Jump to content

Paczka lokacji w formacie SDK od AK-103 [SDK]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Paczka lokacji w formacie SDK od AK-103 [SDK]
TWÓRCY PACZKI: GSC, AK-103

 

OPIS:

Spoiler

Co jest w paczce?
• 209 wersji lokacji w formacie SDK z ponad 40 znanych wersji gier (w sumie 42 "odmiany" lokacji)
(nie uwzględniono kilku paczek, a mianowicie: 749, 788, 1537, 1569 i 1829 - jeśli naprawdę tego potrzebujesz, spróbuj napisać do autora konwertera)
• klucze do konwertera Бардака, służące do dekompilacji lokacji, które nie znajdują się w standardowym zestawie kluczy lokacji
• pliki bat do dekompilacji

 

Dla kogo jest przeznaczona ta paczka:

Paczka przeznaczony jest przede wszystkim dla tych, którzy chcą dodać do gry nowe modele środowiska, a także dla tych, którzy z różnych powodów nie mają swoich buildów działających na nowym sprzęcie, ale chcieliby pobiegać po starych lokacjach w SOC, CS lub COP.

 

Jaki format i rodzaj plików źródłowych level:

Format - .level z geometrią. Teoretycznie wszystkie nadają się do SDK 0.4 (SoC) (bo przetestowano w nim całkiem sporą ich część), w praktyce - niektóre otwierają się w innych SDK i możliwe, że otworzą się w innych SDK przy umiejętnej konfiguracji.

 

Czego nie ma w tej paczce:
• skompilowanych lokacji;
• poprawek tekstur dla lokacji;
• brakujących modeli, które nie są wbudowane w poziom;
• niestandardowych shaderów (ponieważ każda gra ma swój własny zestaw).

 

Podziękowania:

Wyrażam głęboką wdzięczność towarzyszom LeRaux i Kombat ze strony OblivionLost.ru - za wsparcie, iDredowi i Disordowi z forum AMK - za zainteresowanie paczkami, GSC za piękne lokacje, a zwłaszcza towarzyszowi Бардак za jego konwerter (bo bez niego nic by nie było).

 

Jak poprawnie przeglądać paczkę poziomów:
Standardowe poziomy z zestawu SDK otwierają się bez problemów. Jednak aby otworzyć paczkę, wymagane są jednak pewne dodatkowe kroki. Faktem jest, że kiedy uruchamiasz edytor poziomów, indeksuje on nowe obiekty - są to tekstury, dźwięki i części poziomów. Ponieważ każdy poziom ma około 3000 detailów, zaindeksowanie nawet 150 tysięcy detailów prowadzi w najlepszym przypadku do zawieszenia LE, a w najgorszym do ponownej instalacji z powodu crasha LE. Dlatego detaile poziomu należy wstawiać dopiero po uruchomieniu i tylko pojedynczo.

  1. → Rozpakowujemy wszystkie archiwa map*.* do folderu level_editor/maps;
  2. → Wewnątrz folderu za pomocą ctrl i prostokątnego zaznaczania archiwów;
  3. → W menu 7zip wybierz opcję rozpakuj tutaj;
  4. → Usuwamy wybrane archiwa zip;
  5. → Uruchom LE SDK (edytor poziomów);
  6. → Wybieramy żądaną mapę o nazwie takiej jak levelname_buildnumber.level w folderze maps, zapamiętujemy jej nazwę;
  7. → Obserwujemy gołą siatkę AI, źródła światła i obiekty nie wbudowane w poziom;
  8. → Zamykamy POZIOM (lokację) przyciskiem clear, ale nie sam SDK. Dlaczego - patrz wyżej.;
  9. → Otwieramy jedno z archiwów poziomów*.* w archiwizatorze i szukamy archiwum takiego jak levelname_buildnumber.7z;
  10. → Rozpakowujemy CAŁE archiwum levels*.* zawierające potrzebne archiwum. Tak jest szybciej;
  11. → Z archiwum zawierającym szczegóły wymaganego poziomu levelname_buildnumber.7z postępujemy jak w kroku 3;
  12. → Kopiujemy folder levelname_buildnumber do level_editor/rawdata/objects/levels;
  13.  
  14. → Uruchamiamy ponownie wymagany plik levelname_buildnumber.level;
  15. → Wczytywanie trwa dłużej. Oczywiste jest, że tekstury nie są zbyt świetne i niektórych tekstur brakuje (ale dokładnie znamy numer buildu, gdzie były, z nazwy poziomu), ale nie przeszkadza to w przeglądaniu poziomu;
  16. → Przeglądamy, latamy, torturujemy SDK (a SDK, przypominam, przetwarza całą tę geometrię o kilka rzędów wielkości szybciej niż jakikolwiek build);
  17. → Wyłączamy poziom przyciskiem clear;
  18. → Obowiązkowo USUWAMY details z biblioteki obiektów albo korzystając z Object library editor w zakładce tego poziomu przyciskiem (najlepiej i szybciej) albo przesuwamy w folderze level_editor/rawdata/objects/levels;
  19. → Wyłączamy SDK lub powtarzamy krok 6.

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/512-sdk-pak-lokaciy-v-formate-sdk-ot-ak-103/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.