Liar Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Przeznaczone do modów na bazie AMK. Testowane na modzie Powrót Szramy cz.1. Otwórz notatnikiem plik: "task_manager.script" znajdujący się w folderze: gamedatascripts. W nim szukasz sekwencji kodu:function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)endi dopisz trochę kodu, zmieniając go, by wygladał tak:function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)db.actor:give_info_portion("info_amk_recipt_XXX")endw miejsce "XXX" wpisujemy nazwę recepty, uważając by nie zgubić cudzysłowu. Lista recept: tears_firedikoobrazgiant_small_brothercontroller_skalptears_electragrandmother_glassbeardsdummyelectra_dikoobraztears_chimaerapra_grandmother_glassbeardssopl_dikoobrazalmaz_kolobokpancirsimbionburer_grandmother_glassbeardstitan_kolobokcheshyastone_dikoobrazsteel_kolobokshkuraUwaga: wpisanie więcej niż 2-3 linii dodających receptę może spowodować wylot. Lepiej dodawać po jednej!. Następnie po załadowaniu sejwa idź do dowolnej postaci NPC, która daje tzw. kwesty cykliczne (Sidor, Barman, Woronin, Łukasz) i wykonaj dowolny kwest cykliczny, który ona zleca. W momencie wykonania kwestu (jak klikniesz na frazę "Wykonałem to zadanie" w dialogu) powinieneś otrzymać brakujący kod. Sprawdź w PDA w zakładce Dane. Zakładka Encyklopedia uzupełnia się później. Autor tekstu o sposobie dodawania infoporcji: Yurek, którego zasługą jest również odnalezienie nazw recept oraz informacja o możliwości wylotów. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nati20 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Druga metoda na otrzymanie recept od Sacharowa za zadanie cykliczne "przynieś część mutanta" Zaczynamy od znalezienia sobie pliku task_manager.ltx w folder gry/gamedata/config/misc i robimy sobie kopie zapasową na wszelki wypadek.Następnie otwierami go notatnikiem i szukamy frazy[ecolog_monster_part_1]type = monster_partcommunity = actortext = ecolog_monster_part_1_textdescription = ecolog_monster_part_1_descrparent = ecologtarget = mutant_snork_legreward_money = 300reward_reputation = +20reward_relation = ecolog, +15reward_rank = 2reward_item = medkit_scienticreward_info = ecolog_snork_infotime = 604800prior = 1Jak widzimy mamy tu dodaną linijkę:reward_info = ecolog_snork_infoNa samym końcu pliku znajdziemy oodniesienie do tej frazy[ecolog_snork_info]info_portion = info_amk_recipt_tears_elektraI tak za pierwszym razem gdy przyniesiemy Sacharowowi nogę snorka dostaniemy receptę na łzy elektry. Sytuację tę możemy powtórzyć z innymi częściami ciała mutantów np. z ogonem nibypsa dopisująć do kolejnego zadania pod linijką reward_item linijkęreward_info = ecolog_psevdodog_infooraz na samym końcu pliku[ecolog_psevdodog_info]info_portion = info_amk_recipt_XXXgdzie XXX zastępujemy nazwą recepty. Nazwy podane są w pierwszym poście w spoilerze. Plik zapisujemy, włączamy grę i idziemy do Sacharowa i bierzemy questa do którego dodaliśmy receptę, w momencie wykonania go recepte powinniśmy mieć w pda. Jeśli mamy ich więcej dodajemy je do innych questów bo jak pamiętamy questy są cykliczne i dopiero po 24 godzinach Sacharow będzie miał ponownie questa na cześć ciała którą użyliśmy. Od siebie jeszcze dodam że nasze tricki nie zastąpią wam radości z otrzymania czy znalezienia ich w tradycyjny sposób więc radzę użyć ich w ostateczności np. jak w moim przypadku- panowie monolitowcy mnie nie lubią więc nie mogę już zrobić dla nich questów. Podany sposób jest o tyle interesujący że przy okazji możemy edytować sobie nagrode rzeczową za przyniesienie części ciała bądz artefaktu, ja dodałam sobie gorące kryształy i naboje do miniguna xD Powodzenia 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi