Jump to content

gawron

Doświadczony tłumacz
  • Posts

    2,618
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    214

gawron last won the day on July 25

gawron had the most liked content!

5 Followers

About gawron

  • Birthday 04/27/1968

Profile Information

  • Ruble
    116845
  • Frakcja
    Renegaci
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

10,724 profile views

gawron's Achievements

Odrodzony

Odrodzony (15/21)

5.2k

Reputation

  1. Jestem zaszczepiony i choć myślę, że gówno to, kogo obchodzi, to właśnie przed chwilą naszła mnie nieodparta chęć podzielenia się tym z całym światem...
  2. @Agraelu, nie miałem nikogo konkretnego na myśli, po prostu zwróciła moją uwagę nieścisłość, bo punkty reputacji to punkty reputacji a posty to posty. Ot i tyle.
  3. @kondotierze. Też obserwowałem na jednym z rosyjskojęzycznych forów wylew gorzkich żali na Farthest Edge, jednak nijak się to ma do mojej gry. Jedyny wylot, jaki zaliczyłem to przy próbie zbliżenia się do Wioski nowicjuszy po zabraniu PDA Przewodnika w nieodpowiednim momencie, czyli za wcześnie. Jest to bug, ale nic się nie dzieje, wspomniane PDA można zabrać po wyjściu z anomalii przestrzennej, pogadać z handlarzem, następnie przeprowadzić ostatnią rozmowę z Kostoprawem, razem podążyć do wyjścia ze strefy i na tym zakończyć grę. Faktycznie zapisy można robić tylko przy ogniskach, nie wszystkich, więc lepiej stąpać ostrożnie i często pykać seavy, żeby później nie mieć pretensji do garbatego, że ma dzieci proste. @kondotierze, za tobą tyle modów, uporałeś się z tyloma wylotami, więc ten mod to dla Ciebie bułka z masłem. A jak to jest z "godnością uwagi", musisz sam się przekonać, w końcu mod nie dla wszystkich musi być interesujący. Dla mnie jest.
  4. Trzecia odsłona Hibernation Evil to niedługi, na jakieś dwie godziny gry mod. W porównaniu do poprzednich części trójka to prawdziwy psychodelik. Podobnie jak w poprzednich częściach, sporo biegania, szukania i nieoczekiwanych zmian miejsca. Do tego przyzwoite modele pukawek, odpowiednio dobrane dźwięki i nieco zmieniona grafika. Zresztą, myślę, że autorowi najmniej chodzi o stronę graficzną moda, a zdecydowanie bardziej stawia na atmosferę, czym mnie przekonał, dlatego chętnie zagram w zapowiedzianą czwartą część HE. Parę screenów z mojej gry:
  5. Przeglądając ten temat nasunęła mi się taka oto uwaga-refleksja. Po myślniku za ikoną rangi chyba nie powinno być napisane ilość punktów tylko ilość wypowiedzi, co za tym idzie, aby wskoczyć poziom wyżej, niekoniecznie trzeba na to zasłużyć, wystarczy klepać posty. Chyba że coś opacznie zrozumiałem, jeśli tak to przepraszam za mój kamyczek do ogródka.
  6. Z tego, co się orientuję, to głównym atutem Gone Soul jest niezła fabuła, a opiniami ze wspomnianego forum za bardzo bym się nie kierował, potrafią być zaskakujące. No i myślę, że z weaponami autor by sobie poradził, tak że obstawiam upodobania.
  7. Autor mógłby jeszcze dodać jakąś bardziej współczesną paczkę broni, ale to tylko moja subiektywna opinia.
  8. Grałem w poprzednie części, z resztą napisałem parę zdań w tematach poprzednich odsłon. Trójkę na razie odpaliłem, jak będzie więcej czasu, też zagram.
  9. Odpaliłem moda z ciekawości, fajny klimat... Instalacja na polską platformę:
  10. Mod godny uwagi moim zdaniem. Chociaż autor starał się oderwać od przetartych szlaków i umiejscowił akcję w zamkniętej strefie w okolicach miasta Kańsk, to na tym praktycznie kończą się różnice z trylogią. Dla mnie jest to STALKER w czystej postaci, nawet użyte ksywki pochodzą z innych znanych modyfikacji. Nowa lokacja, fajna grafika, ciekawa fabuła, ludzkie dialogi, atmosfera, nieprzesadnie użyte czary-mary, czego chcieć więcej... Jest jednak jedno "ale"... Od początku gry na nieświadomego stalkera eksploratora czekają ukryte w schowkach ważne przedmioty (byłoby lepiej, gdyby pojawiały się po aktywacji zadań). Rozpoczynałem grę dwa razy, ponieważ za pierwszym razem nieświadomie wyczyściłem parę takich schowków i niepotrzebnie zabiłem ważną postać, czym skutecznie połamałem logikę i zablokowałem dalszą grę. Odpalając Farthest Edge najlepiej kierować się dwoma prostymi zasadami. Po pierwsze: biegniemy tylko tam, gdzie nam każą, kierujemy się na znacznik lub podążamy za postacią i robimy, co trzeba (fabuła i tak zaprowadzi nas do wszystkich miejsc godnych uwagi). Po drugie: PDA, niby-artefakty i notatki zabieramy ze schowków w trakcie wykonywania zadań. Grając w ten sposób nie powinno być większych problemów z poznaniem historii opowiedzianej w Farthest Edge z numerem jeden. Jednak nie zapominajmy, że jest to w końcu anomalna strefa i tu wszystko może się darzyć...
  11. Odpaliłem modyfikację, rozejrzałem się po okolicy, pogadałem ze stalkerami. Zapowiada się parę godzin ciekawej fabuły, a jak będzie, zobaczymy...
  12. Nie jestem znawcą, ale bez zastanowienia obstawiam, że ID = rzecz/przedmiot. Wszystkie postacie i przedmioty mają swój identyfikator łącznie z dialogami itd. Myślę, że właśnie to autor miał na myśli.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity