-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Daner

Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Frakcja
Zombifikowani
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Daner

Gość w Zonie (1/21)
2
Reputacja
-
Niepozorny mod a całkiem przyjemny, grałem w podstawkę w wersji repack, na niskich detalach, pewnie dało by się coś podciągnąć ale już nie chciało mi się kombinować. -dobry stosunek akcji do eksploracji i dialogów, nie ma zbyt długich wędrówek albo monologów na 5 monitorów, strzelania też odpowiednia ilość, nie mamy wrażenia że gramy w symulator chodzenia i gadania, ale też nie robi się z tego call of duty z setkami trupów, nie nudzi. -ciekawe nowe lokacje, nie jakaś smutna płaska łąka, szczególnie pierwsza mapa, przynajmniej ja jeszcze jej nie widziałem w innych modach. -fabuła dość prosta i to mi się spodobało, bez przekombinowania, zbyt wielu zwrotów akcji czy mistycyzmu. -praktycznie cały mod da się przejść bez poradników czy filmów na yt, jakieś zadania podoczne mi jeszcze zostały ale to na plus że nie trzeba być jasnowidzem ani co chwile wychodzić z gry żeby ruszyć do przodu, ja takich modów raczej unikam, co to za przyjemność grać cały czas z solucją. Polecam.
- 65 odpowiedzi
-
- 1
-
-
- nowa fabuła
- nowe zadania
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Rzeczywiście jak się ma 2 pda to wystarczy dopłacić 70k, warto zdobyć dobry detektor jak kolega opisywał na pierwszej stronie to szybko kasa wpada.
- 69 odpowiedzi
-
- 1
-
-
- dead city
- nowa fabuła
- (i 6 więcej)
-
Mam 5 pda po oddaniu Barmanowi jego działki, jeśli oddam 6 technikowi to da mi to urządzenie deszyfrujące bez pobierania opłaty dobrze zrozumiałem? Gdzie jeszcze jedno znaleźć, ubiłem wszystkich najemników, a kasy nie mam żeby zapłacić pełną kwotę.
- 69 odpowiedzi
-
- dead city
- nowa fabuła
- (i 6 więcej)
-
Dzięki za spolszczenie. Ktoś kupuje jeszcze artefakty po pełnej cenie z wyjątkiem naukowców w pierwszej lokacji, nie chce mi się tam podróżować kolejny raz a trochę się nazbierało, jestem na etapie szukania Borsuka. Co do moda to nie trafi do moich ulubionych, raczej na raz.Początek dość nudny, dużo chodzenia w te i z powrotem, przeciwnicy trafiają z 300 metrów, udźwig mały przez długi czas, teren trochę za duży, szczególnie pierwsza mapa.Do tego brak zadań pobocznych czy jakiś przemierzających zonę stalkerów też nie pomaga na nudę, warto by dodać przewodników do szybkiej podróży moim zdaniem. Właśnie przymierzam się do kupna egzo i zebrałem kilka fajnych artefaktów więc teraz się robi przyjemniej ale początki były dosyć upierdliwe, żaba zabija mnie na strzała serio:) Na plus na pewno nowe/przerobione lokacje, dużo artefaktów i sprzętu, fabuła trochę intryguje, tym razem bez żadnego mistycyzmu, jestem ciekawy co będzie dalej.
- 204 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wie ktoś gdzie jest zaginiony stalker Sknera? To zadanie z tablicy ogłoszeń. Znalazłem https://rutube.ru/video/6ef081b9db6d1aa1debcc64bf2f6df88/?playlist=240192
- 141 odpowiedzi
-
- cutscenki
- mody o najemnikach
- (i 7 więcej)
-
Też wywaliło mnie kilka razy jak pierwszy raz szedłem do Baru, w końcu zacząłem iść tyłem bardzo powoli będąc zwróconym w kierunku tego przejścia gdzie psy latają i się udało.😄Może przypadek a może mniej postaci było na ekranie, komp miał czas żeby to przerobić i zadziałało, nie wiem, potem już było lepiej.
- 219 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki, udało się, a z tym Alanem z którym mamy iść do Prypeci co trzeba zrobić, bo chodzę po mieście i nic się nie dzieje. Widziałem na yt że koleś był z nim wyłączyć mózgozwęglacz i zadanie ruszyło ale ja już to dawno zrobiłem sam.Byłem z nim w tej lokacji jak i w elektrowni ale nic się nie dzieje, może w złej kolejność poszedłem i się zablokowało.
- 219 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wie ktoś co zrobić w zadaniach o zaginionych stalkerach na agropromie i aktywności wojska, kiedy wchodzę do podziemi od razu wybucham.Te zadania odblokowują się chyba po skończeniu głównego wątku i pogadaniu z Barmanem, myślałem że mam się czołgać czy coś ale nie działa.
- 219 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mocno się obniżył poziom trudności względem starszych wersji? Słyszałem że to mega gehenna i anomaly przy tym to gra dla dzieci, podejrzewałem że się odbije w związku z tym a tymczasem wydaje mi się że jest normalnie, nie ginie się nawet na strzał bandytów mimo braku pancerza, tylko w swetrze byłem , wojskowych przy moście też łatwo rozwaliłem, nie trafiają z 100 metrów między oczy. Naszywki za 400 rubli, aż za szybko kasa wpada. Mam poziom gry hardkorowy a ekonomi szperacz.SoC Gunslinger 1.9 + Final Update wydał mi się dużo trudniejszy, szczególnie po względem obrażeń wrogów i ich celności. Ale muszę powiedzieć że mod fajny, w końcu emisje, szybka podróż, i dynamiczne wiadomości, tego szukałem.
- 219 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cień Czarnobyla + Gunslinger Mod + Final Update
Daner odpowiedział(a) na Agrael temat w Mody PL do SoC
Rzadkie są te emisje czy znowu mi się coś zaklinowało? Idę do barmana z dokumentami, spałem dwa razy i jeszcze ani jednej nie miałem.- 34 odpowiedzi
-
- gunslinger
- nowe bronie
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cień czarnobyla - szybka podróż, naprawa sprzętu, więcej broni.
Daner opublikował(a) temat w Szukam moda/modów
Hej, szukam moda dodającego bajery z kolejnych gier jak szybka podróż, naprawa i ulepszanie sprzętu, ewentualnie więcej broni i pancerzy.I może coś naprawiające błędy w pakiecie:) -
Wrzuciłem dodatek dla SRP opóźniający emisję i chyba to się odblokowało bo już miałem emisje po dołączeniu do wolności i przejściu na wysypisko. Po około 10 godzinach gry.
-
Daner obserwuje zawartość Brak emisji w wersji oryginalnej i SRP
-
Jak w temacie, postanowiłem zagrać kolejny raz w czyste niebo tym razem z modem SRP i dowiedziałem się że już w tej części powinny być dynamiczne emisje, byłem przekonany że pojawiły się dopiero w zewie bo ich nie miałem ostatnio przez całą grę:) W każdym razie mam tylko te scenariuszowe na początku gry a później cisza, tak w wersji oryginalnej na steam jak i z modem SRP. Ktoś spotkał się z czymś takim bo nic nie mogę znaleźć w internecie, wiem że w SRP opcjonalnie można wyłączyć emisje ale tego nie robiłem, zresztą na podstawowej wersji też nie miałem. Właśnie skończyłem wątek oczyszczania podziemi dla powinności i dołączyłem do wolności.
-
Witam. Jestem dość nowy w temacie, ponownie po latach ukończyłem trylogie zakochując się i spróbowałem moda anomaly a teraz to. Jeśli chodzi o wartość produkcyjną, interfejs czy dubbing to wygląda to praktycznie jak pełnoprawna gra, naprawdę coś rzadko spotykanego jeśli chodzi o mody, pewnie można by to sprzedawać, ale mam z tym modem sporo problemów. -Nie ma klimatu, jest zbyt kolorowo, nie twierdze że zona zawsze musi być szaro bura ale tutaj jest aż za duże nasycenie kolorów i noc jest za jasna, udźwiękowienie też wydaje mi się gorsze niż w niebie czy anomaly, mam wrażenie że jakoś sztucznie to wygląda tym bardziej że świat jest bardzo statyczny. -interfejs może jest ładny i profesjonalny ale też nie oddaje klimatu, jest zbyt czysty i sterylny, pda w oryginalnych grach wygląda surowo i realistycznie, niczym jakiś gps, tutaj mamy od razu wrażenie że gramy w gierkę. -brak systemu a-life naprawdę doskwiera szczególnie po ukończeniu czystego nieba gdzie wyglądało to naprawdę fajnie.Tutaj przeciwnicy odradzają się w tych samym miejscach, nudno się robi, dla mnie a-life to jedna z fajniejszych cech tych gier. -brak szybkiej podróży boli tym bardziej że mijamy te same grupki wrogów, nie ma dynamicznych emisji. -strasznie liniowy, idziemy od znacznika do znacznika, to wrażenie liniowości jest spotęgowane zablokowanymi przejściami i tylko jednym wyjściem z obszaru. -poziom pisarstwa również jest kiepski, brakuje jakiejś motywacji naszego bohatera, dlaczego on się tutaj pakuje w tak młodym wieku, kumpel narzeka że żołnierze zabrali mu brzoskwinie w puszce, serio, i te questy o duchach naprawdę kiepskie i nie pasują do stalkera, mam wrażenie że jakoś młody człowiek to pisał. Uważam że najmocniejsze cechy stalkera to klimat, żyjący świat i nieliniowość, a we wszystkich tych punktach ten mod zawodzi.Paradoksalne że twórcy nazwali to true stalker a zdają się nie wiedzieć co jest najważniejsze w tych grach:) Trochę to wygląda jakby Amerykanie próbowali zrobić kolejną część ale nie zrozumieli do końca oryginalnych gier, dziwne. Chyba twórcą zależało żeby po prostu opowiedzieć swoją historie, ja odpadłem.
- 632 odpowiedzi
-
- cutscenki
- letnia atmosfera
- (i 9 więcej)