VicSR Opublikowano 11 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Modyfikacja rozgrywki na platformie Shadow of Chernobyl mająca na celu stworzenie realizmu. Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1GQg5UzJW4Jum7fmM5YDP_Hs8LI3Su1Mg/view?usp=drive_link Nasza społeczność: S.T.A.L.K.E.R. VicSR Mod Instalacja: Nie jest wymagana instalacja na oryginalnej grze, pobierz archiwum, rozpakuj i graj Zmiany: Działka: Oryginał, w planach nowy Poprawki: Naprawiono dużą liczbę błędów z oryginalnej gry Grafika: Wprowadzono wyższą jakość, fotorealistyczną reteksturę lokacji, NPC i mutantów (autor: Argus) Lepsza pogoda (lepsze tekstury nieba, odcięcie wiatru i kurzu, zmniejszona gęstość mgły, zwiększony zasięg rysowania powierzchni lokalizacji) Wprowadzono lepsze shadery do dynamicznego oświetlenia Modele i tekstury niektórych NPC-ów zostały zastąpione lepszymi Nowe menu, ekran ładowania i bardziej kompaktowy kursor Minimapa i licznik amunicji zostały usunięte z interfejsu Rozgrywka: Liczba broni została zwiększona do ponad 300 jednostek (w tym nóż i granaty) Charakterystyka każdej broni i amunicji jest zbliżona do rzeczywistej (siła niszcząca obliczana jest z uwzględnieniem energii kinetycznej długości pocisku i lufy) Charakterystyka zbroi jest zbliżona do rzeczywistej (stosowane są klasy ochrony kamizelek kuloodpornych, obrażenia pancerne i amunicja przeciwpancerna różnego rodzaju) Zwiększono liczbę leków do ponad 30 jednostek (leki przeciwbólowe, przeciwradiacyjne, stymulujące, hemostatyczne) Charakterystyka leków jest zbliżona do rzeczywistej (efekty są obliczane z uwzględnieniem mechanizmu działania i dawki, występują skutki uboczne) Charakterystyka żywności jest zbliżona do rzeczywistej (nasycenie oblicza się biorąc pod uwagę wartość energetyczną i masę) Ilość jedzenia została zwiększona do ponad 20 jednostek (łącznie z napojami) Nowa broń i przedmioty rozdawane wszystkim NPC i handlarzom Wprowadzono naprawę broni i wyposażenia poprzez dialog z handlarzami Realistyczne promieniowanie (przeliczone na rentgeny na godzinę) Przywrócono dozymetr i detektory anomalii Przerobiono pojawianie się artefaktów w anomaliach Przerobiono charakterystykę artefaktów Wojsko używa większej liczby pojazdów opancerzonych Usunięto oryginalne pamięci podręczne gier Inny: Zapisy, logi i zrzuty ekranu są zapisywane w folderze gry, a nie na dysku C Duża ilość innych drobnych ulepszeń Znacznie poprawiona optymalizacja Zaimplementowano program uruchamiający Zmiany w aktualizacji 0.32: Poprawki: Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne Naprawiono nieprawidłowe ikony niektórych mutantów Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach Naprawiono możliwość zamiany karabinu szturmowego M16A1 na AR-15 i AR-15 na M16A1 podczas dostrajania poprzez dialog Naprawiono błędną cenę sprzedaży amunicji .50 Beowulf u NPC i handlarzy Naprawiono brak lokalizacji tekstu w menu, gdy zainstalowany jest spawner i podczas usuwania spawnera za pomocą programu uruchamiającego Naprawiono nieprawidłową ikonę wiadomości Monolith w dynamicznych wiadomościach (wspólna ikona kanału zamiast ikony grupy Monolith) Grafika: Lupa została usunięta z menu Lepsze tekstury ekranu ładowania Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury pistoletów TT Lepsze tekstury pistoletu APS Lepsze tekstury karabinu maszynowego F2000 Lepsze tekstury dla pistoletów Glock Bardziej realistyczna siatka celownicza dla lunety celowniczej F2000 Bardziej realistyczna siatka celownicza celownika optycznego Hensoldt HKV karabinu szturmowego G36 Rozgrywka: Warianty broni wydawanej przez Wilka zostały zmienione Bardziej realistyczny dźwięk latających helikopterów Bardziej realistyczne dźwięki wystrzałów z broni palnej w kalibrach 12/76, 16/70, 20/70 i .410/76 Zmieniono profile bandytów NPC na północnym punkcie kontrolnym na Kordonie (doświadczonych zastąpiono początkującymi) Dialog z Kepem został zmieniony po wykonaniu zadania „Wspomóż punkt kontrolny Bariery Wolności” (nagroda jest przyznawana przed zwrotem „Dziękuję”, a nie po zdaniu) Zmieniono nagrodę za wykonanie zadania „Udziel pomocy punktowi kontrolnemu Bariera Wolności” (20 000 rubli zamiast 50 000 rubli) Nazwa leczenia ran za pomocą artefaktów „Krew z kamienia”, „Kawałek mięsa” i „Dusza” została zmieniona na Zdrowie Przywracanie zdrowia przez artefakt Krew Kamienia zostało zwiększone 2,5 razy Przywracanie zdrowia przez artefakt „Halk of Meat” zostało zwiększone 2 razy Przywracanie zdrowia przez artefakt „Dusza” zostało zwiększone o 50% Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt „Krople” zostało zwiększone 2,5 razy Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt Kuli Ognia zostało zwiększone 2 razy Zmniejszenie wytrzymałości za pomocą artefaktu Kryształ zostało zwiększone o 50% Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Ogień Bengalski” zostało zwiększone 2,5 razy Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Błysk” zostało zwiększone 2 razy Odzyskiwanie wytrzymałości dzięki artefaktowi Światło Księżyca zostało zwiększone o 50% Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu Mistrzowie bandytów zostali ponownie uzbrojeni (pistolety TT zastąpiono CZ-75) Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do barmana dodano pistolet CZ-75) Zmieniono asortyment niektórych sprzedawców (zmniejszono liczbę leków na skutki uboczne i środków hemostatycznych wszystkich typów z 10 do 5 jednostek dla wszystkich sprzedawców z wyjątkiem Sacharowa) Bardziej realistyczne cechy opaski uciskowej CAT (kontrola krwawienia zwiększona o 50%) Silencer usunięty z oryginalnej gry Inny: Zaktualizowany spawner Ulepszona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Zrzuty ekranu: Спойлер 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 31 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 Aktualizacja 0.33 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/159eJPA8bofXB1EJ2_pxYoVpUc0Xt51j3/view?usp=sharing Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Poprawiono nierealistyczną nazwę i charakterystykę pistoletu maszynowego MP5A5 z nabojem .40 S&W (modyfikacja A5 zamiast A3) Naprawiono zbyt szybkie animacje wyciągania, chowania i strzelania strzelby Mossberg 500 (spowolnienie odpowiednio o 12,5%, 40% i 20%) Poprawiono nierealistyczną nazwę celownika karabinu VSS "Vintorez" (PSO-1-1 zamiast PSO-1M2-1) Naprawiono nierealistyczne zasoby pistoletów Beretta (10 000 strzałów zamiast 20 000 strzałów) Naprawiono nierealistyczne zasoby dla pistoletów USP (10 000 strzałów zamiast 40 000 strzałów) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu VSK-94 (3,5 kg zamiast 3 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8000 (0,9 kg zamiast 0,92 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8045 (0,92 kg zamiast 0,9 kg) Naprawiono nierealistyczną długość lufy pistoletów Beretta 8040 i Beretta 8357 (94 mm zamiast 92 mm) Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu FNP z nabojem .45 ACP (0,7 kg zamiast 0,94 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletów FNP z nabojem 9x19, .40 S&W i .357 SIG (0,7 kg zamiast 0,76 kg) Naprawiono nierealistyczny skład apteczki IFAK (oksykodon 1 sztuka został zastąpiony morfiną 2 sztuki) Naprawiono nierealistyczny czas wytwarzania gazu dla granatu M7A2 (45 sekund zamiast 30 sekund) Naprawiono nierealistyczny promień obrażeń granatu M7A2 (10 metrów zamiast 5 metrów) Naprawiono awarię na Agropromie podczas wchodzenia do fabryki Agroprom Naprawiono okresowe loty do elektrowni jądrowej w Czarnobylu Naprawiono nieprawidłowe modele niektórych pseudopsów (modele szarych pseudopsów zamiast zwykłych i odwrotnie) Poprawiono te same nagrody za wykonanie zadań Sacharowa w poszukiwaniu artefaktów i części ciał mutantów oraz ceny za ich sprzedaż Sacharowowi (nagrody zwiększone o 50%) Naprawiono nieprawidłowe wskazanie redukcji wytrzymałości przez artefakty "Krople", "Kula ognia" i "Kryształ" (-0,2%/s, -0,5%/s i -1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i odpowiednio 1,5%/s) Naprawiono nieprawidłowe wskazanie regeneracji wytrzymałości przez artefakty „Ogień Bengalski”, „Błysk” i „Światło Księżyca” (0,2%/s, 0,5%/s i 1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i 1,5% odpowiednio /s) Grafika: Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Lepsza animacja biegu pistoletu MP-443 "Rook". Lepsze tekstury dla karabinu CheyTac M200 Lepsze tekstury granatnika RG-6 Lepsze tekstury granatnika RGM-40 "Kastet". Lepsze tekstury karabinu szturmowego AS „Val” i karabinu VSS „Vintorez”. Bardziej realistyczne tekstury karabinu maszynowego F2000 (ciemniejszy kolor) Bardziej realistyczne tekstury Sacharowa (biała szata zamiast niebieskiej) Rozgrywka: Bardziej realistyczna celność ognia z pistoletu automatycznego vz.61 (zwiększona o 33,3%) Bardziej realistyczna szybkostrzelność pistoletu automatycznego vz.61 (900 v/m zamiast 850 v/m) Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów o długości lufy mniejszej niż 108 mm (zmniejszona o 16,6%) Bardziej realistyczna celność ognia dla wszystkich pistoletów, rewolwerów i pistoletów maszynowych o długości lufy większej niż 146 mm (zwiększona o 16,6%) Bardziej realistyczna nazwa pistoletu maszynowego MP5A3 z nabojem .40 S&W (powinna brzmieć MP5/40A3) Bardziej realistyczne nazwy pistoletów maszynowych UMP-45, UMP-40 i UMP-9 (powinny być UMP) Bardziej realistyczne cechy nabojów 9x39 (prędkość pocisku jest mniejsza o 15 m/s) Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Nowa broń: pistolet MP-446 Viking, karabin M1A EBR Nowe leki: naftyzyna (lek przeciwradiacyjny) Nowe przedmioty: celownik PSO-1M2-1 Dodano możliwość montażu celownika PSO-1M2-1 na karabinie szturmowym AS "Val". Usunięto możliwość montażu celownika PSO-1 na broni na nabój 9x39 (zastąpienie PSO-1 przez PSO-1M2-1) Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do Petrenko dodano celownik PSO-1M2-1, do Sacharowa dodano naftyzynę) Bardziej realistyczna nazwa szkodliwego działania granatu Zarya-2 (psychologiczne zamiast światła i dźwięku) Bardziej realistyczna nazwa niszczącego efektu granatu AN-M14 (termiczny zamiast spalania) Bardziej realistyczna nazwa niszczącego działania granatu M7A2 (chemikalia zamiast gazu łzawiącego) Dodano opis granatu M7A2 (dodano promień obrażeń) Zmieniono opis laski dynamitu Inny: Zaktualizowano spawnera Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 7 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego (edytowane) Aktualizacja 0.34 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1qZYZmEnlOmD1sLrLYUqpe7qyKqk-Fn35/view?usp=sharing Poprawki: Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne Naprawiono błędną cenę sprzedaży granatów M7A2 u NPC i handlarzy Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach Naprawiono nierealistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego Typ 56 (zwiększone 10-krotnie) Naprawiono nierealistyczny zasób karabinów ASVK „Kord”, OSV-96 „Burglar” i VSSK „Vykhlop” (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów) Naprawiono nierealistyczne zasoby dla karabinów Arctic Warfare L121A1 i Barret M82A1 (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów) Naprawiono nierealistyczne zasoby karabinu CheyTac M200 „Interwencja” (10 000 strzałów zamiast 2000 strzałów) Naprawiono nierealistyczny zasób karabinu przeciwpancernego PTRD (10 000 strzałów zamiast 500) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego CAR-15 (2,43 kg zamiast 2,8 kg) Naprawiono nierealistyczną masę karabinu maszynowego DP (10,72 kg zamiast 10,7 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu SV-98 (7,2 kg zamiast 6,8 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego HK416 (3,56 kg zamiast 3,8 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu HK417 (4,75 kg zamiast 5,5 kg) Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu DSA-58 (powinno być SA-58 OSW) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego F2000 Taktycznego (3,8 kg zamiast 3,4 kg) Naprawiono brak dymu podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem Naprawiono obecność błysku podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem Naprawiono błędną nazwę nabojów .30-06 Springfield w opisach broni (.30-06 zamiast .30-06 Springfield) Naprawiono niemożność zainstalowania tłumika PRS QDC w karabinach M110, Mk.14 EBR, M39 EMR, M1A EBR i HK417 Naprawiono nierealistyczne właściwości diklofenaku i ketorolu (redukcja skutków ubocznych zamiast ich występowania) Naprawiono awarię podczas pojawiania się papierosów „Lucky Strike” i czujnika PP-4A w generatorze Grafika: Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury karabinu maszynowego DP Lepsze tekstury dla karabinu G43 Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego M240 Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego MG-42 Lepsze tekstury karabinu szturmowego StG-44 Lepsze tekstury karabinu maszynowego AUG A1 Lepsze tekstury dla pistoletu vz.52 Lepsze tekstury granatu Zarya-2 Lepsze tekstury pistoletu GSh-18 Lepsze tekstury karabinu szturmowego SIG SG 550 Lepsze tekstury dla pistoletu MP-444 "Bagheera". Bardziej realistyczne tekstury pistoletu MP-444 „Bagheera”. Bardziej realistyczne tekstury kapturów NVD (dodano rozmycie) Wysokiej jakości siatka celownicza do karabinu szturmowego AUG A1 Rozgrywka: Zmieniono artykuły ze szkoleniami w encyklopedii Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu Bardziej realistyczne właściwości paracetamolu (usunięto zmniejszoną liczbę skutków ubocznych) Zwiększona