Кристофер (Kpuc) Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Data: 18.10.2004r Dostępne lokacje: Kordon, Wysypisko, Agroprom, Dolina Mroku, Bar / Rostok, Jantar, Magazyny Wojskowe, Martwe Miasto, Bagna, Radar / Czerwony Las, Centrum Sterowni Monolitu, CEA, Sarkofag, Generatory OPIS: Spoiler Jeden z najsłynniejszych oraz najbardziej rozbudowanych Buildów. Można powiedzieć, że Jest to wczesna wersja gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Build posiada wycięte lokacje z oryginalnej gry działające w niedokończonym Systemie A-life, mutanty, środki transportu i wiele innych rzeczy, których nie ujrzymy w finalnej wersji gry. Arsenał uzbrojenia jest mniej więcej taki sam jak w wersji finałowej, ale zostały zmienione niektóre statystyki i tekstury broni. SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Należy rozpakować archiwum i uruchomić za pomocą "run_alife_s.bat ". Uwaga: Trzeba skasować folder z zapisami gry ! LINKI DO POBRANIA: Spoiler https://yadi.sk/d/49HZsYQrTwUqw Źródło: https://stalker-ru.gamepedia.com/Build_1935 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 O dzięki zaraz sprawdzę bo właśnie miałem chęć na jakiegoś build'a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Z tego co wiem build strasznie niestabilny. Dłużej niż 10 minut bez wylotu nie pograsz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 18, 2011 Author Report Share Posted October 18, 2011 1936, tak jest strasznie niestabilny, mnie się nie udało zagrać ale 1935 to co innego, ta betka została na prośba fanów udostępniona, fani zrobili masa fix'ów i jest ok, jak pograsz trochę to będziesz wiedział czego nie należny robić. Robiąc save można przejść kawal fabuły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Już usunięte. Ja nie mam serca do wylotów. 3- 4 wyloty i szanowny katalog poszedł do śmieci. Przykro mi z tego powodu. A który jest najbardziej stabilny ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 20, 2011 Author Report Share Posted October 20, 2011 Za szybko się poddajesz, trzeba mieć nerwy ze stali do tych betek, w końcu to są nie skończone gry i jest w nich zawarta masa błędów. Nie da się powiedzieć wskazując palcem ta i ta, na moim starym sprzęcie - Core 2 Duo e7200 2x3,67GHz , 4GB DDR2 , EVGA 8800GTS 640MB działały w zasadzie wszystkie te kompilacje kodu. Bógi i zatrzymanie się gry miałem tylko w przypadku brakujących plików, wystarczyło dosztukować i heave fun :) Do tego miałem osobny system XP sp2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Westling567 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 W buildzie podobała mi się ilość usuniętych lokacji. Najbardziej pozwiedzać chciałem sobie Wymarłe Miasto (l08_deadcity). Jednak zatrważająca ilość bugtrapów i wrogich NPC-tów nie pozwoliły na spokojne zwiedzanie terenu...Na pierwszy rzut oka ,build ten może się wydawać,jaki jest super ,tyle usuniętej zawartości można sprawdzić itp. Jednak po jakichś 30 minutach nie można wytrzymać. Ale w zasadzie to tylko pierwotna,nieskończona wersja gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorotka Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Wiecie może, jakie pliki w Buildzie odpowiadaja za Secret lab (ten pod sarkofagiem)? Modyfikuję na próbę level w SoCu i chciałem akurat zmodyfikować coś nie coś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaWarudo Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 (edited) Witam. Mam niebywały problem, ponieważ gdy próbuję włączyć build, wyświetla mi się informacja tego typu: Spoiler Czy spotkał ktoś podobny przypadek? Dodam, że prawdopodobnie podobny problem mam z buildem 2205, tyle, że tam chociaż odpala Kordon, ale ładowanie zwiesza się przy ładowaniu tekstur Wysypiska. Edited September 6, 2018 by ZaWarudo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.