Skocz do zawartości

Czuper

Stalker
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czuper

Informacje o profilu

  • Ruble
    36

Osiągnięcia Czuper

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Sidorowicz zleca mi zadania pozbywania się różnych kolesi. Pierwszy to był jakiś bandyta, wiec bezproblemowo. Ale drugi to jest stalker neutralny który siedzi w miejscówce pełnej neutralnych stalkerów. Zabiję go, to wszyscy dawaj na mnie. Jakiś sposób na odpalenie gościa po cichu? Pomyślałem że może jakaś wytłumiona snajperka, ale jeszcze mnie na taką nie stać. Dajcie znać czy dobrze kombinuję czy trzeba inaczej.
  2. Hej Jak wybiłem żołnierzy na południowym posterunku w Kordonie, to przy jednym z nich były chyba podstawowe. Z kolei nie pamiętam gdzie znalazłem zaawansowane
  3. A jak działa opcja szybkiej podróży? Włączyłem w opcjach i nie wiem jak użyć. Klikam w PDA na różne lokacje i nic się nie dzieje.
  4. Hej wszystkim Wracam do Stalkera po wielu latach. Akurat wpadł mi na dysk mod Anomaly. Mam parę pytań. Czy to normalne że w miejscówkach, gdzie zwykle byli przeciwnicy, teraz nie ma nikogo? Nie wyszedłem jeszcze poza Kordon, ale pamietam że pośrodku mapy przy wiadukcie kolejowym byli zawsze żołnierze albo bandyci. Jak poszedłem tam teraz to było pusto. To samo przy posterunku wojskowym na północy, przy przejściu na wysypisko. Ani żywej duszy. Żołnierzy spotkałem tylko (i wybiłem bezproblemowo) na południowym posterunku. Mam dziwne wrażenie że oni wszyscy zniknęli po emisji. Ten południowy posterunek rozwaliłem przed pierwszą emisją. Jeśli taka jest mechanika w tej grze że emisja czyści mi drogę to trochę to głupie Do tego na pewno po emisji dostałem nagrodę za jakiegoś questa o wybiciu mutantów a nie ruszyłem nawet palcem... Czy coś da się odnośnie powyższego pozmieniać w ustawieniach? Poziom trudności mam ogólnie na średni.
  5. Udało się w końcu. Nie uwierzycie jaka to była pierdółka. Chodziło o opcje dźwiękowe. W samym windowsie miałem ustawione jako urządzenie domyślne głośniki. Przestawiłem na cyfrowy interfejs audigy i gra odpaliła w domyslnym trybie zgodności. Wszystko działa pieknie i ślicznie.
  6. Nie no są 4 sejwy na krzyż. Korzystam właściwie tylko z quicksave'a więc to na pewno nie to. Doszedłem do wniosku że mój problem wynika wyłącznie z faktu że gra uruchamia się w trybie zgodnosci z win xp i dlatego czasami tak muli. A ja mam win 7. Najlepsze że nie mogę jej uruchomić w żaden inny sposób niż w trybie zgodnosci z XP. Inaczej od razu wywala. Oto log po próbie uruchomienia gry ze zgodnościa pod win 7.
  7. Ja mam z kolei pytanie o opcje zapisu i ładowania. Dlaczego to tak długo trwa? Sama rozgrywka bardzo płynna ale taki zapis gry trwa od paru sekund do nawet minuty, ładowanie to samo, przejscie z kordonu na Wysypisko trwało u mnie 15 minut. Przecież to tragedia jest. Nawet jak chcę nacisnąć Escape to muszę czekać czasem nawet minutę zanim pokażą się opcje menu. Co tu jest grane?
  8. Problem rozwiązałem instalując Lost Alpha na innej partycji.
  9. Nie mogę uruchomić moda. Klikam na ikonę, pojawia się okienko startowe, potem czarne tło i wywala na pulpit. Żadnego komunikatu. Mam win 7 64 bit. Zainstalowałem wszystkie te programy które są na końcu instalacji głównej gry. Sterowniki też najnowsze.
  10. Czuper

    Sigerous Mod 2.2

    A ja mam pytanie o fabułę moda. Doszedłem już z głównym wątkiem do Prypeci i zaniedbałem samego moda. W Zatonie jest teleport do Agropromu, a jak dostać się do Magazynów Wojskowych?
  11. Stalker, jak wszyscy wiedzą, zbyt zoptymalizowany nie jest. I również w modzie SGM występują, przynajmniej u mnie, lekkie, półsekundowe freezy od czasu do czasu. Głównie jak próbuję gdzieś szybko pobiec. Znalazłem coś takiego co nazywa się "no prefetch mod" i pozwala podobno na płynniejsze granie. Tyle że nie bardzo umiem to zainstalować pod samego SGM. Samo wrzucenie plików do gry nic nie zmienia. Ktoś to testował i mógłby pomóc?
  12. Czuper

    Sigerous Mod 2.2

    Już wszystko jasne. Usunąłem te baterie w ogóle. Dzięki za pomoc.
  13. Czuper

    Sigerous Mod 2.2

    W takim razie coś jest nie tak, bo detektor się sam nie ładuje. Mam dwie baterie z czego jedna jest chyba rozladowana i nie można jej wyrzucić z ekwipunku. Drugą da się normalnie wywalić. Jakiś bug prawdopodobnie... Jest jakiś plik/mod usuwający te baterie w ogóle?
  14. Czuper

    Sigerous Mod 2.2

    Zacząłem z powrotem przygodę z tym modem i mam problemik z rozładowanym detektorem. Baterie są w ekwipunku ale nijak nie mogę załadować do detektora. Jak to zrobić?
  15. Prawdopodobnie wczoraj o 1 w nocy byłem juz zbyt zmęczony żeby go dostrzec ale faktycznie był w jednej z piwnic. Dzięki. Jadę dalej z modem :) Zapowiada się nieźle. Mała rada na przyszłość. Nie cytujemy ostatniego postu, bynajmniej w całości. /// Junx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.