-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ambik

Informacje osobiste
-
Płeć
Nie podana
Informacje o profilu
-
Ruble
40
-
Frakcja
Samotnicy
Osiągnięcia ambik

Gość w Zonie (1/21)
0
Reputacja
-
Cześć stalkerzy, Mam pewien problem natury technicznej i zwracam się do Was o pomoc. Otóż w Zatonie (ale dopiero po kilku kwestach) zaczęło coś się dziać z płynnością gry. Do tego czasu wszystko było stabilnie, między 45-60 fps. (gram na max i DX 10). W międzyczasie nic nie doinstalowywalem, nic nie zmieniałem w ustawieniach a w pewnym momencie gra zaczęła mi szarpać tak ,że fps zaczęły schodzić do 30 i ciągle "skakać" (nawet gdy stałem w miejscu i nie obracałem kamerą). Próbowałem uruchamiać grę ponownie, próbowałem wyczyścić rejestr i nic nie pomaga. Chciałem sprawdzić, czy na innej aplikacji też tak się będzie działo, ale było normalnie. Czy ktoś z was miał podobny problem? O co może chodzić? Co prawda wylotu nie było, ale w razie czego wklejam log, może coś Wam mówi? [ D3D ]: textures[1198649 K]* [win32]: free[1172252 K], reserved[255340 K], committed[2766648 K]* [ D3D ]: textures[1198649 K]* [x-ray]: crt heap[427842 K], process heap[14940 K], game lua[42974 K], render[801 K]* [x-ray]: economy: strings[64170 K], smem[67186 K]DestroySingleton::RefCounter: 0DestroySingleton::RefCounter: 0Input: 1Config-file [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] saved successfullyDestroying Direct3D...* RM_Dump: textures : 0* RM_Dump: rtargets : 0* RM_Dump: vs : 0* RM_Dump: ps : 0* RM_Dump: dcl : 0* RM_Dump: states : 0* RM_Dump: tex_list : 0* RM_Dump: matrices : 0* RM_Dump: lst_constants: 0* RM_Dump: v_passes : 0* RM_Dump: v_elements: 0* RM_Dump: v_shaders : 0refCount:pBaseZB 1refCount:pBaseRT 1refCount:m_pSwapChain 1DeviceREF: 25refCount:m_pAdapter 3 (specyfikacja to: i5 3570, gtx 670, 8gb 1600)
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Puszkin86 Nie jestem pewien czy pliki polonizacyjne będą miały tutaj znaczenie, ponieważ jest to dodatek, który podmienia same tekstury, więc polskie znaki powinny zostać zachowane. Chodziło mi raczej o to, czy nie będzie żadnych konfliktów wynikających z zastosowania pozostałych dodatków wpływających na poprawę efektów graficznych (lepsze tekstury, AF3 i patch do niego), w szczególności przy przejściach pomiędzy lokacjami.
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, Mam pytanie do obytych w temacie stalkerów :) Ostatnio trochę skrupulatniej przejrzałem temat i znalazłem coś, co wcześniej pominąłem, a mianowicie dodatek Absolute Nature 3 zaadoptorany do SGM przez Cromma (#41), który chciałbym zainstalować. Co prawda autor pisze, że nie trzeba rozpoczynać nowej gry, ale czy jeśli zainstaluje ją na którymś jej etapie w SGM 2.2 Jenot, mając chronologicznie poinstalowane wszystko tak jak jest opisane w instrukcji (łącznie z opcjonalnymi dodatkami), to nie będzie mi nic krzaczyć? Pozdrawiam i proszę o możliwie szybką odpowiedź
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
# kamil190 Dzięki za radę. Mam nadzieję, że ten sposób będzie skuteczny.Pozdrawiam
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wtedy akurat nie ma żadnego opadu. Robi się po prostu mglisto (jakoś zielono, jakby chemicznie) i coś w jednej chwili mnie zbija, pomimo podstawowych zabezpieczeń (kombinezon, artefakty)
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ponawiam prośbę o pomoc z posta #342 Czekam z sugestie i z góry dziękuję
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam wszystkich, Mam pytanie do osób, które zetknęły się z dość osobliwą sytuacją (błędem?). Otóż, gdy przeszedłem z bagien do Zatonu i otrzymałem zadanie z odszukaniem artefaktu (anomalia chemiczna) w okolicach tartaku, idąc je realizować, nagle cała okolica zaczęła zachodzić mgłą (bezwzględnie czy dochodziłem do miejsca przeznaczenia, czy szedłem w innym kierunku), a po chwili coś nagle mnie uśmiercało. Próbowałem startować z kilu miejsc zapisu, ale to nic nie dawało. Macie pomysł o co tu chodzi? PS. Instalacja przeprowadzona zgodnie z instrukcją + zainstalowany AtmosFear 3.0
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam wszystkich, Mod jest rzeczywiście świetny, niemniej jednak chciałbym trochę nacieszyć oczy "fajerwerkami" pogodowymi z atmosfear 3. Wiadomo mi jest, że w przypadku SG 2.2 można zasymilować AF3 (przy pomocy małego patcha). Czy ktoś z Was próbował? Jeśli nie, to pytanie kieruję to technicznie obeznanych. Czy takie połączenie sniper+AF3 byłoby możliwe i obeszłoby się bez żadnych kolizji? Czekam na Wasze cenne rady Pozdrawiam
- 211 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
-The Emperor- Dzięki za szybką odpowiedź. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś i zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam,Mam problem z przejściem z bagien do zatonu. Przy każdej próbie ładowania lokacji pasek loadu zatrzymuje się, natomiast treść loga jest następująca: FATAL ERROR[error]Expression : cross_table().header().level_guid() == level_graph().header().guid()[error]Function : CAI_Space::load[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameai_space.cpp[error]Line : 113[error]Description : cross_table doesn't correspond to the AI-mapstack trace:Proszę o pomoc
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami: