Jump to content

Lokacja CEA połączona z podziemiami [COP]


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

NAZWA: Lokacja CEA połączona z podziemiami [COP]
TWÓRCA: Expropriator

 

OPIS:

Spoiler

Lokacja CEA połączona z podziemiami - 4 w 1 (wersja robocza przy maksymalnej jakości kompilacji). Wykonana z oryginalnych lokacji SOC.

Są błędy, ale niektóre z nich można ukryć za pomocą modeli dynamicznych, takich jak kamienie. Lokacja ma siatkę AI, trawę i spawn. Spawn należy sprawdzić pod kątem logiki. Plików źródłowych SDK nie udało się przesłać, ponieważ zajmują 25GB. Nie bójcie się 502 tekstur lightmap, teren jest wykonany przy użyciu nowej technologii. Docenisz różnicę, gdy spojrzysz na asfalt z oryginalnym shaderem i glebę z nowym. Twórca chciał całkowicie wyrzucić shader Level, ale kompilator uparł się i trzeba było tworzyć asfalt w domyślny sposób. Na lokacji są sektory i portale, HOM i SOM, cząsteczki, dźwięki, wallmarki, światło statyczne (dla tych, którzy tego potrzebują). Wszystkie tekstury z SOC zostały przekompilowane pod SDK 07. W gamedata musisz wyczyścić (w razie potrzeby) nieużywane pliki ogf.

Lokacja jest zmontowana jako mod - możesz ją od razu przetestować, uruchamiając ją z pliku bat.

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://www.amk-team.ru/forum/topic/1503-novye-lokacii/?do=findComment&comment=1083026

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.