Skocz do zawartości

Skradanie


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie bardziej do mechaników, które pliki odpowiadają za widoczność postaci, percepcje npc itd.? 

Chodzi mi o takie coś:

https://youtu.be/bAheJF_Zd3I?t=4m35s

Nie jest to może przykład idealny, ale jak widać zombiak nie zauważył GG będąc bokiem do niego (A w np. Com już niestety by zauważył).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie ma żadnego znaczenia czy się skradasz czy nie. Wedle mej wiedzy w pliku config / alive.ltx można skorygować z jakiej odległości otoczenie zaczyna na ciebie reagować. Ale jak wejdziesz w dany promień to tylko osłona może cię uratować. Przynajmniej ja nie zauważyłem żadnej różnicy w zachowaniu NPC czy mutantów w zależności od tego czy sie skradałem, czy nie albo czy miałem włączoną latarkę , czy nie. Poza jednym modem, mowa tu o Upadłej Gwieździe Zaurusa, gdzie skradanie faktycznie wpływało na zachowanie NPC. Ale jak to osiągnięto to wie tylko Zaurus.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal Patrząc po plikach zauważyłem w pliku m_stalker.ltx (gamedata/config/creatures) takie sekcje:

  Pokaż ukrytą zawartość

Bawiłem się edycją parametrów lecz nie zauważyłem zbytnich zmian więc nie wiem czy to dobry trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.