Jump to content

VicSR Mod


Recommended Posts

Modyfikacja rozgrywki na platformie Shadow of Chernobyl mająca na celu stworzenie realizmu.

977668036_VicSR.thumb.jpg.5fd2b368bfd01eff081b07fef5d8d4fd.jpg

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1GQg5UzJW4Jum7fmM5YDP_Hs8LI3Su1Mg/view?usp=drive_link

Nasza społeczność: S.T.A.L.K.E.R. VicSR Mod

Instalacja:

  • Nie jest wymagana instalacja na oryginalnej grze, pobierz archiwum, rozpakuj i graj

Zmiany:
Działka:

  • Oryginał, w planach nowy

Poprawki:

  • Naprawiono dużą liczbę błędów z oryginalnej gry

Grafika:

  • Wprowadzono wyższą jakość, fotorealistyczną reteksturę lokacji, NPC i mutantów (autor: Argus)
  • Lepsza pogoda (lepsze tekstury nieba, odcięcie wiatru i kurzu, zmniejszona gęstość mgły, zwiększony zasięg rysowania powierzchni lokalizacji)
  • Wprowadzono lepsze shadery do dynamicznego oświetlenia
  • Modele i tekstury niektórych NPC-ów zostały zastąpione lepszymi
  • Nowe menu, ekran ładowania i bardziej kompaktowy kursor
  • Minimapa i licznik amunicji zostały usunięte z interfejsu

Rozgrywka:

  • Liczba broni została zwiększona do ponad 300 jednostek (w tym nóż i granaty)
  • Charakterystyka każdej broni i amunicji jest zbliżona do rzeczywistej (siła niszcząca obliczana jest z uwzględnieniem energii kinetycznej długości pocisku i lufy)
  • Charakterystyka zbroi jest zbliżona do rzeczywistej (stosowane są klasy ochrony kamizelek kuloodpornych, obrażenia pancerne i amunicja przeciwpancerna różnego rodzaju)
  • Zwiększono liczbę leków do ponad 30 jednostek (leki przeciwbólowe, przeciwradiacyjne, stymulujące, hemostatyczne)
  • Charakterystyka leków jest zbliżona do rzeczywistej (efekty są obliczane z uwzględnieniem mechanizmu działania i dawki, występują skutki uboczne)
  • Charakterystyka żywności jest zbliżona do rzeczywistej (nasycenie oblicza się biorąc pod uwagę wartość energetyczną i masę)
  • Ilość jedzenia została zwiększona do ponad 20 jednostek (łącznie z napojami)
  • Nowa broń i przedmioty rozdawane wszystkim NPC i handlarzom
  • Wprowadzono naprawę broni i wyposażenia poprzez dialog z handlarzami
  • Realistyczne promieniowanie (przeliczone na rentgeny na godzinę)
  • Przywrócono dozymetr i detektory anomalii
  • Przerobiono pojawianie się artefaktów w anomaliach
  • Przerobiono charakterystykę artefaktów
  • Wojsko używa większej liczby pojazdów opancerzonych
  • Usunięto oryginalne pamięci podręczne gier

Inny:

  • Zapisy, logi i zrzuty ekranu są zapisywane w folderze gry, a nie na dysku C
  • Duża ilość innych drobnych ulepszeń
  • Znacznie poprawiona optymalizacja
  • Zaimplementowano program uruchamiający

Zmiany w aktualizacji 0.32:
Poprawki:

  • Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne
  • Naprawiono nieprawidłowe ikony niektórych mutantów
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach
  • Naprawiono możliwość zamiany karabinu szturmowego M16A1 na AR-15 i AR-15 na M16A1 podczas dostrajania poprzez dialog
  • Naprawiono błędną cenę sprzedaży amunicji .50 Beowulf u NPC i handlarzy
  • Naprawiono brak lokalizacji tekstu w menu, gdy zainstalowany jest spawner i podczas usuwania spawnera za pomocą programu uruchamiającego
  • Naprawiono nieprawidłową ikonę wiadomości Monolith w dynamicznych wiadomościach (wspólna ikona kanału zamiast ikony grupy Monolith)

Grafika:

  • Lupa została usunięta z menu
  • Lepsze tekstury ekranu ładowania
  • Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury pistoletów TT
  • Lepsze tekstury pistoletu APS
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego F2000
  • Lepsze tekstury dla pistoletów Glock
  • Bardziej realistyczna siatka celownicza dla lunety celowniczej F2000
  • Bardziej realistyczna siatka celownicza celownika optycznego Hensoldt HKV karabinu szturmowego G36

Rozgrywka:

  • Warianty broni wydawanej przez Wilka zostały zmienione
  • Bardziej realistyczny dźwięk latających helikopterów
  • Bardziej realistyczne dźwięki wystrzałów z broni palnej w kalibrach 12/76, 16/70, 20/70 i .410/76
  • Zmieniono profile bandytów NPC na północnym punkcie kontrolnym na Kordonie (doświadczonych zastąpiono początkującymi)
  • Dialog z Kepem został zmieniony po wykonaniu zadania „Wspomóż punkt kontrolny Bariery Wolności” (nagroda jest przyznawana przed zwrotem „Dziękuję”, a nie po zdaniu)
  • Zmieniono nagrodę za wykonanie zadania „Udziel pomocy punktowi kontrolnemu Bariera Wolności” (20 000 rubli zamiast 50 000 rubli)
  • Nazwa leczenia ran za pomocą artefaktów „Krew z kamienia”, „Kawałek mięsa” i „Dusza” została zmieniona na Zdrowie
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt Krew Kamienia zostało zwiększone 2,5 razy
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt „Halk of Meat” zostało zwiększone 2 razy
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt „Dusza” zostało zwiększone o 50%
  • Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt „Krople” zostało zwiększone 2,5 razy
  • Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt Kuli Ognia zostało zwiększone 2 razy
  • Zmniejszenie wytrzymałości za pomocą artefaktu Kryształ zostało zwiększone o 50%
  • Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Ogień Bengalski” zostało zwiększone 2,5 razy
  • Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Błysk” zostało zwiększone 2 razy
  • Odzyskiwanie wytrzymałości dzięki artefaktowi Światło Księżyca zostało zwiększone o 50%
  • Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu
  • Mistrzowie bandytów zostali ponownie uzbrojeni (pistolety TT zastąpiono CZ-75)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do barmana dodano pistolet CZ-75)
  • Zmieniono asortyment niektórych sprzedawców (zmniejszono liczbę leków na skutki uboczne i środków hemostatycznych wszystkich typów z 10 do 5 jednostek dla wszystkich sprzedawców z wyjątkiem Sacharowa)
  • Bardziej realistyczne cechy opaski uciskowej CAT (kontrola krwawienia zwiększona o 50%)
  • Silencer usunięty z oryginalnej gry

Inny:

  • Zaktualizowany spawner
  • Ulepszona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia

Zrzuty ekranu:

Спойлер

1.thumb.png.3650e21fbb032626b864ccf438106762.png

2.thumb.jpg.4e4ab24d874d7c38f9beeb2efdb2cf22.jpg

3.thumb.png.8413d96ea9bffb8e609fbfa9e97c8c2d.png

4.thumb.png.2706aec2df749d45a82ee13ba8a66257.png

5.thumb.png.aabc07fa72f2949d62609f9bd2efb980.png

6.thumb.png.4dedd98b78439900b5c3307dc122d9e1.png

7.thumb.png.f40daad1dd9117994a6ed05507d6380a.png

8.thumb.png.589eea9c133d63490d62a606a7ca9e11.png

9.thumb.png.57b7642c512aecf62943061cd3b6454c.png

10.thumb.png.95a8c91087d2e6c29e4fc7acee6cf5dd.png

11.thumb.png.16da84a8242229936fb00ec8f2050ae6.png

 

 

Edited by VicSR
Улучшение качества
  • Positive 4
  • Atmospheric 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aktualizacja 0.33 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/159eJPA8bofXB1EJ2_pxYoVpUc0Xt51j3/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Poprawiono nierealistyczną nazwę i charakterystykę pistoletu maszynowego MP5A5 z nabojem .40 S&W (modyfikacja A5 zamiast A3)
  • Naprawiono zbyt szybkie animacje wyciągania, chowania i strzelania strzelby Mossberg 500 (spowolnienie odpowiednio o 12,5%, 40% i 20%)
  • Poprawiono nierealistyczną nazwę celownika karabinu VSS "Vintorez" (PSO-1-1 zamiast PSO-1M2-1)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby pistoletów Beretta (10 000 strzałów zamiast 20 000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby dla pistoletów USP (10 000 strzałów zamiast 40 000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu VSK-94 (3,5 kg zamiast 3 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8000 (0,9 kg zamiast 0,92 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8045 (0,92 kg zamiast 0,9 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy pistoletów Beretta 8040 i Beretta 8357 (94 mm zamiast 92 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu FNP z nabojem .45 ACP (0,7 kg zamiast 0,94 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletów FNP z nabojem 9x19, .40 S&W i .357 SIG (0,7 kg zamiast 0,76 kg)
  • Naprawiono nierealistyczny skład apteczki IFAK (oksykodon 1 sztuka został zastąpiony morfiną 2 sztuki)
  • Naprawiono nierealistyczny czas wytwarzania gazu dla granatu M7A2 (45 sekund zamiast 30 sekund)
  • Naprawiono nierealistyczny promień obrażeń granatu M7A2 (10 metrów zamiast 5 metrów)
  • Naprawiono awarię na Agropromie podczas wchodzenia do fabryki Agroprom
  • Naprawiono okresowe loty do elektrowni jądrowej w Czarnobylu
  • Naprawiono nieprawidłowe modele niektórych pseudopsów (modele szarych pseudopsów zamiast zwykłych i odwrotnie)
  • Poprawiono te same nagrody za wykonanie zadań Sacharowa w poszukiwaniu artefaktów i części ciał mutantów oraz ceny za ich sprzedaż Sacharowowi (nagrody zwiększone o 50%)
  • Naprawiono nieprawidłowe wskazanie redukcji wytrzymałości przez artefakty "Krople", "Kula ognia" i "Kryształ" (-0,2%/s, -0,5%/s i -1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i odpowiednio 1,5%/s)
  • Naprawiono nieprawidłowe wskazanie regeneracji wytrzymałości przez artefakty „Ogień Bengalski”, „Błysk” i „Światło Księżyca” (0,2%/s, 0,5%/s i 1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i 1,5% odpowiednio /s)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsza animacja biegu pistoletu MP-443 "Rook".
  • Lepsze tekstury dla karabinu CheyTac M200
  • Lepsze tekstury granatnika RG-6
  • Lepsze tekstury granatnika RGM-40 "Kastet".
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego AS „Val” i karabinu VSS „Vintorez”.
  • Bardziej realistyczne tekstury karabinu maszynowego F2000 (ciemniejszy kolor)
  • Bardziej realistyczne tekstury Sacharowa (biała szata zamiast niebieskiej)

Rozgrywka:

  • Bardziej realistyczna celność ognia z pistoletu automatycznego vz.61 (zwiększona o 33,3%)
  • Bardziej realistyczna szybkostrzelność pistoletu automatycznego vz.61 (900 v/m zamiast 850 v/m)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów o długości lufy mniejszej niż 108 mm (zmniejszona o 16,6%)
  • Bardziej realistyczna celność ognia dla wszystkich pistoletów, rewolwerów i pistoletów maszynowych o długości lufy większej niż 146 mm (zwiększona o 16,6%)
  • Bardziej realistyczna nazwa pistoletu maszynowego MP5A3 z nabojem .40 S&W (powinna brzmieć MP5/40A3)
  • Bardziej realistyczne nazwy pistoletów maszynowych UMP-45, UMP-40 i UMP-9 (powinny być UMP)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 9x39 (prędkość pocisku jest mniejsza o 15 m/s)
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Nowa broń: pistolet MP-446 Viking, karabin M1A EBR
  • Nowe leki: naftyzyna (lek przeciwradiacyjny)
  • Nowe przedmioty: celownik PSO-1M2-1
  • Dodano możliwość montażu celownika PSO-1M2-1 na karabinie szturmowym AS "Val".
  • Usunięto możliwość montażu celownika PSO-1 na broni na nabój 9x39 (zastąpienie PSO-1 przez PSO-1M2-1)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do Petrenko dodano celownik PSO-1M2-1, do Sacharowa dodano naftyzynę)
  • Bardziej realistyczna nazwa szkodliwego działania granatu Zarya-2 (psychologiczne zamiast światła i dźwięku)
  • Bardziej realistyczna nazwa niszczącego efektu granatu AN-M14 (termiczny zamiast spalania)
  • Bardziej realistyczna nazwa niszczącego działania granatu M7A2 (chemikalia zamiast gazu łzawiącego)
  • Dodano opis granatu M7A2 (dodano promień obrażeń)
  • Zmieniono opis laski dynamitu

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aktualizacja 0.34 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1qZYZmEnlOmD1sLrLYUqpe7qyKqk-Fn35/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne
  • Naprawiono błędną cenę sprzedaży granatów M7A2 u NPC i handlarzy
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach
  • Naprawiono nierealistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego Typ 56 (zwiększone 10-krotnie)
  • Naprawiono nierealistyczny zasób karabinów ASVK „Kord”, OSV-96 „Burglar” i VSSK „Vykhlop” (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby dla karabinów Arctic Warfare L121A1 i Barret M82A1 (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby karabinu CheyTac M200 „Interwencja” (10 000 strzałów zamiast 2000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczny zasób karabinu przeciwpancernego PTRD (10 000 strzałów zamiast 500)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego CAR-15 (2,43 kg zamiast 2,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną masę karabinu maszynowego DP (10,72 kg zamiast 10,7 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu SV-98 (7,2 kg zamiast 6,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego HK416 (3,56 kg zamiast 3,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu HK417 (4,75 kg zamiast 5,5 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu DSA-58 (powinno być SA-58 OSW)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego F2000 Taktycznego (3,8 kg zamiast 3,4 kg)
  • Naprawiono brak dymu podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem
  • Naprawiono obecność błysku podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem
  • Naprawiono błędną nazwę nabojów .30-06 Springfield w opisach broni (.30-06 zamiast .30-06 Springfield)
  • Naprawiono niemożność zainstalowania tłumika PRS QDC w karabinach M110, Mk.14 EBR, M39 EMR, M1A EBR i HK417
  • Naprawiono nierealistyczne właściwości diklofenaku i ketorolu (redukcja skutków ubocznych zamiast ich występowania)
  • Naprawiono awarię podczas pojawiania się papierosów „Lucky Strike” i czujnika PP-4A w generatorze

Grafika:

  • Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego DP
  • Lepsze tekstury dla karabinu G43
  • Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego M240
  • Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego MG-42
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego StG-44
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego AUG A1
  • Lepsze tekstury dla pistoletu vz.52
  • Lepsze tekstury granatu Zarya-2
  • Lepsze tekstury pistoletu GSh-18
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego SIG SG 550
  • Lepsze tekstury dla pistoletu MP-444 "Bagheera".
  • Bardziej realistyczne tekstury pistoletu MP-444 „Bagheera”.
  • Bardziej realistyczne tekstury kapturów NVD (dodano rozmycie)
  • Wysokiej jakości siatka celownicza do karabinu szturmowego AUG A1

Rozgrywka:

  • Zmieniono artykuły ze szkoleniami w encyklopedii
  • Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu
  • Bardziej realistyczne właściwości paracetamolu (usunięto zmniejszoną liczbę skutków ubocznych)
  • Zwiększona liczba wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości)
  • Bardziej realistyczna szansa na zacięcie wszystkich broni (zwiększona 20x)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia broni serii AK (zwiększone 5-krotnie)
  • Bardziej realistyczna szansa na zacięcie broni serii AR (zwiększona o 50%)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVD i SVDM (zmniejszone 2 razy)
  • Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich rodzajów broni na kaliber .338 Lapua Magnum (1500 metrów zamiast 2000 metrów)
  • Bardziej realistyczna żywotność pistoletów GSz-18, MP-443 „Wieża” i MP-446 „Wiking” (5000 strzałów zamiast 4000)
  • Bardziej realistyczna żywotność produktu nr 62 (2000 strzałów zamiast 10 000 strzałów)
  • Bardziej realistyczne obrażenia granatu TBG-7V „Tannin” (zwiększone 2 razy)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu DSA-58 (4,1 kg zamiast 4,08 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu SCAR-H (3,6 kg zamiast 3,58 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu Remington 700 (3,9 kg zamiast 4,08 kg)
  • Bardziej realistyczne obrażenia od dynamitu (zwiększone o 20%)

Inny:

  • Zaktualizowany spawner
  • Ulepszona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Edited by VicSR
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Aktualizacja 0.35 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobieraćhttps://drive.google.com/file/d/1Z5WqBiL_J13COFTJIInflPSEFNZ6NaHd/view?usp=drive_link

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakujący przycisk „Wyjście do menu” w menu pauzy
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczny promień zniszczenia granatu RGN (35 metrów zamiast 25 metrów)
  • Naprawiono nierealistyczny promień ciągłego niszczenia granatu Mk.2A1 (10 metrów zamiast 7 metrów)
  • Naprawiono nadmierny zasięg strzału granatników MGL M32 "Milcor" i M79 przy strzale 40x46 M576 (zmniejszony 4-krotnie)
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (prędkość pocisku większa o 90 m/s)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (0,5 kg zamiast 0,8 kg)
  • Naprawiono brak penetracji przeszkód przez pociski 23x75R "Shrapnel-25"
  • Naprawiono nierealistyczną wagę magazynka M74 (6,88 kg zamiast 6,84 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę naftyzyny (0,01 kg zamiast 0,02 kg)
  • Naprawiono awarię w barze podczas przechodzenia do Magazynów Wojskowych
  • Naprawiono awarię, gdy notatka od twórców pojawiała się w spawnerze

Grafika:

  • Lepsze tekstury reliefowe
  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Bardziej realistyczne ikony morfiny, nalbufiny, oksykodonu i heroiny (większa strzykawka)
  • Lepsze tekstury granatów F-1 i RGD-5
  • Lepszy model granatu RGN
  • Lepsze tekstury granatu RGO
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego PPSh
  • Lepsze tekstury strzelby KS-23M "Drozd"
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego MP7A1
  • Lepsze tekstury miotacza ognia RPO-A "Shmel"
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego AEK-919K "Kashtan"
  • Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74M, AK-101-2, AK-103-2 i AK-105-2
  • Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK, RPKN, RPK-74, RPK-74N i RPK-201

Rozgrywka:

  • Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Zasięg wykrywania GG i NPC przez wzrok niewidomych psów jest zmniejszony o 33%
  • Zakupy hurtowe od sprzedawców zostały przerobione zgodnie z wprowadzonymi zmianami
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju paracetamolu (przeciwbólowy, przeciwgorączkowy zamiast przeciwbólowego)
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju naloksonu (antagonista receptorów opioidowych zamiast antidotum przeciwbólowego)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich strzelb, granatników, granatów o napędzie rakietowym i miotaczy ognia (zwiększona o 25%)
  • Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów (200 metrów zamiast 150 metrów)
  • Bardziej realistyczny promień całkowitego zniszczenia granatu RGO (16 metrów zamiast 17 metrów)
  • Bardziej realistyczny pełny promień wybuchu granatu M67 (10 metrów zamiast 5 metrów)
  • Bardziej realistyczny promień ciągłego niszczenia granatu RGN (8 metrów zamiast 9 metrów)
  • Bardziej realistyczna nazwa granatu Mk.2A1 (powinna brzmieć Mk.2)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości)
  • Wojskowi snajperzy w Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu zostali ponownie wyposażeni (karabin OSV-96 „Włamywacz” został zastąpiony przez SVD)
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju pocisków łuskowych i półpłaszczowych nabojów (powinna być zwykła)
  • Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 5,45x39 7BT4 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (prawdopodobieństwo pojawienia się chleba zwiększono o 33%, prawdopodobieństwo pojawienia się kiełbasy zwiększono o 50%, prawdopodobieństwo pojawienia się konserwy zwiększono 2 razy, prawdopodobieństwo pojawienia się batony „Mars” i „Snickers”, wódka „Nemiroff”, woda mineralna, kolby z wodą, napoje „Non Stop” i „Red Bull”, papierosy „Prima”, „Parliament”, „Lucky Strike” oraz skręt z marihuaną podwyższony o 50%, 2-krotnie wzrosło prawdopodobieństwo pojawienia się granatów RGN i RGO z Dołgowców, usunięto granaty F-1 i RGD-5 z Dołgowców, zwiększono o 50% prawdopodobieństwo pojawienia się konserw ze Swobodowców i najemników, wycięto bandytom piwo i karty do gry „Baltika”, najemnikom wycięto kawę i zastąpiono ją napojami „Non Stop” i „Red Bull”)

Inny:

