suharex Opublikowano 18 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) Ok mam . Leżał na ziemi lekko zakamuflowany w plecaku. Przy okazji chciałem wziąć schowek dla Kostii ale po wzięciu i teleportowaniu kilkanaście metrów dalej padam ;/ Edytowane 18 Marca 2013 przez suharex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 18 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) Jeśli szukasz schowka Kostyi na Radarze, sprawdź ten temat odnośnie problemów z otrzymywanym obrażeniem. Wyciąg z poradnika:Jeśli przy wzięciu zawartości schowka na Radarze następuje momentalna śmierć i nic nie pomaga, to robimy tak!W pliku spawn_teleport.script znajdujemy taka funkcję: function polet()local h = hit()h.power = 5h.direction = vector_rotate_y(db.actor:direction(), 90)h.draftsman = db.actorh.impulse = 100h.type = hit.wounddb.actor:hit(h)db.actor:give_info_portion("polet")end I zmieniamy w niej znaczenie h.power = 5. Zmniejszenie liczby powoduje osłabienie uderzenia. Wartość h.power = 5 zmień na np. 0.1Jeśli, sprawa dotyczy innego schowka, napisz o jaki chodzi. Edit: zapomniałbym - zrób kopię edytowanego pliku! Edytowane 18 Marca 2013 przez The Emperor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.