Nice
Stalker-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Nice
Informacje o profilu
-
Ruble
30
Ostatnie wizyty
345 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Nice
Turysta (2/21)
7
Reputacja
-
I ewentualnie jak masz chęci to leć na wysypisko. I tam w jak masz hangar metalowa brama parę metrów dalej lokomotywa tunel w stronę agropromu. Ubijaj na potęgę tzw. braciaków. I drogą na kordon za autobusem po lewej rozmontowany dźwig i kolejna grupa. Którzy zawsze coś maja - może na raz niewiele. Ale przy częstych zakupach tzw. wypadach może się nazbierać całkiem fajna kolekcja patronów.
-
Złota sztabka od wolności daje obrączki a gdzie i po co i od kogo i dla kogo to dowiesz się w skadowsku - ale to raczej końcówka gry.
-
A jak nie to skasuj folder gamedata z głównego folderu opka. Lub inaczej wytnij i wklej gamedata na pulpit. I odpal grę jako czystego opka. Jeśli masz wgrany mod na dodatkowa wagę . To gdzieś u kogoś zostaw tak na 150k . I wtedy idź robić zadanie. Jednym słowem kombinuj tak jak ja w problemach technicznych z lalką dla muchy.
-
Już wiem co jest powodem moich wylotów na lok Bar czy to wchodząc od strony wysypiska czy magazynów czy wlatując tam teleportem. Jestem po prostu MANIAKALNYM ZBIERACZEM i prawie wszystko co unikatowe lub wartościowe lądowało w moim głównym magazynie. PO ok 10 schowku na full wypełnionym dobrociami Barman obraził się na mnie i zaczoł mnie craszować. Wyjście było tylko jedne większość sprzedałem pietrence. Pewnie na mnie miliony zarobił. Ale na koniec fabuły nadal mam w posiadaniu ponad 6kk i wszystkie unikatowe arty są moje. Po tych zabiegach gra działa płynnie i nie ma już lądowania na pulpicie.
-
Np. nie wiem czy cię to zadowoli. Ale np. jak wezmę w swoje łapki miotacz ognia poligrest to po godzince może pułtorej gra wywala mi komunikat plis weit i po chwili jestem na pulpicie. Wyjście jest tylko jedno. Chowam do plecaka i gra dalej działa. Może w tym kierunku pokombinuj.
-
https://op-2.fandom.com/wiki/Strelok's_last_stash Strona do poradnika. I tam jest napisane jak koledzy wcześniej pisali. Nawet jeśli masz mnóstwo artefaktów związanych ze skokami, musisz skakać w ten sposób, ponieważ skrytka na niebie nie pojawi się, jeśli nie uruchomisz ograniczników w drodze na górę. Zobaczcie na filmie uderzenia nietoperza - wyznaczają one ograniczniki, w których należy stać.
-
Wpierw łykasz pierwszy a potem jest sms i drugi pojawia się na połączeniu lin trochę niżej na takim prostokącie.
-
Widać mój problem sam się rozwiązał. Nie tak jak na filmie. Naciskałem różne kombinacje klawiszy i chyba to było tak. Szift + f + wyrzuciłem broń na płytę. I ona zamiast w lewo to w moim przypadku przykleiła się do sufitu. No to ja po drabinie w dół klient za mną. Ale nie było sms z jego wypowiedzią. Ale tak jak w poradniku czy na filmie wszystko inne potoczyło się jak powinno. I dziś zaczynam szachistę. To znaczy że jest ok. Najlepsze jest to że jak tam ponownie poszedłem po fabule doliny. Ta płyta zleciała w dół. I nadal blokuje wyjście.
-
Może mi ktoś powiedzieć jak przesunąć tą płytę z doliny szeptów z czasu 5.30. Męczę się dobre 3 godziny i nie wiem jak to zrobić. Na filmie takie proste a u mnie takie skomplikowane. Na filmie myk i jest a ja podchodzę i nic. Mam coś nacisnąć czy samo poleci. Jakaś kombinacja klawiszy bo standardowe szift i f nie działa.
-
Jestem po snajperze i fali mutantów ale przed doliną szeptów i szachistą. Złoty kotlet do tej pory znalazłem tylko w zadaniach 18 sztuk. 16 w zadaniu dla Ducha z CEA a dajesz 10 i 2 razy się trafiają w schowkach gdzie masz kopie wszystkich unikatowych artów. Dodatkowo w jednym z zadań snajpera potrzeba 6 sztuk. I czy jest na to przepis nie mam pojęcia. Ale wiem że ktoś się tutaj na forum pytał o to. Ale odezwu nie było żadnego. Co do teleportu to nie pomogę. Można to ująć w paru słowach. Takie są uroki opka.
-
https://op-2.fandom.com/wiki/The_invisibles Tu masz opis zadania. Anomalnych musi być 6 nawet w zerowym stanie. I wrzucasz 3 lub 4 ale zwykłe bizony w śnieżną. Sam krzysio w zadaniu to powiedział. Liczy się sztuka a nie stan.
-
To było dawno temu. Dobre 2 miesiące temu to zadanie robiłem. 4 sztuki musisz ugotować w anomalii śnieżna. Tylko pamiętaj o tym aby to zrobić po emisji i wrzucaj pojedynczo. Potem 24h i lecisz do krzysia. https://op-2.fandom.com/wiki/OP-2.2_chain_quests Tu masz opis zadań łańcuchowych. A jak ci się nie chce to odpalaj spawner-a.
-
https://stalkerportaal.ru/board/op_2_2/bez-ogranicheniy-inventarya-dlya-op-22/42-1-0-825 Działa. Sam przed chwilą sprawdziłem. A jakbyś chciał coś więcej to. Wejdź w dodatki - usprawniacze gry i 3 post od niejakiego Maur i tam masz do wyboru do koloru.
-
To jeszcze musisz się z nim pobawić w niewidzialnych i testy anomalnych.. Ja przez tydzień się zastanawiałem jak się dostać na ten plac. A miałem już prawie wszystko gotowe. Tylko oddać zadanie.
-
Po prawie trzech tygodniach wyczaiłem że nadal jestem w artefakcie czarna dz.... i nadal nie wiem co jest powodem wylotów jak wchodzę lub teleportuję się do baru. I to nie jest problem z tym zadaniem. Cofałem się o parę dni i nawet miesiąc wcześniej. Problem się powtarzał po 2 lub 3 wejściem na tą lokalizację. A że tam mam główny magazyn i dodatkowo rozpoczęcie wielu zadań więc wykombinowałem jak ominąć ten problem. Patent polega na tym że przed odpaleniem portalu robię szybki zapis i wychodzę z gry. Wchodzę do folderu tam gdzie jest zainstalowany opek kopiuje folder gamedata na pulpit. a w opku całkowicie go kasuje i zostawiam czystą wersję. Odpalam grę. Teleportuję się do baru i o dziwo nie wyrzuca mnie na pulpit. No ale że noszę parę ładnych set kilo plus parę fajnych usprawnień więc szybki zapis lub zapis na lokacji. Wychodzę z gry. Spowrotem z pulpitu wczytuję gamedata do folderu z opkiem. Odpalam grę. A że jestem już na lokalizacji to wszystko działa. Trochę kombinacji ale na tą chwilę to jest dla mnie jedyna opcja dalszej gry. Dziś zaczynam przygodę z martwym miastem.