Skocz do zawartości

Dodajemy receptę transmutacji artefaktu


Rekomendowane odpowiedzi

Przeznaczone do modów na bazie AMK. Testowane na modzie Powrót Szramy cz.1.

Otwórz notatnikiem plik: "task_manager.script" znajdujący się w folderze: gamedatascripts.

W nim szukasz sekwencji kodu:

function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)end

i dopisz trochę kodu, zmieniając go, by wygladał tak:

function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)db.actor:give_info_portion("info_amk_recipt_XXX")end

w miejsce "XXX" wpisujemy nazwę recepty, uważając by nie zgubić cudzysłowu. Lista recept:
 

tears_firedikoobrazgiant_small_brothercontroller_skalptears_electragrandmother_glassbeardsdummyelectra_dikoobraztears_chimaerapra_grandmother_glassbeardssopl_dikoobrazalmaz_kolobokpancirsimbionburer_grandmother_glassbeardstitan_kolobokcheshyastone_dikoobrazsteel_kolobokshkura


Uwaga: wpisanie więcej niż 2-3 linii dodających receptę może spowodować wylot. Lepiej dodawać po jednej!.

Następnie po załadowaniu sejwa idź do dowolnej postaci NPC, która daje tzw. kwesty cykliczne (Sidor, Barman, Woronin, Łukasz) i wykonaj dowolny kwest cykliczny, który ona zleca.
W momencie wykonania kwestu (jak klikniesz na frazę "Wykonałem to zadanie" w dialogu) powinieneś otrzymać brakujący kod. Sprawdź w PDA w zakładce Dane. Zakładka Encyklopedia uzupełnia się później.

Autor tekstu o sposobie dodawania infoporcji: Yurek, którego zasługą jest również odnalezienie nazw recept oraz informacja o możliwości wylotów.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga metoda na otrzymanie recept od Sacharowa za zadanie cykliczne "przynieś część mutanta"

Zaczynamy od znalezienia sobie pliku task_manager.ltx w folder gry/gamedata/config/misc i robimy sobie kopie zapasową na wszelki wypadek.Następnie otwierami go notatnikiem i szukamy frazy

[ecolog_monster_part_1]type = monster_partcommunity = actortext = ecolog_monster_part_1_textdescription = ecolog_monster_part_1_descrparent = ecologtarget = mutant_snork_legreward_money = 300reward_reputation = +20reward_relation = ecolog, +15reward_rank = 2reward_item = medkit_scienticreward_info = ecolog_snork_infotime = 604800prior = 1

Jak widzimy mamy tu dodaną linijkę:

reward_info = ecolog_snork_info

Na samym końcu pliku znajdziemy oodniesienie do tej frazy

[ecolog_snork_info]info_portion = info_amk_recipt_tears_elektra

I tak za pierwszym razem gdy przyniesiemy Sacharowowi nogę snorka dostaniemy receptę na łzy elektry.
Sytuację tę możemy powtórzyć z innymi częściami ciała mutantów np. z ogonem nibypsa dopisująć do kolejnego zadania pod linijką reward_item linijkę

reward_info = ecolog_psevdodog_info

oraz na samym końcu pliku

[ecolog_psevdodog_info]info_portion = info_amk_recipt_XXX

gdzie XXX zastępujemy nazwą recepty. Nazwy podane są w pierwszym poście w spoilerze.

Plik zapisujemy, włączamy grę i idziemy do Sacharowa i bierzemy questa do którego dodaliśmy receptę, w momencie wykonania go recepte powinniśmy mieć w pda. Jeśli mamy ich więcej dodajemy je do innych questów bo jak pamiętamy questy są cykliczne i dopiero po 24 godzinach Sacharow będzie miał ponownie questa na cześć ciała którą użyliśmy. Od siebie jeszcze dodam że nasze tricki nie zastąpią wam radości z otrzymania czy znalezienia ich w tradycyjny sposób więc radzę użyć ich w ostateczności np. jak w moim przypadku- panowie monolitowcy mnie nie lubią więc nie mogę już zrobić dla nich questów.

Podany sposób jest o tyle interesujący że przy okazji możemy edytować sobie nagrode rzeczową za przyniesienie części ciała bądz artefaktu, ja dodałam sobie gorące kryształy i naboje do miniguna xD

Powodzenia

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.