Gość Diegtiariow Opublikowano 17 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 NAZWA: Sekcja "meet" w logice NPC [CoP] Sekcja "meet" jest niezbędna, aby skonfigurować zachowanie NPC podczas interakcji, jakie frazy powie podczas spotkania, niektóre ustawienia podczas dialogu z nim i tak dalej. UŻYWANE PARAMETRY: Spoiler meet_state = liczba | nazwa_animacji@nazwa_utworu – ustawia animację i głos postaci w zależności od odległości od aktora na równą liczbę. meet_state_wpn = liczba | nazwa_animacji@nazwa_utworu – to samo co "meet_state", ale działa tylko wtedy, kiedy GG ma w rękach broń. victim = liczba | parametr – ustawia obiekt, na który postać będzie musiała patrzeć, w zależności od odległości, równy liczbie. victim_wpn = liczba | parametr – to samo co "victim", ale działa gdy GG trzyma w rękach broń. Dla obu parametrów możliwe są następujące wartości: actor - patrzeć na gracza; story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id; nil - nigdzie. use = true/false/self - ustawienia możliwości interakcji z postacią. use_wpn = true/false/self - ustawienia możliwości interakcji z postacią, jeśli GG trzyma broń w rękach. true - można false - nie wolno self - NPC sam zacznie dialog z GG, zalecane jest używać ze sprawdzeniem na odległości od GG "=dist_to_actor_le(odległość)". zone = nazwa_strefy | nazwa_animacji@nazwa_utworu - jeśli GG zostanie zauważony we wskazanym restryktorze, to NPC będą odgrywać zadaną animację i wypowiadać zadany dźwięk. meet_dialog = nazwa_dialogu - możliwość ustawienia startowego dialogu NPC, wskazywanie nieobowiązkowe. synpairs = nazwa_animacji@nazwa_utworu - jeśli w określonych warunkach spotkanie odtworzy dokładnie ten stan i ten dźwięk, wówczas zostaną one zsynchronizowane zgodnie z przypadkowymi animacjami stanu ciała. abuse = true/false - domyślnie true, jeśli jest false, to NPC, z którym nie wolno porozmawiać, nie będzie bić GG w twarz. precond = usability/visibility. allow_break = true/false - czy NPC może przerwać dialog trade_enable = true/false - czy GG może handlować z NPC far_distance = liczba - ukazujemy, przy jakiej odległości GG będzie dla NPC daleko. far_victim = parametr - gdzie NPC będzie patrzył, jeśli gracz będzie daleko (odległość mierzona jest z "far_distance"). actor - patrzeć na gracza; story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id; nil - nigdzie. far_anim = parametr - animacja, jeśli gracz jest daleko (odległość brana jest z "far_distance"). far_snd = parametr - schemat dźwiękowy, jeśli GG jest daleko (odległość brana jest z "far_distance"). close_distance = liczba - to samo, co "far_distance", tylko na odwrót (GG jest blisko dla NPC). close_anim = parametr - animacja, jeśli gracz jest blisko (odległość brana jest z "close_distance"). close_victim = parametr - gdzie NPC będzie patrzył, jeśli gracz będzie blisko (odległość brana jest z "close_distance"). actor - patrzeć na gracza; story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id; nil - nigdzie. close_snd = parametr - schemat dźwiękowy, jeśli GG jest blisko (odległość brana jest z "close_distance"). ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/2093-cop-sekciya-meet-v-logike-nps/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.