Skocz do zawartości

vandr

Stalker
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana vandr w dniu 9 Czerwca 2014

Użytkownicy przyznają vandr punkty reputacji!

O vandr

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    1398
  • Frakcja
    Ekolodzy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vandr

Weteran

Weteran (6/21)

74

Reputacja

  1. anatol, pytałem, ponieważ wraz z przejściem na Jantar wywali ci grę do pulpitu. AA 2 była tworzona tylko pod dynamiczne oświetlenie, lecz przygotowaliśmy fix dla ludzi grających na statyku, tak więc przeczytaj poniższy komunikat. UWAGA: Do pierwszego postu został dołączony link Tajne Ścieżki 2 + Autumn Aurora 2.1 - dodatkowe pliki. Zalecam go pobranie wszystkim, a zwłaszcza tym, którzy grają w moda na oświetleniu statycznym. W paczce znajdują się: DOF Fix - pojedynczy plik uaktywniający dynamiczną głębie ostrości (tylko dla użytkowników ENB i pełnego dynamicznego oświetlenia) Kolorowa jesień - dla tych, którzy wolą "defaultowe' drzewka AA2. Kolorowa jesień w pełni. R1 Fix - fix umożliwiający grę osobom na oświetleniu statycznym. Bez tego moda, gra na mapach znanych z podstawki jest NIEMOŻLIWA na oświetleniu statycznym. Scopes Fix - ktoś kiedyś gdzieś tam zgłaszał problem, polegający na niewłaściwej sumie kontrolnej tekstur celowników, co skutkuwało wypadem do pulpitu. Mi i wielu innych to nigdy się nie przydarzyło, lecz jeśli ktoś by się z tym spotkał, ten fix w zupełności pomoże.
  2. anatol, grasz na oświetleniu statycznym? Jeśli tak, to będę musiał załadować jeszcze jedną poprawkę o której zapomniałem wspomnieć - modyfikowane pliki vanilliowych levelów dla graczy korzystających ze statyka. W ogóle, uzbieram wszystko do kupy i wrzucę jako "pliki dodatkowe dla adaptacji".
  3. Zapomniałem o ostatniej rzeczy - jeśli ktoś woli kolorowe drzewka (a nie martwe i suche, jak w domyślnym modzie) niech pobierze poniższą paczkę. To już wszystko. https://www.sendspace.com/file/27cv2s
  4. Byłbym zapomniał - pobierzcie tego malutkiego fixa i wrzućcie do folderu z grą. Włącza on dynamiczną głębie ostrości podczas gry. http://www30.zippyshare.com/v/a6NPUljB/file.html
  5. Będę wdzięczny jeśli ktoś napisze, czy bez problemu odpalił moda i wszedł do gry bo jedna osoba ma problem z logiem o brakującym defines.ltx, co nie powinno mieć miejsca. Być może jakiś plik umknął przy wypakowywaniu.
  6. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko. Czemuż miałbym mieć? Możecie rozsyłać na jakie Wam się podoba hostingi, jeśli to Wam tylko pomoże.
  7. Będzie ciężko. Mój upload jest baaardzo wolny i wrzucanie takich plików to mnie mordęga. Może ktoś inny spełni Twoją prośbę.
  8. Witam, pierwszy post tematu został zaktualizowany o najnowszą wersję adaptacji (i najprawdopodobniej finalną...) ze stycznia 2016 roku.
  9. Tak. O ile autoryzacja przebiegnie szybko to już jutro rano (albo nawet dziś w nocy) mod będzie dostępny do pobrania.
  10. AA2 to zbyt duży mod by łączyć go z jakimkolwiek innym w taki sposób. Dlaczego chcesz łączyć je oba? Musisz się zdecydować, albo AA2 albo coś innego.
  11. Dzięki, aczkolwiek niepotrzebnie - co zostało zrobione to zostało. ;)
  12. Monolityczny, parallax mapping już był w AA2 od początku. Obsługiwany jest przez Shadery sky4ce. Premiera w sobotę tudzież niedzielę (z naciskiem na sobotę).
  13. Nadchodzi wersja moda 2.05 a wraz z nią kilka nowości, w tym jedna, która będzie istnym gwoźdźiem programu + małe poprawki. Grafika i dźwięki zostały doszlifowane do maksymalnego stopnia. Galeria skrinów. I galeria skrinów z wersji 2.05
  14. Od razu zaznaczam, że nie zmienialiśmy lokalizacji żadnego z questowych przedmiotów itp. A co do błędu na magazynach - to dziwne, bo mi nic takiego nie wyskoczyło.
  15. Mały patch dla adaptacji, który warto pobrać. Zmienione na lepsze animacje/modele/dźwięki broni, NPC'ów (niechcący zamiast Barmana na Kordonie był Sidor...) itp. Narzucić zarówno BIN (tylko Ci co grają z ENB) jak i GAMEDATA oraz zatwierdzić podmianę wszystkich plików. Nowa gra oczywiście niewymagana... Patch
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.