Skocz do zawartości

Porady i cenne wskazówki


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik do Tajnych Ścieżek 2

Twórca poradnika: Aleksandr44; tłumaczył: trurl3

Jest doskonały przewodnik do TŚ 2. Zostało opisane, kto daje informacje o przejściach, handlarzach, receptach, przedmiotach kwestowych, itd...

Przewodnik TŚ 2: [KLIK]

 

 

=Zalecenia

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Niewielkie porady w przechodzeniu

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Niewielkie porady na temat postaci

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Przejścia w Tajnych Ścieżkach 2

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Przejścia z Sarkofagu na Czarnobyl, do Bunkra sterowania i do Prypeci

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Pomaganie Monolitowi w Prypeci

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Doktor na Bagnach

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Przejścia z MW

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Przejście do Kordonu z Doliny Mroku

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Wypad na Jantar

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Przejścia z Jantaru i z powrotem

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Jedno z ważnych przejść otrzymasz od Łukasza - przejście Radar-Prypeć otrzymasz po wypełnieniu wymagającego dużo chodzenia kwestu na poszukiwanie PDA dla Dzika.

 

Przejście Radar-Prypeć

  Pokaż ukrytą zawartość

 

W grze można dostać jeszcze kilka stałych przejść, nie są bardzo ważne ale pomogą skrócić drogę.

 

Przejścia KP-Bar i Radar-DM

  Pokaż ukrytą zawartość

 

W grze jest możliwość otrzymania jeszcze kilku dodatkowych, nieobowiązkowych dla przechodzenia scenariusza, przejść między lokacjami, pozwalających skracać drogę. Żeby je dostać, trzeba znaleźć specjalne arty - "Przewodniki" i zanieść je do Tropiciela, który pokaże ścieżkę którą odkrywa każdy "Przewodnik". Dialog o "Przewodniku" z Tropicielem otworzy się po spotkaniu z Inkognito na Agropromie.

 

Przejścia otrzymywane przy pomocy artów "Przewodnik"

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Teraz opiszę jedno przejście, tymczasowe, ale bardzo ważne dla scenariusza - przejście z Radaru do Martwego Miasta (MM).

 

Przejście Radar-MM

  Pokaż ukrytą zawartość

 

W grze jest jeszcze jeden przewodnik - "Nadprzewodnik", który otwiera długą ścieżkę przez kilka lokacji. Poszukiwania "Nadprzewodnika" rozpoczynasz na Bagnach kiedy spotykasz się z Doktorem po wyprawie do MM i poszukiwaniach zguby - Kariny. Ona zostaje u Doktora na Bagnach.

 

Poszukiwanie "Nadprzewodnika"

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Po ataku Powinności na Bar, z baru znikają Dzik, Graf i Tropiciel, dlatego wszystkie zadania z nimi trzeba wypełnić przed atakiem na Bar. Potem Barman mówi, że trzeba pomóc Doktorowi i wysyła cię do Kła po szczegóły. Kieł także mówi, że trzeba iść do Doktora. I tu pomoże ścieżka otworzona przy pomocy "Nadprzewodnika". Na Bagnach Doktor poprosi o przyniesienie mu paru rzeczy, potem da przejście z Bagien do Prypeci i dalej do rozwiązania scenariusza, na Czarnobyl.

W finale na Czarnobylu spotkasz się z legendą Zony, stalkerem Siemieckim, z Salomonem i z Tropicielem. Tropiciel będzie przy przejściu do Bunkra sterowania, ale przejścia nie będzie - Tropiciel mówi, że teraz do Bunkra można dostać się przez Sarkofag. Idziesz do Sarkofagu i stąd już trafiasz do Bunkra. Przejście z Sarkofagu do Bunkra będzie tam, gdzie w oryginale trafiasz do Bunkra - zakodowane drzwi. Dalej jest finał. Wybór finału zależy od Ciebie.

 

=Poszukiwanie schowka Siemieckiego

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Poszukiwanie części schematu miniguna i poszukiwanie amuletów

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Poszukiwanie amuletów

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Recepty artmodyfikacji w Tajnych Ścieżkach 2

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Spis kwestowych przedmiotów

  Pokaż ukrytą zawartość

 

=Artefakt "Serce kontrolera"

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Znalezione artefakty można przynosić do Krugłowa i wymieniać na inne artefakty, Krugłow wymienia je losowo i wydaje po kilka sztuk za jedno "Serce Kontrolera". Dla otrzymania potrzebnych artów, zapisujemy grę przed Krugłowem i przegrywamy, aż do otrzymania koniecznych artów. Możesz dostać praktycznie wszystkie główne arty w łańcuchach artmodyfikacji, а także niektóre inne - na przykład "Kryształy", które mogą przydać się, jeśli nie załatwiłeś sprawy jeszcze przesyłki Salomona z powodu braku artów na zapłatę Barmanowi. Można także za otrzymane arty dostać broń od Sacharowa.

 

=Handel w Tajnych Ścieżkach 2

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Zadania cykliczne mają termin wypełnienia - jeśli zadanie nie zostanie wypełnione w terminie, będzie przeniesione do niewypełnionych, dlatego staraj się brać tylko te zadania, dla wypełnienia których masz już odpowiednie przedmioty w inwentarzu. Zadania cykliczne powtarzają się co pewien czas (zazwyczaj w odstępie jednej doby gry).

W Tajnych Ścieżkach jest jeszcze kilku handlarzy, którzy sprzedają i kupują niektóre towary wyłącznie za pieniądze:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Po odwiedzeniu KP i wypełnieniu zadań pacyfistów, generał Smith daje w nagrodę unikatowy zestaw naprawczy do szybkich napraw broni, który do każdej naprawy wymaga obecności artefaktu "Meduza" w inwentarzu. Naprawia dowolny rodzaj i poziom uszkodzeń.

  • Dodatnia 8
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Poradnik do Tajnych Ścieżek 2
  • Gość zmienił(a) tytuł na Porady i cenne wskazówki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.