PMG
Turysta-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PMG
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
5
-
Frakcja
Renegaci
Osiągnięcia PMG
Gość w Zonie (1/21)
0
Reputacja
-
[Tutorial] Podstawowe metody spawnowania:ACDC - Smart Terrain, cz.||
PMG odpowiedział(a) na The Emperor temat w Tutoriale i poradniki użytkowników
Jako iż jestem nowym użytkownikiem to chciałbym Was wszystkich serdecznie przywitać. ;) Wiem, że tutorial ten jest dość stary (choć i tak pomocny i genialny), ale potrzebuję pomocy. Mam dość spory problem ze spawnem, a właściwie respawnem. Otóż stworzyłem respawn mutanta kota w Kordonie oraz general_lair (z sekcją "capacity = 3"), który jest mu poświęcony. Następnie skopiowałem ten spawn i lair do Doliny Mroku, zmieniając oczywiście położenie i vertexy. Następnie edytowałem pliki general_lair.ltx i smart_terrain_presents.ltx. Na samym początku wszystko szło gładko. Po małym teleporcie na Wysypisko i z powrotem, w Kordonie rzeczywiście pojawiły się koty. Ale zaraz... dlaczego jest ich aż 6? Przeniosłem się do Doliny Mroku, gdyż miałem już pewną hipotezę. Niestety, okazała się prawdziwa. Otóż w Dolinie Mroku nie było żadnych kotów, gdyż wszystkie były w Kordonie... Mam więc pytanie: dlaczego koty postanowiły zespawnować się w Kordonie, a nie w Dolinie Mroku? A poza tym dlaczego gra olała sekcję "capacity = 3" i general_lair nagle zaczął obsługiwać aż 6 mutantów? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.- 7 odpowiedzi
-
- smart terrain
- [general_lager]
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami: