Guest Diegtiariow Posted September 29, 2023 Report Share Posted September 29, 2023 NAZWA: Lokacja CEA połączona z podziemiami [COP] TWÓRCA: Expropriator OPIS: Spoiler Lokacja CEA połączona z podziemiami - 4 w 1 (wersja robocza przy maksymalnej jakości kompilacji). Wykonana z oryginalnych lokacji SOC. Są błędy, ale niektóre z nich można ukryć za pomocą modeli dynamicznych, takich jak kamienie. Lokacja ma siatkę AI, trawę i spawn. Spawn należy sprawdzić pod kątem logiki. Plików źródłowych SDK nie udało się przesłać, ponieważ zajmują 25GB. Nie bójcie się 502 tekstur lightmap, teren jest wykonany przy użyciu nowej technologii. Docenisz różnicę, gdy spojrzysz na asfalt z oryginalnym shaderem i glebę z nowym. Twórca chciał całkowicie wyrzucić shader Level, ale kompilator uparł się i trzeba było tworzyć asfalt w domyślny sposób. Na lokacji są sektory i portale, HOM i SOM, cząsteczki, dźwięki, wallmarki, światło statyczne (dla tych, którzy tego potrzebują). Wszystkie tekstury z SOC zostały przekompilowane pod SDK 07. W gamedata musisz wyczyścić (w razie potrzeby) nieużywane pliki ogf. Lokacja jest zmontowana jako mod - możesz ją od razu przetestować, uruchamiając ją z pliku bat. LINKI: Spoiler https://disk.yandex.ru/d/k3JPMxbp3Hmin8 ŹRÓDŁO: https://www.amk-team.ru/forum/topic/1503-novye-lokacii/?do=findComment&comment=1083026 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.