Jump to content

Vorenus

Zasłużony
  • Posts

    742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Vorenus last won the day on September 6 2014

Vorenus had the most liked content!

About Vorenus

Profile Information

  • Ruble
    425
  • Płeć
    Nie podana
  • System operacyjny
    Nie wybrany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vorenus's Achievements

 Łowca Mutantów

Łowca Mutantów (10/21)

22

Reputation

  1. 3. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition 4. Fix 11.05.12 5. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie 5. polonizacja 6. Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12 FOV Switcher 1.7: + gun_pack Niestety nie mam tych pięknych ikonek broni w menu inwentarza (plecaku), na YT widzę, że boń i wyposażenie w modzie wygląda pięknie - u mnie jest bardzo przeciętny wygląd - grafika na full.
  2. Mam płytkę z grą najnowszą wersję - 1.6.02 czy jakoś tak - nie pamiętam teraz dokładnie ale kupowałem jakieś 3-4 m-ce temu zafoliowaną nówkę.
  3. Ten przewodnik Świtu powinien być zaznaczony na PDA, nie wiem czy chodzi Ci o to samo zadanie o którym myślę ale był na Zatonie ranny, nie pamiętam już jednak dokładnie miejsca.
  4. Sprawa z nieśmiertelnością bandytów w Wiosce Kotwó rozwiązana - pobiegłem tam bez oddziału Stalkerów, chciałęm wymieść wioskę sam. Jakiś script nie zadziałał wówczas i nawet cały magazynek nie zabijał bootów.Jeżeli weźmie się zadanie, dołączy do ekipy szturmowej booty giną po 3-5 pociskach zależnie od tego gdzie trafiamy. W głowę przeważnie wystarcza jeden. Mam pytanie - jak odpalić moda żeby mieć 100% pewność, że będą działały wszystkie scripty - pisaliście, że trzeba z gamedata ale nie bardzo jest z czego.
  5. Założyłem nową grę, w starej coś zainstalowałem lub fabularnie zrobiłem źle i brakuje sporo questów i przedmiotów. W X18 były tylko jedne dokumenty - w hali gdzie w podstawce grasuje pseudogigant leżały na skrzyni koło zwłok naukowca. Coś zrobiłęm źle. Mod jest przeeeeeeświetny, żal jedynie tych niewykonalnych zadań jak obrona barki Noego. Czytałem w którymś z tematów o modach, że odpalenie gry ze skrótu do CoP może powodować braki w rozgrywce i trzeba odpalać z gamedata - wie ktoś jak to zrobić? Chciałbym też, bardzo bym chciał mieć w menu ekwipunku tak śliczne ikonki broni jakie widzę na niektórych screenach, zainstalowałem gun_packa, mam na full ustawienia grafiki i nie widzę żadnej poprawy - trzeba coś dodatkowego instalować? W poprzedniej grze miałem już wszystkie niemal osiągnięcia ale brak części przedmiotów questowych i samych questów spowodował totalny impas - nowa gra konieczna.
  6. Dziękuję za odpowiedzi, mam zamiar zagrać w Jenota, nawet chyba mam lekki przymus bo w Sigerus Mod 2.2 coś jest nie tak z moją grą. Wróciłem z X8 i w całym laboratorium był tylko kontroler, żadnych snorków, brurerów - pustki. Jak już pisałem straciłem też możliwość wykonywania wielu zadań pobocznych, nie pobawię się tak jak mógłbym to zrobić. Chyba sam coś zawaliłem idąc niezgodnie z fabułą choć nie szalałem zbyt ostro. Popatrzę sobie na YouTube, możę ściągnę moda jeszcze dzisiaj. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi. Edit: Zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją - gra odpaliła. Przeżyłem jednak szok już na samym początku - booty na poziomie "Weteran" są nieśmiertelne? Wpakowałem cały magazynek z AK 47 z ok. 30m w bandytę w kurteczce a ten jedynie stękał "ojeju" itp. ale jak przeładowywałem to mnie zwyczajnie odpalił. Wcześniej w tej wiosce na Kordonie bandyta przeżył jakieś 10-12 pocisków i też bez rezultatu. Mam pecha do jakichś bugów czy tak w tym modzie jest? Edit: Ponownie założyłem grę i ponownie to samo... obrażenia zadawane przez broń są śmieszne a bandyci w lichych kurteczkach nieśmiertelni, co będzie z bootami w exo? Póki co usuwam modyfikacje, raczej nie dla mnie.
  7. Czym różni się Jenot Edition od czystego Sigerusa 2.2 w kwestii linii fabularnej? Gram w Sigerusa 2.2 i jestem modem zachwycony, niestety coś zrobiłem nie tak i patrząc w poradnik (wiem, że jest do 1.7) widzę, że ominęła mnie połowa qestów i zabawy. Wystartowałbym jeszcze raz ale już na Jenocie, jężeli jest warto oczywiście.
  8. Znalazłem wreszcie ten ostatni zestaw narzędzi - do prac precyzyjnych. Są na terenie fabryki Jupiter w hali w miejscu w którym przechodzimy z części garażowej do rem-laboratoryjnyej. Leżą w koło schodów. Teraz dopiero są potrzebne pieniądze, ulepszenia kosztują fortunę, można brać tylko te najpotrzebniejsze ale ja ulepszyłem sobie drapieżcę na max.Teraz nie boję się juiż spotkania z chimerą. Ulepszony Winorez ma wbudowany wykrywacz podczerwieni - cele w lornetce karabinu są oznakowane takimi klamerkami jak w podstawce w lornetce. Nie chciałbym znaleźć teraz jeszcze lepszej broni, ulepszenie na max Wintoreza to około 100 - 150 tyś.
  9. Dzięki, za link do poradnika - ukłony, widzę, że sporo questów mnie ominęło... Przy pogłębiarce z zadaniem na dziwne zjawisko w ogóle nie wdawałem się w dialog tylko strzeliłem do kolesia a szkoda wielka... Teraz widzę, żę zbyt długa gra nie jest opłacalna - 1,5 godz i przerwa na kilka godzin bo ze zmęczenia robi się głupoty. Narzędzia będę musiał wykupić u Sowy - info oczywiście, zadania z narzędziami dla Azota nawet nie biorę, nie mam na to ochoty, bardzo ciężka sprawa z tymi narzędziami są w miejscach o które je nikt nie podejrzewa. Po przeglądnięciu poradnika zrozumiałem z jaka produkcją mam do czynienia - coraz więcej szacunku nabieram do Sigerusa, może zaliczę wszystkie mody z tej serii - nawet pod SoC i CS. Jaki jest najlepszy pancerz w grze? Mogę zamówić exo Powinności i Wolności, Sowa ma czasami prototypowe exo wojskowych ale słabiutkie parametry ma to wdzianko.
  10. Pominąłem to zadanie na obronę barki - u Brodacza jest w menu dialogowym - "Mam inną sprawę" i to zdanie powraca do tradycyjnej dla Brodacza ścieżki fabuły i handlu. Trochę żałuję pominięcia zadania bo spodziewam się że może być początkiem do kilku innych i nie tak bezsensownych a raczej niemożliwych do wykonania. Zniknął mi gdzieś dowódca ugrupowania który stał koło Sowy i dawał zadanie na odbicie Leśniczówki, z Leśniczówki zniknęli też dowódca wolnych Stalkerów, handlarz bandytów i ochroniarz do wynajęcia. Ale oni zniknęli dopiero po wykonania zadania na handlarza powinności. Ganiam za narzędziami do prac precyzyjnych i za nic nie mogę ich odnaleźć. Stalkerzy dają cynk, że narzędzia są w piwnicy Sida ale niczego tam nie znalazłem. Poprzednie dwa zestawy znalazłem przy pogłębiarce na Zatonie - leżały koło kontenerów i następne na terenie stacji antenowej Kriug - leżały od północnej strony na betonowym podeście jednego z masztów antenowych. Próbowałem zapisywać savy i brać namiary na te narzędzia od Sowy - na trzy próby zawsze podawał te same namiary - hala produkcyjna fabryki Jupiter i jakiś budynek w Prypeci. Niestety poskąpiłem tych 20 tyś i pobiegłem do fabryki licząc na free znalezisko. Tam przebuszowałem dobrą godzinkę choć namiar od Sowy wskazywał konkretny jej fragment - niczego niestety nie znalazłem. Mod podoba mi się coraz bardziej, minigierka w oczko jest przekochana choć Sowa łoi mnie niemiłosiernie, oszukuje chyba :) bo nawet jak mam oko to on też je ma... Na początku grałem bez włączonego oddziału Alfa i minęło sporo czasu nim dorobiłem się przyzwoitego karabinu, teraz ma znalezionego co prawda Wintoreza (leżał koło przejścia Bagna - Zaton pomiędzy wagonami a kamieniami - ja znalazłem kompletnie zniszczonego - zero kwadracików na pasku stanu). Ulepszyłem go po naprawie ile się dało bez narzędzi precyzyjnych, dostałem za zadanie podręcznik taktyki walki do niego i teraz mam pewną pukawkę, nie męczę się już tak okrutnie. Nie wiem jak otwierać plecaki znajdywane w Zonie a zabezpieczone kodami - miałem od handlarza płytkę hakerską ale gdzieś mi chyba wpadła w tekstury - nie widzę jej w bagażu a na 100% nie sprzedawałem. Podoba mi się też, to, że Stalkerzy koło bunkra naukowców nie giną po wejściu na Jupiter i opuszczeniu go bez zaliczenia zadań z nimi. W Misery musiałem przez to wracać się do sava z przed chyba 3 dni. Jeżeli znacie miejsce z narzędziami do pracy precyzyjnej to napiszcie proszę, ulepszę sobie Wintoreza do max możliwości.
  11. Ja gram w tego moda już kilka dni, chyba odnalazłem CoP-owski odpowiednik Soljanki choć wśród wielu rewelacji jest w nim beczka dziegciu niestety. Fantastyczny pomysł z nowymi postaciami, linią fabularną, bankierami, koniecznością dostarczania mechanikom części zamiennych, koniecznością dokształcania się w celu poprawy korzystania z broni. Bardzo dobry balans cenowy, zadania ciekawe i rzadko biegamy od Ajnasza do Kajfasza jak w "Droga we mgle". Same zadania bywają trudne i trzeba pomyśleć, pogłówkować, porozmawiać z botami. Dodatkowe lokacje - rewelacja, ilość zadań - zabawy jest powalająca. Tego właśnie szukałem i mod nie prowadzi gracza za rękę do celu. Teraz będą minusy, nie ma ich wiele ale te które są zabierają atrakcyjności moda na jakieś 30% lub więcej. Idiotyczne wręcz dobonusowania niektórych wrogich postaci, i podniesienie oczywiście sztuczne skali trudności niektórych zadań. Nim zabiłem ostatniego bandytę w zadani nocni snajperzy na Jupiterze wystrzeliłem w niego tony amunicji i to w większości w głowę. Potem gdy poszedłem na zbliżenie zaczął uciekać i... Ja ścigam jego, mnie dwie Pijawki Nadciąga emisja Zabijam jedną Pijawkę która wpada za mną aż do Cementowni Chronię się przed emisją w jej podziemiach - wściekle atakują mnie tuszkany Po wielu wczytaniach szybkich savów przeżywam tuszkany i emisję. Napadają mnie snorki - 3 - zabijam je - jestem na oparach amunicji i apteczek Wreszcie ponownie łapię kontakt wzrokowy ze ściganym bandytą Podchodzę cichutko na jakieś 15-20 m i walę ze strzelby w łeb amunicją na opancerzine cele - weszło mi 8 naboi i... - nic Sytuację uratowali mi przypadkowi Stalkerzy którzy nawiązali walkę z bandytą i odciągnęli jego uwagę - w końcu go zabijam. Wytrzymał lepiej niż 150 pocisków ze snajperki, kałasza i strzelby.... Zadanie na rozprawienie się z bandytami w Leśniczówce... - ostatni bandyta jest nieśmiertelny, brakło mi amunicji i cofnąłem się do sava z przed zadania. - Niewykonalne na tym etapie gry. Teraz to co mogło być wielką perełeczką dla miłośników strzelania a jest jedną wielką irytacją - fala mutantów i obrona barki: -Początki (trzeba mieć snajperkę choć nie wiem po co?) nawet łatwe - 9 Stalkwerów i gracz odpieramy bez strat pierwszą falę. -Dostaję polecenie zabicia kontrolera przy dźwigach - w trakcie walki nadchodzi komunikat o emisji -Zabijam go i jakoś dobiegam do Noego - Stalkerzy pozostają na zew i słabym ogniem tępią mutanty -Kończy się emisja i wychodzę na zew, Stalkerzy rozchodzą się w głąb bagien i tam chaotyczne strzelają -Pojawiają się bandyci i wywiązuje się walka -Mutanty biegają sobie daleko od barki i trzeba je wytropić i eliminować - w końcu szczęśliwie rzucony grana zalicza tą "falę" -Dostaję polecenie zabicia kontrolera na Szewczence - eliminuję -Biegiem wracam do barki - jest już tylko 5 Stalkerów, jedni przeszkadzają drugim a wszyscy przeszkadzają mi -Zostaje nas 5 razem ze mną - coraz więcej psów i nibypsów -Zostaje nas 4 nadciągają snorki i pijawki, psiurki to norma -Zostaje nas 3, Noe i Dawid i oczywiście Diegtariow -Cały czas dociągają mutanty i to coraz większe kozaki w końcu pojawia się chimera (już druga w zadaniu). i... -Nagle komunikat, że zadanie się nie powiodło - zginął Noe, pilnowałem żeby miał cały czas zamknięte drzwi ale albo jakiś Stalker co chwilę je otwierał albo mutanty wchodziły zamkniętymi drzwiami... -Wczytuję wcześniejszy save i trzymam się blisko kanciapy Noego - ginie Dawid.... -Wracam do starego sava i pilnuję Dawida - ginie Noe.... -Kilka prób i za każdym razem to samo Dwa dni męczę z tym zadaniem ale puściły mi już nerwy - idiotyzm i tyle. Mocne słowa powiecie lub pomyślicie - ano nie słabe ale za to szczere i zasłużone. Mod jest a raczej byłby doskonały lecz psują go właśnie takie idiotyzmy które powoduję, że gracz czuje się oszukany i traci zapał do gry. Nie wiem jak poszło z falą mutantów u Noego Wam, może poradziliście sobie lepiej, ja już na to za stary jestem, bliżejj mi już do 50-ki niż 40-tki. Chyba znowu odpuszczę grę bo popatrywałem w wątek i widzę, że podobnych strupków będzie w grze więcej - wielka, wielka szkoda.
  12. Zatem pluskwy w plecaku nie oznaczają niezaliczonego zadania, co prawda gram w Sigerusa ale z przyjemnością wrócę do tych pięknych mapek i mistrzowskiego zagospodarowania Baru i Kordonu, z radością zobaczę jak wygląda reszta. Dzięki za podpowiedzi. :)
  13. Było jak pisałeś gawron - jeszcze raz dzięki. Co do porozdawania pluskiew - niestety, żaden czystoniebowiec na Pchlim Targu ich nie zabiera pomimo wyczerpania przy każdym wszystkich możliwości dialogowych, ni można też "wsadzić" ich im w ekwipunek. Moja gra stanęła, nie mam innego zadania oprócz czekania na wiadomość od Barmana i tych pluskiew w ekwipunku. Zadań na pluskwy w PDA nie mam żadnych. Chyba sobie odpuszczę dalszą grę bo coś poszło nie tak pomimo wykonywania zadań zgodnie z chronologią gry. Nęci mnie Sigerus Mod, póki co i tak dziękuję Wszystkim za podpowiedzi, spróbuję jeszcze raz wieczorem - jeżeli nadal będzie impas ściągnę Sigerusa.
  14. Dzięki gawron, sprawdzę rozwiązania po obiedzie - niedzielny zawsze jest wyjątkowy. Narzekałem, że gra prowadzi za rękę a tutaj pierwsze zadanie bez zaznaczonego w PDA rozwiązania i ... Trochę myli opis zadania, powinno być opisane jako znalezienie odpowiedniego miejsca a nie człowieka ale i tak mogłem więcej się postarać. Jeszcze raz dzięki gawron. Wysypisko zagospodarowane słabo, po Kordonie i Barze jestem zaskoczony zamkniętym hangarem i pustkami na lokacji. Mod ma jednak ogromny potencjał, czekam na kolejne wersje już teraz.
  15. Ja znalazłem 3 dokumenty, wszystkie oddajemy Barmanowi, teraz szukam wtyczkę z Czystego Nieba na Wysypisku, ni czorta znaleźć nie mogę. Biegam po całej lokacji, zaczepiam wszystkie NPC-e i nic. Nie zabugowane jest aby to zadanie? Z oscylografem męka potworna, już niemal odpuściłem grę, w końcu zaskoczył pierwszy pomiar i jakoś z mozołem poszła reszta. Znaleźliście na tym Wysypisku wtykę z Czystego Nieba?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity