Jump to content

gawron

Doświadczony tłumacz
  • Content Count

    2389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    209

gawron last won the day on February 21

gawron had the most liked content!

Community Reputation

4508 Przyjacielski

4 Followers

About gawron

  • Rank
    Mistrz
  • Birthday 04/27/1968

Profile Information

  • Ruble
    76371
  • Frakcja
    Renegaci
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6818 profile views
  1. Nie zapomniałeś przypadkiem wyjąć detektora? Może poniższy filmik Ci pomoże.
  2. W tym modzie ui_hud jest trochę inny, więc trzeba skopiować tylko pliki z config/ui i powinna pokazać się odchudzona minimapa.
  3. W przypadku tankowania Łady, do której Sergiej dostał kluczyki, trzeba z pełnym kanistrem stanąć nie przy wlewie, ale z drugiej strony auta (przynajmniej u mnie tak to działa), taki błąd moda.
  4. Wszystkiego Najlepszego! Dużo słońca i radości
  5. @Agrael. Nie brałem udziału w pracach nad spolszczeniem. Cóż, chyba potraktuję to jako zachętę na przyszłość, tylko nie wiem, czy zasłużę Sprawdź jeszcze, czy masz localization.ltx w takiej postaci: Te zabiegi mogą Ci być potrzebne w przypadku każdej nie eng modyfikacji stawianej na tej wersji ZP.
  6. Wychodzi na to, że nie masz polskich tekstur "fontowych", w każdej chwili możesz je uzupełnić, korzystając z zestawu zamieszczonego w poniższym temacie. https://stalkerteam.pl/topic/11254-polskie-czcionki/
  7. Możesz usunąć folder pol, na jego miejsce wrzucić ten z poniższej paczki i skopiować do niego ze zgodą na zamianę pliki z katalogu pol spolszczenia. pol.7z
  8. Ciekawa fabuła przeplatana cut scenkami, nieoczekiwane zwroty akcji, mistyka i podróże w czasie, a do tego niezła paczka broni. Myślę, że tak pokrótce można scharakteryzować modyfikację Skazany na wieczne męki. W mim przypadku mod bezwylotowy. Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury, jednak po jakimś czasie przestałem zwracać na to uwagę. Historia niedługa, parę godzin gry wypełnionej treścią bez przesadnego przedłużania zadaniami typu: przynieś to, zanieś tamto... Koniec niby etyczny, to jednak niewesoły, bo niby czemu miałby być radosny, w końcu Zona jest toksyczna i pełna mutantów. Parę screenów:
  9. Wszystkiego dobrego, kondycji, pogody i spełnienia marzeń. Sorry za spóźnienie.
  10. Akumulator dostaniesz od Murada po tym, jak go przyprowadzisz do bazy i z nim porozmawiasz.
  11. Wszystkiego dobrego Kondotierze, zdrowia i wszelkiej pomyślności
  12. Złotą rybkę dostałem od Luki za artefakt Mroczna dusza i PDA stalkera, przy którym go znalazłem. Kwasowa dusza leży w skrzynce na Cementowni, żeby ją otworzyć, trzeba wcześniej znaleźć martwego stalkera w Betonowej wannie.
  13. Monolit szturmuje Szpital, wszystko idzie w miarę gładko, nawet wojskowy śmigłowiec i BTR w końcu zostają zniszczone. Tuż przed przejściem do Limańska nasz główny bohater trafia na minę. Tak zaczyna się historia monolitowca Kota... Cat story, prawdę mówiąc tytuł w pierwszej chwili mnie zraził... Jednak ciekawość zwyciężyła i po odpaleniu okazało się, że nawet historia o Kocie w Zonie może być interesująca. Niezły, choć krótki mod, fabuły wystarcza na jeden wieczór. Trzy lokacje, niezła paczka broni, cut sceny, odrobina mistyki, jest wszystko, co trzeba. Widać, że autor się postarał, a że jest to jego debiut, tym większe wyrazy uznania. Z przyjemnością zwiedziłem opuszczoną bazę wojskową na Lokatorze, nie spotkałem się wcześniej z tą lokacją, więc dla mnie była to nowość. Jeśli ktoś od eksploracji i zbierania artefaktów woli szybką akcję a do tego lubi sobie postrzelać, nie powinien być zawiedziony Historią Kota. Kilka screenów:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity