-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O strielok

- Urodziny 12/20/1993
Metody kontaktu
-
GG
4266698
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
92
-
Broń główna
Dragunov SVD
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 7/Windows 7
-
Procesor
Intel core i3 2x2,5/AMD Athlon II x4 640
-
Karta graficzna
Intel HD Graphic/GTX 460 768MB
-
Pamięć RAM
6GB/2GB
Ostatnie wizyty
935 wyświetleń profilu
Osiągnięcia strielok

Gość w Zonie (1/21)
2
Reputacja
-
Rozpoczęła się walka o prawa do wydania gry ?
strielok odpowiedział(a) na malakas temat w Dyskusja ogólna
Firma bitComposer Entertainment o której nigdy nie słyszałem ,weszła w posiadanie licencji gry S.T.A.L.K.E.R. Tu info: http://www.bit-composer.com/www_en/newsarchive.aspx?newsid=409f9f95-6f57-4214-8a3e-1789777d728b Może kiedyś ujżymy S2 ale czy to będzie to samo? -
A więc zaczynam.Co nam będzie potrzebne: 1.SDK do Czystego Nieba do pobrania z tąd http://xfiles.gsc-ga...s-sdk-setup.exe Jeżeli używamy Windows Vista lub 7 musimy ściągnąć to http://download.micr...oolkitSetup.exe instalujemy i ustawiamy w ten sposób : -Uruchamiamy Microsoft Application Compatibility Toolkit. Od razu tworzy nam się nowa baza (New database(1) [untitled_1]). Klikamy na nią PPM i wybieramy Create New > Application Fix w pierwszej rubryce wpisujemy nazwę programu (Level Editor), w drugiej "sprzedawcę" (GSC), a w trzeciej wybieramy lokalizację pliku np. C:\SDK\level_editor\bins\LevelEditor.exe w Operating System Modes zaznaczamy none. W drugim okienku Select additional compatibility modes: niczego nie zaznaczamy. Przechodzimy po prostu dalej w oknie Compatibility Fixes na samym dole zaznaczamy XPFileDialog w Matching Information niczego nie ruszamy i klikamy Zakończ zapisujemy naszą bazę w głównym oknie programu (File > Save), by móc uruchomić "fixa" klikamy PPM na naszą bazę (w moim przypadku nazywa się ona "le") i wybieramy Install. To wszystko. Level Editor powinien już działać. 2.Usuwamy zawartość folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ 3.Pobieramy ten program http://cheathall.pla...er-ue_v_1.3.zip ,otwieramy SUE.exe ,wypakowujemy zawartość gry wybierając drugą opcje w lewej kolumnie i wybierając główny folder gry S.T.A.L.K.E.R Clear Sky.Wypakowana gra będzie w folderze gamedataUE. 4.Przenosimy wypakowaną zawartość folderu gamedataUE do folderu gamedata w Level Editor(C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\) 5.Pobieramy to http://www.uploader....110103.rar.html i wypakowujemy converter.ini , converter.exe i fsconverter_cs.ltx do C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ Otwieramy notatnikiem fsconverter_cs.ltx i zmieniamy w pierwszej linijce c:\program files\X-Ray CS SDK\editors\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK np.C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ zapisujemy i zmieniamy nazwę na fsconverter.ltx Teraz otwieramy notatnikiem converter.ini i odnajdujemy linijkę: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i zmieniamy na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i tą linijkę: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\levels\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ Zapisujemy. 6.Teraz tworzymy nowy dokument tekstowy,nazywamy go converter.txt i otwieramy w notatniku.Wpisujemy: @converter.exe -level cs:mp_garbage -mode le -with_lods (Zamiast mp_garbage możemy wpisać dowolny level który nas interesuje z folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\) Zapisujemy i zmieniamy rozszerzenie z converter.txt na converter.bat Uruchamiamy,pojawi się czarne okienko z napisami,czekamy aż samo się wyłączy(u mnie jak zakończy konwertować level okienko przestaje odpowiadać,możemy je zamknąć a level i tak bedzie przekonwertowany) 7.Uruchamiamy Level Editor(powinien pojawić się w pasku start,przeciągamy go na pulpit i uruchamiamy)i otwieramy nasz przekonwertowany level który będzie w folderze C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\rwdata\levels\ Myślę że poradnik jest zrozumiały i się przyda. Obsługa SDK tutaj http://mod.stalker.p...trukcja_obsługi
-
Level Editor jak dodać wszystke modele i textury z gry
strielok opublikował(a) temat w Warsztat moddera
Zacząłem zabawę z Level Editorem.Wszystko pięknie tylko nie mam wszystkiego np. budynków z baru,z bagien,agropromu,jantaru,szpitala itd. Jak dodać te wszystkie modele do Editora? OK.Skonwertowałem mapę z czystego nieba tworząc plik .bat z komendą @start converter.exe -level garbage -out garbage_conv -mode le -with_lods ale jak chcę otworzyć ją w SDK automatycznie program się zwiesza pokazując komunikat program Level Editor przestał działać.Tak samo dzieje się z karzdą mapą.Co muszę zrobić żeby edytować mapę? -
Sprawdziłem przed chwilą i nie ma do kupienia latarki,w cieniu i zewie wiem że jest ale tu nie :( Edit.Już mam latarkę wszystko do ustawienia w pliku gamedataconfigsmpdeathmatch_game.ltx W linijce "default_items = mp_wpn_knife, mp_wpn_pm" dopisujemy "mp_device_torch" Tak powinna wyglądać linijka "mp_wpn_knife, mp_wpn_pm, mp_device_torch," Teraz na starcie mamy latarkę,po przecinku można dopisać np. "mp_wpn_gauss" a na starcie będziemy mieć działko gaussa :D Aby modyfikacja działała kardzy kto się dołącza do naszego servera musi mieć tę samą zawartość folderu gamedata.
-
Jest jakiś mod dodający latarkędo multi? Gram z bratem przez lan, ściągnąłem mapę sarkofag i bardzo ciemno tam,bez latarki ani rusz.
-
Już naprawione.Problem był w r2_sun_xxxxxx nie pamiętam w których dokładnie ale wartości min. ,,-0.5" max ,,0.5" trzeba było dać ,,0".Teraz można grać [:D
-
Zadziałało tylko jeszcze zauważyłem że jak jestem daleko od przedmiotów to jest na nich cień o taki: Good Hunting Stalker PS. Na ostatnim zdjęciu z mojego poprzedniego postu widać cień z drzew który kilka metrów dalej już nie wygląda tak efektownie,można to jakoś zwiększyć?
-
Mam problem z cieniami.Kiedy idę bądź biegnę to one lecą za mną.Tu screeny: A tu plik user.ltx http://www.sendspace.pl/file/600c77f28c79179d4aa5c3a Good Hunting Stalker
-
Mam jeszcze jedno pytanie.Dlaczego nie mam żadnego przejścia na bagna?
-
Usunąłem zainstalowałem ponownie ale bez dynamicznej muzyki i likwidacji czasu i jak na razie działa
-
Instalowałem w ten sposób: 1.Soljanka 19.04 2.Aktualizacja 14.08.2010 3.Patch 20.08.10 4.Patch 03.09.10 dla 20.08.10 zawiera minipatcha 23.08.10 25.08.10 31.08.10 5.Spolsczenie soljanka 18.12.10 6.No Dynamic Music for Narodnaya Soljanka by djcycu 7.likwidacjaCzasuZadanNS_190 Instalowałem tak jak było w opisie ze ściągniętą soljanką. Podsawkę najpierw miałem z CDAction ale ona jest w wersji 1.0006 ,ale miałem w szafce inną wersję, doinstalowałem do niej patch 1.0004 . Gra bez Soljanki działa normalnie.
-
Mam kilka problemów z Soljanką(dodatek mam z tąd http://www.stalkerte...e-spolszczenie/) 1.Po krótkim czasie grania gra się zacina jak zepsuty karabin,nie ważne czy na ustawieniach minimalnych czy maksymalnych 2.Jak wpadne w anomalie to gra wywala do pulpitu bez żadnego errora 3.Po wczytaniu sejwu wszyscy dookoła umierają Więcej problemów nie zauwarzyłem bo grałem z 30 minut W tej anomalii wywala do pulpitu: http://zapodaj.net/b...6c0490.jpg.html A tu poumierane postaci(widać na minimapie): http://zapodaj.net/b...315a88.jpg.html