  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Aktualizacja 0.36 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakujące ślady po eksplozjach granatów, rakiet i zniszczonego sprzętu
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono okresowe awarie spowodowane brakiem parametru corpse_visual dla NPC
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu Arctic Warfare L115A3 (powinna brzmieć Arctic Warfare L115A1)
  • Naprawiono lukę w teksturach podczas odtwarzania animacji przeładowania karabinu M14
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy karabinu Mosin (729 mm zamiast 730 mm)
  • Naprawiono brakującą nazwę dynamitu w magazynach wojskowych i elektrowni jądrowej w Czarnobylu
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinka M1 i karabinka M2 (2,36 kg zamiast 2,4 kg)
  • Naprawiono zbyt szybką animację wystrzału z karabinu maszynowego L86A2 LSW (spowolnienie o 42,8%)
  • Naprawiono rozbieżność pomiędzy dźwiękiem przeładowania karabinu maszynowego L86A2 LSW a jego animacją (spowolnienie o 11,1%)
  • Naprawiono nierealistyczną celność strzelb podczas strzelania pociskami .410/76, 20/70, 16/70 i 12/76 Brenneke oraz nabojami 12/76 FRAG-12 HE-AP (zmniejszono 4-krotnie)
  • Naprawiono przyjazne nastawienie najemników do grupy „Wolność”, gdy wrogie nastawienie grupy „Wolność” do najemników (przyjazne nastawienie najemników zostało zastąpione wrogim)
  • Naprawiono przyjazne podejście naukowców do wojska, gdy wojsko miało neutralny stosunek do naukowców (przyjazne podejście naukowców zastąpiono neutralnym)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Bardziej realistyczne rozmiary dziur po kulach ze wszystkich nabojów
  • Lepszy model pistoletu PB
  • Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74 i AKM
  • Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK i RPK-74
  • Lepsze tekstury dla karabinów szturmowych CAR-15, M4A1 i HK416
  • Lepsze tekstury dla karabinów FAL, L1A1 i celownika optycznego L2A2 SUIT

Rozgrywka:

  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Prawdopodobieństwo pojawienia się części ciała wszystkich mutantów zmniejszono o 20%
  • Bardziej realistyczna przeżywalność niewidomych psów (zwiększona o 20%)
  • Bardziej realistyczna przeżywalność dzików (zmniejszona 2 razy)
  • Obrażenia od trafień w głowę dzików zwiększone 2 razy
  • Bardziej realistyczna przeżywalność pseudo-psów (zwiększona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna przeżywalność pseudogigantów (zmniejszona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna nazwa karabinu L1A1 (powinna brzmieć L1A1 SLR)
  • Bardziej realistyczne obrażenia od pocisków naboju 12/76 FRAG-12 HE-AP (zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne cechy kombinezonu ochrony chemicznej (wycięcie ochrony termicznej)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego StG-44 (zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne nazwy karabinków M1 i karabinków M2 (powinny to być M1 i M2)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVDK, SVU i SVU-A (zmniejszone 2 razy)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu szturmowego L85A2 i karabinu maszynowego L86A2 LSW (zwiększone 2-krotnie)
  • Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 7,62x54R 7BT1 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza)
  • Bardziej realistyczna celność ognia karabinów ABC-36, G3SG1, G43, Zastava M76, karabinu Mosin, M1903, SVD, SVDM, SVDK, SVT-40, SVU i SVU-A (zmniejszona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinów Arctic Warfare L118A1, L115A1, L121A1, M24A1, M24A3, SV-98, TRG-22, TRG-42 i VSSK „Vykhlop” (zmniejszona o połowę)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinu DSR-1 i CheyTac M200 „Interwencja” (zmniejszona 5 razy)
  • Zmieniono profile najemników NPC na Cordonie (weterani zostali zastąpieni doświadczonymi, mistrzowie zastąpieni weteranami)
  • Przyjazne nastawienie grupy „Obowiązek” do naukowców i naukowców do grupy „Obowiązek” zostało zastąpione nastawieniem neutralnym
  • Zmieniono opisy skafandrów kosmicznych i kombinezonów ochrony chemicznej (wycięto odniesienia do odpowiednio zamkniętych systemów oddechowych i kombinezonu izolacyjnego)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych grup (prawdopodobieństwo pojawienia się jodku potasu i cystaminy dla wojska zmniejszono 2 razy, naboje 12/76 FRAG-12 HE-AP dla najemników zastąpiono śrutem 12/76 6,2 mm i śrut 8 mm)

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Edited by VicSR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.