Jump to content

Sekcja "meet" w logice NPC [CoP]


Recommended Posts

meet.png

NAZWA: Sekcja "meet" w logice NPC [CoP]

 

Sekcja "meet" jest niezbędna, aby skonfigurować zachowanie NPC podczas interakcji, jakie frazy powie podczas spotkania, niektóre ustawienia podczas dialogu z nim i tak dalej.

 

UŻYWANE PARAMETRY:

Spoiler
  • meet_state = liczba | nazwa_animacji@nazwa_utworu – ustawia animację i głos postaci w zależności od odległości od aktora na równą liczbę.
  • meet_state_wpn = liczba | nazwa_animacji@nazwa_utworu – to samo co "meet_state", ale działa tylko wtedy, kiedy GG ma w rękach broń.
  • victim = liczba | parametr – ustawia obiekt, na który postać będzie musiała patrzeć, w zależności od odległości, równy liczbie.
  • victim_wpn = liczba | parametr – to samo co "victim", ale działa gdy GG trzyma w rękach broń. Dla obu parametrów możliwe są następujące wartości:
    • actor - patrzeć na gracza;
    • story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id;
    • nil - nigdzie.
  • use = true/false/self - ustawienia możliwości interakcji z postacią.
  • use_wpn = true/false/self - ustawienia możliwości interakcji z postacią, jeśli GG trzyma broń w rękach.
    • true - można
    • false - nie wolno
    • self - NPC sam zacznie dialog z GG, zalecane jest używać ze sprawdzeniem na odległości od GG "=dist_to_actor_le(odległość)".
  • zone = nazwa_strefy | nazwa_animacji@nazwa_utworu - jeśli GG zostanie zauważony we wskazanym restryktorze, to NPC będą odgrywać zadaną animację i wypowiadać zadany dźwięk.
  • meet_dialog = nazwa_dialogu - możliwość ustawienia startowego dialogu NPC, wskazywanie nieobowiązkowe.
  • synpairs = nazwa_animacji@nazwa_utworu - jeśli w określonych warunkach spotkanie odtworzy dokładnie ten stan i ten dźwięk, wówczas zostaną one zsynchronizowane zgodnie z przypadkowymi animacjami stanu ciała.
  • abuse = true/false - domyślnie true, jeśli jest false, to NPC, z którym nie wolno porozmawiać, nie będzie bić GG w twarz.
  • precond = usability/visibility.
  • allow_break = true/false - czy NPC może przerwać dialog
  • trade_enable = true/false - czy GG może handlować z NPC
  • far_distance = liczba - ukazujemy, przy jakiej odległości GG będzie dla NPC daleko.
  • far_victim = parametr - gdzie NPC będzie patrzył, jeśli gracz będzie daleko (odległość mierzona jest z "far_distance").
    • actor - patrzeć na gracza;
    • story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id;
    • nil - nigdzie.
  • far_anim = parametr - animacja, jeśli gracz jest daleko (odległość brana jest z "far_distance").
  • far_snd = parametr - schemat dźwiękowy, jeśli GG jest daleko (odległość brana jest z "far_distance").
  • close_distance = liczba - to samo, co "far_distance", tylko na odwrót (GG jest blisko dla NPC).
  • close_anim = parametr - animacja, jeśli gracz jest blisko (odległość brana jest z "close_distance").
  • close_victim = parametr - gdzie NPC będzie patrzył, jeśli gracz będzie blisko (odległość brana jest z "close_distance").
    • actor - patrzeć na gracza;
    • story_id - patrzeć na postać ze wskazanym story_id;
    • nil - nigdzie.
  • close_snd = parametr - schemat dźwiękowy, jeśli GG jest blisko (odległość brana jest z "close_distance").

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/2093-cop-sekciya-meet-v-logike-nps/

  • Positive 1
  • Important 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity