rozcinania wielokątów;
- FBX converter - program do przeniesienia do innego formatu FBX;
- Pluginy (Normalmapplugin, BakeCamera) dla zabaw ze światłem w teksturach. (Ustawienia światła, mapy normali, itd.);
- Plugin (qemLOSS3) do przekształcania modelu High-Poly do modelu Low-Poly;
- Plugin (UVinvector) rzutowania siatki UV z modelu High-Poly do modelu Low-Poly;
- Plugin (AutoReplaceImage) automatycznej zmiany pliku tekstury, jeśli został zmieniony;
- Plugin (CenterPoint) do stworzenia punktu (centralnie) wewnątrz wielokąta;
- Jettobevel - rozszerzony plugin bevel;
- Jettofillter - plugin do wygładzania ostrych krawędzi;

Link: https://cloud.mail.ru/public/B7A9/ashRi4Vkw

 

W archiwum jest folder LW - lekcje, w których można znaleźć rusyfikowane wideo-tutoriale odnośnie podstawowych funkcji LightWave 3D.

Link: https://cloud.mail.ru/public/gwfk/iDzT7A68a

LEKCJE W PROGRAMIE LIGHTWAVE 3D:

Spoiler

 

WIDEO I PRACE W LIGHTWAVE 3D:

Spoiler

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4478-lightwave-3d/

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.