Skocz do zawartości

Gh0sTp

Stalker
  • Postów

    400
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gh0sTp

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    168
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Wintar BC

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10 Home 64 bit
  • Procesor
    Intel Core i7-6700HQ 2.60 GHz
  • Karta graficzna
    GTX 960M
  • Pamięć RAM
    8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gh0sTp

Przewodnik

Przewodnik (8/21)

56

Reputacja

  1. Gram już trochę w OP 2.2 i dopiero teraz zauważyłem że mam problem z zadaniem dla Kuźniecowa związany z walizką zawierającą dokumenty. Pomimo że wykonałem 1 część zadania, to podczas rozmowy z Majorem nie ma w ogóle linii dialogowej prowadzącej do zakończenia zadania. Próbowałem już zespawnować wszystkie dostępne w grze walizki z dokumentami, ale nic nie jest w stanie odblokować linii dialogowej. Czy ktoś z grających napotkał taki sam problem?
  2. Gram na modyfikacji https://stalkerportaal.ru/board/op_2_2/true-tacticul-weapons-pack-v3/42-1-0-853 i nigdy nie wiem kiedy będzie wylot przy zadaniu od NPC. @AntiCitizen mówiłeś że robiłeś po 30 zadań cyklicznych, ja się cieszę gdy zrobię 2. Modyfikacja ułatwia w znacznym stopniu grę, czasami aż za bardzo. Gdyby nie to że już trochę gram to bym wrócił do podstawki na czysto by uniknąć wylotów. Co do kwestii wylotów silnika x64... mam je dosyć sporadycznie, gdzie jest tego wina nie wiadomo. Czekam na spolszczenie, bo pomimo wersji angielskiej, spora cześć różnych dialogów jest po rosyjsku.
  3. @vidkunsen zawsze możesz grać na paczce modów, która obecnie ogrywam. Minusem jaki ma to wyloty przy zadaniach od NPC. Po prostu brakujące dialogi, których twórca chyba nie będzie poprawiał.
  4. O co chodziło z tymi teleportami w x10 podczas szukania ekspedycji i schowka kosti?
  5. @AntiCitizen pomimo że w ciągu 2 tygodni podchodziłem do OP 2.2, trochę z własnego zaniedbania, pomimo tego że działa mi na nerwy ten mod. Daje on jednak trochę frajdy, na modyfikacji z która gram obecnie ilość wylotów przy zadaniach nie odbiera całej frajdy. Szukanie schowków kolekcjonera, które są nieraz tak schowane że gimnastyka totalna. Czekam na spolszczenie chyba jak większość. Oby tylko nowa gra nie była wymagana
  6. @Anatolij zmienia wiele przeróżnych. U każdego NPC pojawia się jakieś zadanie z wylotem. Na forum skąd pochodzi modyfikacja nie ma żadnych fixów na te wyloty.
  7. @AntiCitizen proszę, dziękuje z góry za pomoc. dialogi_dd.xml
  8. Nie robiłem tego nigdy, ale spróbuje, zawsze zostaje najprostsza opcja by wgrać twoją modyfikacje od nowa.
  9. Zapis z twoją modyfikacją jest z przed minimum 4h gry, zajrzę na twój post i spróbuję dopisać dialog.
  10. @AntiCitizen fakt dodawałem na próbę twoją modyfikację na nanokombinezon. Zrobiłem wcześniej kopie i po usunięciu twojej modyfikacji przywróciłem swoją wersje gamedaty. Jedyne modyfikacja to ten cały pakiet z postu wyżej, ma on w sobie kilkanaście różnych modyfikacji.
  11. Czy napotkałeś podobny problem? Szukam również po forum skąd modpack jest ale póki co cisza. Blokuje mi to grę. FATAL ERROR [08.10.22 03:20:17.772] [08.10.22 03:20:17.772] [error]Expression : no_assert [08.10.22 03:20:17.772] [error]Function : CXML_IdToIndex::GetById [08.10.22 03:20:17.772] [error]File : xml_str_id_loader.cpp [08.10.22 03:20:17.772] [error]Line : 135 [08.10.22 03:20:17.772] [error]Description : item not found, id [08.10.22 03:20:17.772] [error]Arguments : backup_dialog1 Oraz masa wylotów przy losowych zadaniach od NPC
  12. Witam, Czy ktoś tutaj z obecnych gra w OP 2.2 z tym pakietem modów? "True Tacticul Weapons v3 dla OP-2.2"
  13. Tak... czyli zadania od kolekcjonera mogę sobie odpuścić. Do kryjówki już nie wejdę. Może trzeba uciec się do spawnera i ten teleport sobie dodać?
  14. Proszę powiedz że ta skrzynka nie jest gdzieś w kryjówce 😕 musiałbym powtarzać kilkanaście godzin gry "/
  15. Witam, Pograłem trochę w wersje 2,2 i napotkałem drobny problem podczas wykonywania zadania związanego z kolekcjonerem. Otóż, jestem na etapie szukania w podziemiach Agropromu. Zostało mi jedno miejsce, dokładnie mówiąc w kryjówce Striełoka. Wejście blokuje ten sam telporter, który już wcześniej dezaktywowałem podczas głównej linii fabularnej. Teleportuje mnie do tunelu, dostaję komunikat by iść przez tunel, ale nie ma żadnego tam już teleportu. Czy ktoś miał podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.