liczba wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości) Bardziej realistyczna szansa na zacięcie wszystkich broni (zwiększona 20x) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia broni serii AK (zwiększone 5-krotnie) Bardziej realistyczna szansa na zacięcie broni serii AR (zwiększona o 50%) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVD i SVDM (zmniejszone 2 razy) Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich rodzajów broni na kaliber .338 Lapua Magnum (1500 metrów zamiast 2000 metrów) Bardziej realistyczna żywotność pistoletów GSz-18, MP-443 „Wieża” i MP-446 „Wiking” (5000 strzałów zamiast 4000) Bardziej realistyczna żywotność produktu nr 62 (2000 strzałów zamiast 10 000 strzałów) Bardziej realistyczne obrażenia granatu TBG-7V „Tannin” (zwiększone 2 razy) Bardziej realistyczna waga karabinu DSA-58 (4,1 kg zamiast 4,08 kg) Bardziej realistyczna waga karabinu SCAR-H (3,6 kg zamiast 3,58 kg) Bardziej realistyczna waga karabinu Remington 700 (3,9 kg zamiast 4,08 kg) Bardziej realistyczne obrażenia od dynamitu (zwiększone o 20%) Inny: Zaktualizowany spawner Ulepszona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Edytowane 7 Lutego przez VicSR 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 1 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca Aktualizacja 0.35 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1Z5WqBiL_J13COFTJIInflPSEFNZ6NaHd/view?usp=drive_link Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono brakujący przycisk „Wyjście do menu” w menu pauzy Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono nierealistyczny promień zniszczenia granatu RGN (35 metrów zamiast 25 metrów) Naprawiono nierealistyczny promień ciągłego niszczenia granatu Mk.2A1 (10 metrów zamiast 7 metrów) Naprawiono nadmierny zasięg strzału granatników MGL M32 "Milcor" i M79 przy strzale 40x46 M576 (zmniejszony 4-krotnie) Naprawiono nierealistyczną charakterystykę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (prędkość pocisku większa o 90 m/s) Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (0,5 kg zamiast 0,8 kg) Naprawiono brak penetracji przeszkód przez pociski 23x75R "Shrapnel-25" Naprawiono nierealistyczną wagę magazynka M74 (6,88 kg zamiast 6,84 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę naftyzyny (0,01 kg zamiast 0,02 kg) Naprawiono awarię w barze podczas przechodzenia do Magazynów Wojskowych Naprawiono awarię, gdy notatka od twórców pojawiała się w spawnerze Grafika: Lepsze tekstury reliefowe Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Bardziej realistyczne ikony morfiny, nalbufiny, oksykodonu i heroiny (większa strzykawka) Lepsze tekstury granatów F-1 i RGD-5 Lepszy model granatu RGN Lepsze tekstury granatu RGO Lepsze tekstury pistoletu maszynowego PPSh Lepsze tekstury strzelby KS-23M "Drozd" Lepsze tekstury pistoletu maszynowego MP7A1 Lepsze tekstury miotacza ognia RPO-A "Shmel" Lepsze tekstury pistoletu maszynowego AEK-919K "Kashtan" Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74M, AK-101-2, AK-103-2 i AK-105-2 Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK, RPKN, RPK-74, RPK-74N i RPK-201 Rozgrywka: Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Zasięg wykrywania GG i NPC przez wzrok niewidomych psów jest zmniejszony o 33% Zakupy hurtowe od sprzedawców zostały przerobione zgodnie z wprowadzonymi zmianami Bardziej realistyczna nazwa rodzaju paracetamolu (przeciwbólowy, przeciwgorączkowy zamiast przeciwbólowego) Bardziej realistyczna nazwa rodzaju naloksonu (antagonista receptorów opioidowych zamiast antidotum przeciwbólowego) Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich strzelb, granatników, granatów o napędzie rakietowym i miotaczy ognia (zwiększona o 25%) Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów (200 metrów zamiast 150 metrów) Bardziej realistyczny promień całkowitego zniszczenia granatu RGO (16 metrów zamiast 17 metrów) Bardziej realistyczny pełny promień wybuchu granatu M67 (10 metrów zamiast 5 metrów) Bardziej realistyczny promień ciągłego niszczenia granatu RGN (8 metrów zamiast 9 metrów) Bardziej realistyczna nazwa granatu Mk.2A1 (powinna brzmieć Mk.2) Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości) Wojskowi snajperzy w Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu zostali ponownie wyposażeni (karabin OSV-96 „Włamywacz” został zastąpiony przez SVD) Bardziej realistyczna nazwa rodzaju pocisków łuskowych i półpłaszczowych nabojów (powinna być zwykła) Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 5,45x39 7BT4 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza) Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (prawdopodobieństwo pojawienia się chleba zwiększono o 33%, prawdopodobieństwo pojawienia się kiełbasy zwiększono o 50%, prawdopodobieństwo pojawienia się konserwy zwiększono 2 razy, prawdopodobieństwo pojawienia się batony „Mars” i „Snickers”, wódka „Nemiroff”, woda mineralna, kolby z wodą, napoje „Non Stop” i „Red Bull”, papierosy „Prima”, „Parliament”, „Lucky Strike” oraz skręt z marihuaną podwyższony o 50%, 2-krotnie wzrosło prawdopodobieństwo pojawienia się granatów RGN i RGO z Dołgowców, usunięto granaty F-1 i RGD-5 z Dołgowców, zwiększono o 50% prawdopodobieństwo pojawienia się konserw ze Swobodowców i najemników, wycięto bandytom piwo i karty do gry „Baltika”, najemnikom wycięto kawę i zastąpiono ją napojami „Non Stop” i „Red Bull”) Inny: Zaktualizowany spawnik Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 1 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) Aktualizacja 0.36 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono brakujące ślady po eksplozjach granatów, rakiet i zniszczonego sprzętu Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono okresowe awarie spowodowane brakiem parametru corpse_visual dla NPC Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu Arctic Warfare L115A3 (powinna brzmieć Arctic Warfare L115A1) Naprawiono lukę w teksturach podczas odtwarzania animacji przeładowania karabinu M14 Naprawiono nierealistyczną długość lufy karabinu Mosin (729 mm zamiast 730 mm) Naprawiono brakującą nazwę dynamitu w magazynach wojskowych i elektrowni jądrowej w Czarnobylu Naprawiono nierealistyczną wagę karabinka M1 i karabinka M2 (2,36 kg zamiast 2,4 kg) Naprawiono zbyt szybką animację wystrzału z karabinu maszynowego L86A2 LSW (spowolnienie o 42,8%) Naprawiono rozbieżność pomiędzy dźwiękiem przeładowania karabinu maszynowego L86A2 LSW a jego animacją (spowolnienie o 11,1%) Naprawiono nierealistyczną celność strzelb podczas strzelania pociskami .410/76, 20/70, 16/70 i 12/76 Brenneke oraz nabojami 12/76 FRAG-12 HE-AP (zmniejszono 4-krotnie) Naprawiono przyjazne nastawienie najemników do grupy „Wolność”, gdy wrogie nastawienie grupy „Wolność” do najemników (przyjazne nastawienie najemników zostało zastąpione wrogim) Naprawiono przyjazne podejście naukowców do wojska, gdy wojsko miało neutralny stosunek do naukowców (przyjazne podejście naukowców zastąpiono neutralnym) Grafika: Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Bardziej realistyczne rozmiary dziur po kulach ze wszystkich nabojów Lepszy model pistoletu PB Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74 i AKM Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK i RPK-74 Lepsze tekstury dla karabinów szturmowych CAR-15, M4A1 i HK416 Lepsze tekstury dla karabinów FAL, L1A1 i celownika optycznego L2A2 SUIT Rozgrywka: Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Prawdopodobieństwo pojawienia się części ciała wszystkich mutantów zmniejszono o 20% Bardziej realistyczna przeżywalność niewidomych psów (zwiększona o 20%) Bardziej realistyczna przeżywalność dzików (zmniejszona 2 razy) Obrażenia od trafień w głowę dzików zwiększone 2 razy Bardziej realistyczna przeżywalność pseudo-psów (zwiększona 2 razy) Bardziej realistyczna przeżywalność pseudogigantów (zmniejszona 2 razy) Bardziej realistyczna nazwa karabinu L1A1 (powinna brzmieć L1A1 SLR) Bardziej realistyczne obrażenia od pocisków naboju 12/76 FRAG-12 HE-AP (zwiększone o 50%) Bardziej realistyczne cechy kombinezonu ochrony chemicznej (wycięcie ochrony termicznej) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego StG-44 (zwiększone o 50%) Bardziej realistyczne nazwy karabinków M1 i karabinków M2 (powinny to być M1 i M2) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVDK, SVU i SVU-A (zmniejszone 2 razy) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu szturmowego L85A2 i karabinu maszynowego L86A2 LSW (zwiększone 2-krotnie) Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 7,62x54R 7BT1 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza) Bardziej realistyczna celność ognia karabinów ABC-36, G3SG1, G43, Zastava M76, karabinu Mosin, M1903, SVD, SVDM, SVDK, SVT-40, SVU i SVU-A (zmniejszona 2 razy) Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinów Arctic Warfare L118A1, L115A1, L121A1, M24A1, M24A3, SV-98, TRG-22, TRG-42 i VSSK „Vykhlop” (zmniejszona o połowę) Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinu DSR-1 i CheyTac M200 „Interwencja” (zmniejszona 5 razy) Zmieniono profile najemników NPC na Cordonie (weterani zostali zastąpieni doświadczonymi, mistrzowie zastąpieni weteranami) Przyjazne nastawienie grupy „Obowiązek” do naukowców i naukowców do grupy „Obowiązek” zostało zastąpione nastawieniem neutralnym Zmieniono opisy skafandrów kosmicznych i kombinezonów ochrony chemicznej (wycięto odniesienia do odpowiednio zamkniętych systemów oddechowych i kombinezonu izolacyjnego) Przerobiono łupy NPC niektórych grup (prawdopodobieństwo pojawienia się jodku potasu i cystaminy dla wojska zmniejszono 2 razy, naboje 12/76 FRAG-12 HE-AP dla najemników zastąpiono śrutem 12/76 6,2 mm i śrut 8 mm) Inny: Zaktualizowano spawnera Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Edytowane 1 Kwietnia przez VicSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 1 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja Aktualizacja 0.37 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono awarię podczas wprowadzania polecenia konsoli „rs_stats on” Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono nierealistyczną długość lufy dwulufowej strzelby TOZ-BM (720 mm zamiast 750 mm) Naprawiono nierealistyczną siłę niszczenia i prędkość pocisku dwulufowej strzelby TOZ-66 (zmniejszone odpowiednio o 2,2% i 0,03%) Naprawiono brak zakłóceń w oknie zapisu obrazu w menu ładowania zapisu przy wyborze zapisu z brakującym obrazem Naprawiono brakujący dźwięk eksplozji granatu w potykaczu podczas wspinaczki do kryjówki Strelki po ukończeniu misji „Poznaj Doktora” Naprawiono nieprawidłowe położenie nazw przedmiotów w oknie wyszukiwania na ekranach o rozdzielczości 4x3 Naprawiono nieprawidłowe krwawienie po trafieniach w chimery (zwiększone 5 razy) Grafika: Lepsze tekstury niektórych NPC Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury skrzynek z dokumentami wojskowymi Lepsze tekstury dwulufowej strzelby TOZ-BM, TOZ-BM, śrutówki TOZ-66 i śrutówki TOZ-34 Lepsze tekstury dla celownika optycznego L2A2 SUIT Rozgrywka: Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Bardziej realistyczna przeżywalność burerów (zmniejszona 3 razy) Krwawienie po trafieniach przeciwko GG, NPC i mutantom zostało zmniejszone o 50% Krwawienie po trafieniu w ręce i nogi GG i NPC zostało zmniejszone o 33% Redukcja ochrony fizycznej przez artefakt „Połówka Mięsa” została zmniejszona o 50% Zmniejszenie ochrony fizycznej artefaktu „Dusza” zostało zmniejszone o 66% Zmieniono nazwę edukacji w opisach artefaktów na Origin Dodano opisy celowników optycznych i granatników (określony przez producenta) Zmieniono artykuł w encyklopedii o źródle promieniotwórczości (wskazano bardziej realistyczne dawki promieniowania) Nowicjusze na Kordonie zostają uzbrojeni (pistolety maszynowe PP-91 Kedr zostają zastąpione ściętymi strzelbami TOZ-34) Nowicjusze na Kordonie zostali ponownie uzbrojeni (automatyczne pistolety vz.61 "Skorpion" zastąpiono ściętymi strzelbami TOZ-66) Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze strzelby piłowanej TOZ-BM, strzelby piłowanej TOZ-66 i strzelby piłowanej TOZ-34 (100 metrów zamiast 200 metrów) Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (dodano TOZ-66 do Sidorowicza, ściętą strzelbę TOZ-66 i ściętą strzelbę TOZ-34, TOZ-66 i TOZ-34 dodano do Bartendera) Zmieniono nagrody za ukończenie wszystkich misji pobocznych Generała Woronina (naboje 9x39 SP-6 zastąpiono nabojami 5,45x39 7N22, karabin szturmowy OTs-14-4A "Groza-4" zastąpiono AEK-971) Bardziej realistyczne charakterystyki nabojów 5,45x39 7N10, 5,56x45 M855, 5,45x45 M27 z paskiem, 7,62x54R 7N14 i 7,62x54R 7N26 (zużycie broni zwiększone o 10%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N22 i 7,62x39 7N23 (zużycie broni zwiększone o 20%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N24 i 5,56x45 M855A1 (zużycie broni zwiększone o 30%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7BT4 i 7,62x54R 7BT1 (zużycie broni zwiększone o 40%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,56x45 M995, 7,62x51 M61 i 7,62x51 M62 (zużycie broni zwiększone o 50%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x51 M993 (zużycie broni zwiększone o 60%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x54R 7N26 (masa pocisku 9,8 g zamiast 9,9 g) Bardziej realistyczna waga karabinów FAL i L1A1 SLR (odpowiednio 4,5 kg zamiast 4,45 kg i 4,2 kg) Bardziej realistyczny zasięg karabinu Mosin (500 metrów zamiast 800 metrów) Bardziej realistyczna celność ognia z odciętej strzelby Mosin (zmniejszona 2 razy) Dodano możliwość montażu celownika Hensoldt ZF w pistoletach maszynowych MP5A3 i MP5A5 Bardziej realistyczne właściwości ondansetronu (redukcja skutków ubocznych zwiększona o 33%) Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (do Monolitów dodano naftyzynę) Nazwa niestandardowego hełmu psi została zmieniona na hełm psi Lepsze dźwięki gwiżdżącego pocisku Inny: Zaktualizowany spawnik Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Zaktualizowano napisy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 1 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Aktualizacja 0.38 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono brakujące tekstury reliefu Naprawiono zbyt mały rozmiar celownika podczas trzymania noża Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu Mauser 98k (4,1 kg zamiast 4,5 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu SVD (4,5 kg zamiast 4,9 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinów SVU i SVU-A (5,9 kg zamiast 4,4 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu VSS Vintorez (3,3 kg zamiast 3,2 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę granatnika AG36 (1,36 kg zamiast 1,5 kg) Naprawiono nierealistyczną możliwość zainstalowania celownika ACOG na karabinie Ruger 10\22 Naprawiono niemożność zainstalowania tłumika QDSS NT4 w karabinach szturmowych Galil AR i Galil ARM Naprawiono błędną broń zombie weteranów Swobody (karabiny maszynowe M4A1 zamiast L85A2) Naprawiono nierealistyczną charakterystykę nabojów 5,45x39 7BT4 (masa pocisku 3 g zamiast 3,1 g, prędkość pocisku mniejsza o 5 m/s) Grafika: Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury artefaktu „Bateria” Rozgrywka: Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka Zmieniono dialog na temat naprawy broni i zbroi Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Przerobiono wiadomości dynamiczne (zmieniono warianty wiadomości handlowych) Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (16 nowych wiadomości) Zmieniono długość lufy testowej nabojów .22 LR (102 mm zamiast 470 mm) Bardziej realistyczne wskazanie energii pocisku wszystkich nabojów (energia pocisku jest zaokrąglona) Zmieniono dialog dotyczący zakupów hurtowych Barmana (naboje 9x18 PBM zastąpiono nabojami 9x18 Pst) Prześladowcy weterani zostali ponownie uzbrojeni (pistolety OTs-33 "Pernach" zastąpiono SOA) Przezbrojono Master Bandits (karabiny G43 zastąpiono Zastavą M76) Doświadczeni Swobodowici zostają przezbrajani (karabiny szturmowe M16A1 zastąpiono M16A2, karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1) dozbrajanie weteranów Swobody (karabiny szturmowe M16A1 zastąpiono M16A2, karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1, karabiny szturmowe M4A1 zastąpiono L85A2) Przezbrojenie mistrzów Swobody (karabiny szturmowe M4A1 zastąpiono L85A2, karabiny szturmowe FAMAS F1 zastąpiono M4A1) Zombie weterani Swobody zostali przezbrajeni (karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1) Przezbrojenie mistrzów Stalkerów i mistrzów zombie (karabiny SVU zastąpiono SVD, pistolety OTs-33 „Pernach” zastąpiono SOA) Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów maszynowych Galil AR i Galil MAR (zmniejszone 2 razy) Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x51 M62 (zużycie broni zmniejszone o 20%) Bardziej realistyczna waga celowników optycznych PSO-1 i PSO-1M2-1 (0,6 kg zamiast 0,62 kg) Bardziej realistyczna waga granatnika M203A1 (1,4 kg zamiast 1,36 kg) Bardziej realistyczna waga karabinu Ruger 10/22 (2,3 kg zamiast 2,27 kg) Bardziej realistyczna waga śrutowanej strzelby Mosin (2,5 kg zamiast 2 kg) Bardziej realistyczna waga karabinu G43 (4,4 kg zamiast 4,33 kg) Radio SY-101 zostało przemianowane na radio Dragon SY-101 Zmieniono opis radia Dragon SY-101 Przeprojektowano radio Dragon SY-101 (usunięto możliwość przesuwania radia do gniazda pistoletu, możliwość przy użyciu krótkofalówki, zaimplementowano możliwość słuchania audycji radiowych podczas korzystania z krótkofalówki, dodano dźwięk używania krótkofalówki) Przerobiono łupy NPC niektórych grup (dodano radio Dragon SY-101 dla Svobody i najemników, naboje 9x18 PBM będą pojawiać się w lokalizacjach od magazynów wojskowych po Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu) Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (usunięto strzelbę Winchester Model 1887 Sidorovicha, pistolet Bartender OTs-33 „Pernach” i karabin SVU usunięto, usunięto karabin maszynowy FAMAS F1 Skryaga) Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (dodano radio Dragon SY-101 dla Sidorowicza, Barmana, Petrenko i Skryaga, do Bartendera dodano naboje 9x18 Pst, do Skryagu dodano karabin maszynowy M16A2) Inny: Zaktualizowany program uruchamiający Zaktualizowany spawnik Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Zaktualizowano napisy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicSR Opublikowano 1 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca Aktualizacja 0.39 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono brakującą ikonę reflektora i śruby (można zobaczyć podczas śmierci przy otwartym ekwipunku) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego Galil AR (3,95 kg zamiast 4,25 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego Galil MAR (2,98 kg zamiast 3,3 kg) Naprawiono nierealistyczny odrzut pistoletu Fort-12B (zmniejszony o 11,9%) Naprawiono nierealistyczny komfort pistoletu Fort-12B (zmniejszony o 15,8%) Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono nierealistyczną celność karabinu Mauser 98k (zmniejszono 2 razy) Naprawiono brak zmiany kąta widzenia NPC podczas używania karabinu ASVK "Kord". Naprawiono nierealistyczny kąt widzenia noktowizora AN/PVS-7 (zwiększony 2-krotnie) Naprawiono rozbieżność pomiędzy dźwiękiem wystrzału z karabinów TRG-42 i TRG-22 a jego animacją (przyspieszona o 9,1%) Naprawiono nierealistyczną pojemność strzelby Remington 870 (7 nabojów zamiast 6 nabojów) Naprawiono nierealistyczną długość lufy strzelby Remington 870 (660 mm zamiast 470 mm) Naprawiono nierealistyczną wagę strzelby Remington 870 (3,6 kg zamiast 3,4 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 14,5x114 B-32 (1 kg zamiast 2 kg) Naprawiono nierealistyczną wagę tłumika APB (0,36 kg zamiast 0,5 kg) Grafika: Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury dla bagnetu M9 Bayonet Lepsze tekstury dla nabojów .357 Magnum Lepsze tekstury karabinu DSR-1 Lepsze tekstury karabinu szturmowego F2000 Taktycznego Lepsze tekstury dla karabinu HK417 Lepsze tekstury dla strzelby Remington 870 Lepsze tekstury karabinu maszynowego PKP "Pecheneg". Lepsze tekstury karabinu maszynowego RPD Lepsze tekstury karabinu szturmowego SR-3M „Whirlwind”. Lepsze tekstury dla strzelby USAS-12 Wycięto teksturę elektrowni jądrowej w Czarnobylu w Prypeci Rozgrywka: Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Dodano opis lornetki BPO 10x42 (podana jest nazwa typu) Bardziej realistyczna nazwa bagnetu M9 Bayonet (powinna być M9) Bardziej realistyczna nazwa granatnika RG-6 „Gnome” (powinna brzmieć RG-6) Bardziej realistyczna długość lufy karabinów szturmowych AKS-74U i AKS-74UN (207 mm zamiast 206 mm) Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich broni z zainstalowanym tłumikiem (zmniejszona o 10%) Bardziej realistyczna nazwa dla typu Remington 700 (karabin snajperski zamiast karabinu powtarzalnego) Pojemność karabinu Mauser 98k, karabinu Mosin i piłowanego karabinu Mosin została zmieniona na pojemność magazynka Bardziej realistyczne nazwy karabinów szturmowych OTs-14-4A "Groza-4" i OTs-14-1A "Groza-1" (powinny brzmieć OTs-14-4A "Groza" i OTs-14-1A "Groza") Bardziej realistyczna szybkostrzelność dla wszystkich karabinów powtarzalnych (od 21 v/m do 27 v/m w zależności od szybkości animacji strzału) Bardziej realistyczne rozmiary śladów po eksplozjach dynamitu, granatach rakietowych TBG-7V „Tanin”, RShG-2 „Aglen-2”, rakietach i rakietach ze śmigłowców S-5 (zwiększono 3-krotnie) Bardziej realistyczne rozmiary śladów trafień pociskami Z0x165 OFZ i 3BM22 (zwiększone 2 razy) Bardziej realistyczne kołysanie się rąk GG podczas celowania (minimalna prędkość zwiększona 5 razy) Dodano opisy noktowizorów (wskazany kąt widzenia) Nowości: Noktowizor AN/PVS-15 Zakupy hurtowe od sprzedawców zostały przerobione zgodnie z wprowadzonymi zmianami Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do Hoardera dodano noktowizory AN/PVS-7 i AN/PVS-15) Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (usunięto dwulufowe działa Sidorowicza IZH-27 i IZH-43) Bardziej realistyczna waga dłoni burra (0,5 kg zamiast 1 kg) Bardziej realistyczna waga pazurów chimery (0,1 kg zamiast 0,5 kg) Zmieniono nazwy wszystkich tłumików (przed nazwą modelu dodano słowo „Tłumik”) Zmieniono opis tłumika APB Czołg T-64BV został wycięty na terenie elektrowni jądrowej w Czarnobylu Inny: Zaktualizowano napisy Zaktualizowany spawnik Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.